Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
skeptikeren skrev:Uff, jula kommer fort nok som det er. Jeg skulle ønske at det ikke ble jul i butikkene før julegate åpningen har vært. Den er (om jeg husker rett) 1 Desember, det hadde vært greit.
Hallowen ja, det er ihvertfall plagsomt. Hvorfor i allverden har vi tatt til oss den amerikanske tradisjonen. Lurer på om ungene som kler seg ut vet hvorfor hallowen feires.
Men kommer det noen på døra, så skal jeg be om trick
Jeg er såååå enig.. hater at de begynner med forberedelser til jula allerede nå, man er jo dritt lei av julen før den rekker å starte jo..
1 Desember hadde vært toppers.
OK så er alle enig om det. Skal vi ikke avslutte før en eller annen idiot kommer og påstår julen burde startet i august eller at vi er noen materialistiske djevler som bare tenker på pakkene og maten og ikke det av selveste JESUS døde for oss (eller ble han født?)!
sivastar skrev:Snufs..
Går glipp av alle juleforberedelsene med ungene i år jeg... lei meg...
Er på et opptreningssenter hele desember - kommer ikke hjem før 22..snufs.....
Tror ikke det blir særlig julestemning på meg nei..
Uff da..
Antall ord: 41
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Her har vi hadd snø lenge så jeg går rundt med skikkelig julestemning Men syns godt at man kan vente til 1 desemmber med å få julemarsipan og alt det der ut i butikker.. Det ødelegger liksom mye av hele gleden med jula..For min del begynner jula 1 des.Da er det advent og alt roer seg :mozilla_smile:
Tonje_87 skrev:Her har vi hadd snø lenge så jeg går rundt med skikkelig julestemning Men syns godt at man kan vente til 1 desemmber med å få julemarsipan og alt det der ut i butikker.. Det ødelegger liksom mye av hele gleden med jula..For min del begynner jula 1 des.Da er det advent og alt roer seg :mozilla_smile:
spiste jule snop i dag eg.
ellers så HATER eg snø. vil seriøst ha regn forran snø.
er 4 dager eg har lyst på snø. det er dagen før jul, under jula, første og andre jule dag. etter det skal det vekk igjen.
Dj_Devil skrev:
er 4 dager eg har lyst på snø. det er dagen før jul, under jula, første og andre jule dag. etter det skal det vekk igjen.
Jeg er delvis enig.. jeg liker ikke regn, så der er vi uenig.. Jeg vil at det skal snø lillejulaften, og være der hele julen, og forsvinne 2 nyttårsdag
DA hadde det vært perfekt.
Jeg trenger litt snø i julen for å baske rundt i sammen med tante ungene mine.. vi må jo lage snømann, snøhund, snødame og snøunge
Dj_Devil skrev:
Jeg er delvis enig.. jeg liker ikke regn, så der er vi uenig.. Jeg vil at det skal snø lillejulaften, og være der hele julen, og forsvinne 2 nyttårsdag
DA hadde det vært perfekt.
Jeg trenger litt snø i julen for å baske rundt i sammen med tante ungene mine.. vi må jo lage snømann, snøhund, snødame og snøunge
eg liker ikke regn. men om eg hadde hatt valget på en normal dag å ikke en jule dag mellom regn å snø. da hadde eg valgt regn.
jeg gleder meg til jul , med allt av bra tv programmer og mat og pakker ikke så viktig ,det er stemningen rundt det hele som jeg liker. snøen som daler lett og tett og den stille gode stemingen på juleaften morgen og på kvelden , da har jula satt inn.
Særlig gode filmer og all den gode musikken som er rundt ,men det stresseet , da hufffffffffff, og butikkene som begynner tidligere og tidligere med alt av varer . Nei 1.desember skal første brusen kjøpes.
Men ble Jesus født eller det en av våre største konspirasjonsteorier noen sinne??
Men vi feirer da noe positivt, en fødsel, som er starten på et liv,men samtidiig også begynnelsen på slutten for et liv.....
Og folk som har det tungt ellers de får de verre i høytidene, og alle de hjemløse folken og katter som vandrer gatelangs , hufff
Og det verste av alt jeg har inga dame heller så jeg har ingen å dele jula med heller. Men det ser ut som at det en løsning på det området om en stund.
så i alt det tragiske er det noen positivt som kan skje. Kanskje neste jul har jeg ei som jeg kan dele den gode og spesielle julestemningen med .......