Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ no er det snart jul(tja)
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jun 2006 12:18
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: der eg bor:P
no er det snart jul(tja)
Hei hei folkens...no e det snart jul...eg gleder meg som bare det! å lurte på om det var noen andre som hadde begynnt å komme i jule stemning:P ? er det noen som har begynnt å kjøpe pressanger?....vi fyrer i peisen og spiser kakemenner nesten vær dag! å eg må bare si at eg e komt i julestemningen hehe:P! jaja mange juleklemmer fra lille julenissen! hehe
Antall ord: 68
<3Du er ikke voksen før du innrømmer at du er barnselig<3
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
uff..... jeg vil ikke komme i julestemning før uka før jul jeg. er så mye mas og kjas.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 23:19
- 18
- Lokalisering: trondheim
syns det er dummt at de bynner med julesjokkolade allerede nå..det burde ikke byntes med før 1 desember
Antall ord: 20
dyreelsker
Hide post links |
Skulle ønske jeg kunne dra til Egypt i jula jeg, så kunne jeg pynte en pyramide og gå rundt en obelisk og synge du grønne glitrende Nil goddag. Hva er bedre enn å være i kongenes dal på hellige tre kongers dag? Hvem trenger snø når vi har så mye sand?
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
ikke starte jula nååå.. Det er for tidlig! jeg har ikke hatt bursdag enda en gang! Wæææææh
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
jeg var i Egypt ved juletider for noen år siden, det var kaldt!!ble skikkelig forkjølet når jeg var der nede..Sparrow skrev:Skulle ønske jeg kunne dra til Egypt i jula jeg, så kunne jeg pynte en pyramide og gå rundt en obelisk og synge du grønne glitrende Nil goddag. Hva er bedre enn å være i kongenes dal på hellige tre kongers dag? Hvem trenger snø når vi har så mye sand?
jeg vet ikke hva som har skjedd men har mistet julestemninga helt jeg. har ikke følt noe helst form for glede de siste årene når det nærmer seg juletider. det er trist å bli voksen..
Antall ord: 115
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Etter min mening er det alt for tidlig å tenke jul, og all gleden med julesjokolade faller bort, fordi butikkene allerede har satt de frem. Tross alt er vi ennå i oktober, noen butikker har også allerede pyntet med juletre/pynt. Og i dag da jeg gikk til jobben så jeg en advendtstjerne hang på plass i et stuevindu. Jeg pynter til jul på lille julaften, det er så koselig, da er det frem med julegløgg, julesanger og da er det jul i stua. God jul. :mozilla_smile:
Antall ord: 88
sosja
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Hallloooooo!? Oktober! Vi er i oktober..Ro litt ned med den jula, da. Den kommer brått hvert år. Men ikke la den komme ENDA..
Antall ord: 25
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
Jeg har kjøpt 96% av gavene alt jeg.. deilig å være ferdig med det! De er til og med ferdig pakket inn wooohooo!!
(det bare ble sånn) hihi
(det bare ble sånn) hihi
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
eg gleder meg så sinsykt til jul.
å dette er første jula (på ca 7-8år) eg gleder meg så ekstremt.
onkel ungen er 1 år denne jula. blir det neste måned da.
han er gammel nokk til å åpne pakker.
så han er dedikert pakke åpner for oss i år
gu så eg gleder meg til å se gløden i augene hans når han får lov til å åpne di pakkane :D
å dette er første jula (på ca 7-8år) eg gleder meg så ekstremt.
onkel ungen er 1 år denne jula. blir det neste måned da.
han er gammel nokk til å åpne pakker.
så han er dedikert pakke åpner for oss i år
gu så eg gleder meg til å se gløden i augene hans når han får lov til å åpne di pakkane :D
Antall ord: 75
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Lokalisering: Buskerud
Jeg er i jule-stemning hele året jeg. Har ikke fått avslutte den ene julen før jeg gleder meg til neste og VIPS der er den
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
du er en av di som går rundt hele året å sier "snart jul" du da? heheAzurah skrev:Jeg er i jule-stemning hele året jeg. Har ikke fått avslutte den ene julen før jeg gleder meg til neste og VIPS der er den
Antall ord: 47
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Lokalisering: Buskerud
Ikke helt,men jeg planlegger Julaften i JanuarDj_Devil skrev:du er en av di som går rundt hele året å sier "snart jul" du da? heheAzurah skrev:Jeg er i jule-stemning hele året jeg. Har ikke fått avslutte den ene julen før jeg gleder meg til neste og VIPS der er den
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
hehe. kjenner mange slike. har ein god kamerat som hele tiden "snart jul" sier det fra januar å utover. nå stemmer det jo da. hehe. men er lika morsomt vær gang "snart jul" heheAzurah skrev:Ikke helt,men jeg planlegger Julaften i JanuarDj_Devil skrev:du er en av di som går rundt hele året å sier "snart jul" du da? heheAzurah skrev:Jeg er i jule-stemning hele året jeg. Har ikke fått avslutte den ene julen før jeg gleder meg til neste og VIPS der er den
Antall ord: 94
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
I august pleier jeg å begynne med "snart har jeg bursdag" Gleder meg nesten mer til bursdagen min enn til jul :mozilla_surprised: Sånn rundt juli pleier jeg å være dritt lei av alderen min,og vil bli eldre Synes det er flott det snart er jul jeg :mozilla_wink: Og SNART HAR JEG BURSDAG
Antall ord: 55
Hide post links |