Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Klarsyn/intusjon-test
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 21:58
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: newyork
jeg prøvde en av testene til sunna, der man skulle velge et bilde og se om det var riktig. jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde dt men jeg lukket øynene og på en måte følte av DET og DET kortet var riktig . sprøtt. men jeg fikk rett. og på hoved testen som man stertet med ,dær ble jeg kvalm og tenkte DU ER JO DØD (r.i.p alle sammen ) og det stemte . sprøtt.
Antall ord: 81
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Aug 2006 19:28
- 18
- Lokalisering: Oslo
morsom test, men den er vel ikk 100% politelig..? jeg ser ikk p meg selv som klarsynt, men jeg klarte nesten alle.. bare viste d lixm, hvis jeg konsentrerte meg litt!
Antall ord: 31
Marte=)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2006 14:36
- 18
- Lokalisering: Norge
Jeg tok testen et par ganger ..
Men jeg kom ikke lenger en til ca. 40 ..
Da ''klikket'' testen , og alt som sto der var 0 ..
MenMen .. jeg prøver igjenn senere .. :mozilla_wink:
Men jeg kom ikke lenger en til ca. 40 ..
Da ''klikket'' testen , og alt som sto der var 0 ..
MenMen .. jeg prøver igjenn senere .. :mozilla_wink:
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2006 23:45
- 18
Dette er manipulert. Alle bildene som er blasse i fargene er av avdøde personer. Jeg tok testen på "intuisjon" og fikk 68%. Så var det noen som fortalte meg at det visstnok er påvist at denne testen er juks, så da tok jeg den en gang til. Denne gangen brukte jeg ikke intuisjon, men så på bildekvaliteten. Da fikk jeg 82% riktig.
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Lokalisering: Buskerud
You identified 126 correct photos out of 199, or 63%
Thank you, that's the end of the experiment
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Sep 2006 19:17
- 18
- Lokalisering: På fjellet
Jeg tror jeg skal jobbe litt mer med denne klarsyntheten min
Fikk 116 bilder rett av 196 dvs 59%
jaja, fikk iallefall overhalvparten rett! Tror jeg følgte intusisjonen min det funka veldig greit
Fikk 116 bilder rett av 196 dvs 59%
jaja, fikk iallefall overhalvparten rett! Tror jeg følgte intusisjonen min det funka veldig greit
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Okt 2006 19:26
- 18
Jeg tok også testen på "intuisjon", men helt ærlig tror jeg nok jeg brukte mer av mine analytiske evner- som at bildene i dårligst kvalitet, eller folk som hadde pyntet seg/ skolebilder var døde(jeg tenkte at de bildene av dårlig kvalitet var scannede bilder fra feks en avis, som er meget sannsylig, og at fremstillingen av personen har noe med hvordan de pårørende vil fremstille personen). Man kan ikke av den grunn si at den er manipulert- si heller at den er dårlig, som jeg kan si meg enig i. Jeg fikk 148/200, eller 74%Wanta skrev:Dette er manipulert. Alle bildene som er blasse i fargene er av avdøde personer. Jeg tok testen på "intuisjon" og fikk 68%. Så var det noen som fortalte meg at det visstnok er påvist at denne testen er juks, så da tok jeg den en gang til. Denne gangen brukte jeg ikke intuisjon, men så på bildekvaliteten. Da fikk jeg 82% riktig.
Antall ord: 169
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Okt 2006 00:35
- 18
- Lokalisering: Tromsø
72% Tror det var det jeg fikk sist gang å. Der jeg ble usikker så svarte jeg å godt som alltid feil....
Stakars mennesker....vet ikke helt hva jeg ville følt om jeg hadde sett en av mine kjære avbildet der...
Stakars mennesker....vet ikke helt hva jeg ville følt om jeg hadde sett en av mine kjære avbildet der...
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Okt 2006 17:45
- 18
Re: Klarsyn/intusjon-test
You identified 135 correct photos out of 199, or 67%
Det var mitt resultat...
Det var mitt resultat...
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jan 2006 21:08
- 18
- Lokalisering: Moelv
er altfor mye med 200 bilder da. :s
Tilslutt blir det bare vill trykking.
Tilslutt blir det bare vill trykking.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jan 2006 21:08
- 18
- Lokalisering: Moelv
You identified 133 correct photos out of 198, or 67%
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Aug 2005 01:48
- 19
- Lokalisering: lørenskog
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
Prøvde å ta testen, men mått manuellt oppdatere siden for å få nytt bilde for hver gang. Tviler vel litt på validiteten på testen egentlig, må jo gå an å ha flaks og gjette seg til høyt resultat, og da er man vel ikke så veldig mer synsk enn et ekorn som hamrer løs på musetasten. Anser vel meg selv som litt alternativ for å si det sånn, men eg suger på denne testen, ender bare opp med å klikke i vei når eg vet at eg må gjennom 200 bilder. Men sikkert artig å dra seg gjennom det hvis man har tid og utholdenhet nok.
Antall ord: 106
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 03:08
- 18
Ei jeg kjenner fikk sterke ubehagelige følelser rundt de bildene hun trodde var døde...iallefall noen... Hun fikk 95% riktig!
Hun tok hele på magefølelsen
Er noen her som snakker om at testen er fake..hvordan da? Er d tilfeldige bilder av folk som ikke har sannhet i deres eksistens...liksom
Hun tok hele på magefølelsen
Er noen her som snakker om at testen er fake..hvordan da? Er d tilfeldige bilder av folk som ikke har sannhet i deres eksistens...liksom
Antall ord: 54
Hide post links |