Liis skrev:karina skrev:Devastaiter skrev:Jeg tror på at jeg har mærket mennesker på astral rejse. Ganske tydeligt også.
Hva har du merket da? Hvordan har du merket dem?
En gang for noen år siden hadde jeg en opplevelse som kan forklares som en slik reise, (har hatt flere lignende, minner flimrer tilbake etterhvert som jeg leser her)
da lå jeg og sov. Så var jeg plutselig i nabobyen og fant huset til en kollega av meg. I "luften" på en måte, traff jeg henne. Vi så på hverandre som om vi skulle stått ovenfor hverandre på en bevisst måte, men alt, omgivelsene var liksom litt...drømmeaktige..behagelig, rolig, nesten høytidelig. Så sa jeg til henne på en lattermild måte, "hehe, nå drømmer vi ..." og hun svarte med et smil"ja, det gjør vi". Så smilte vi litt over situasjonen, hvorpå vi sa "vi sees på jobben imorgen" også var det over.
MEN! Senere har jeg fortalt henne dette, og forventet nesten at hun skulle huske det, fordi det var så ekte. Men hun svarte på en måte som fikk meg til å forstå at dette var jeg alene om.
Noen synspunkter på dette?
MHM! Jeg har synspunkter på dette!
(faktisk har jeg en shitload mye synspunkter ang. det astrale)
Dette er slik jeg ser det fordi kollegaen din ikke har våknet rett etter denne drømmen. Jeg kaller det en drøm, for jeg tror at når vi drømmer befinner vi oss på det astrale plan, men at det likevel trygt kan kalles drømmer. Alt som skjer i drømmene "skjer" ikke, men vi opplever det likevel, alle som er med i drømmen. Tingen er at hvis en drømmer det samme, som jeg tror du gjorde i ditt tilfelle (at dere begge drømte dette), så må en nesten våkne rett etter drømmen for å huske den.
Vi vet fra vitenskapen at vi har flere drømmer hver natt, gjerne opp mot hundre drømmer, og at man kan ikke huske annet enn dem man har rett før man våkner.
Altså har du sannsynligvis våknet etter denne opplevelsen, mens hun har fremdeles sovet videre, og våknet litt seinere. Derfor var du nok alene om denne opplevelsen ;\
Jeg har hatt flere drømmer som har vært identiske med andres drømmer,
og vi har snakket om det etterpå. I mange tilfeller har vi fullført hverandres setninger, fordi jeg mener vi også har våknet etter denne drømmen (ihvertfall husket den) begge to. Så har jeg også opplevd å kommunisere i telepatisk forstand svevende mellom våken og sovende tilstand, hvor jeg tenkte/fablet og en tidligere kjæreste av meg svarte i form av tale. Jeg er helt sikker på at det er mye rart som er mulig når man drømmer, og at underbevisstheten vår er en fin plass å lete etter "uforklarlige fenomener"