Joda, bare hyggelig DeTakk for opplysningen
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Åndenes makt episode 2
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2005 16:09
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Antall ord: 7
Du er et spirituelt vesen som har valgt å ha en menneskelig erfaring.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Bra kommentar (ironi), spesielt siden du utdypet deg så veldig med hva du ikke var imponert over.madjava skrev:Eg er ikkje imponert over verken programmet eller olav sin "jobb" der. Rart at folk går på dette.
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Så du fekk med deg kor djupt "utdypet" kommentaren min var. Flott. Du skjønner "utdypinga" står i stil med det eg ikkje var imponert over(programmet og olav sin "jobb"), så eg såg ikkje grunnlag for å forklare noko særlig meir. Nå har eg dog gjort eit (ironisk) unntak for deg.NoMore skrev:Bra kommentar (ironi), spesielt siden du utdypet deg så veldig med hva du ikke var imponert over.madjava skrev:Eg er ikkje imponert over verken programmet eller olav sin "jobb" der. Rart at folk går på dette.
Antall ord: 94
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
Oj så flink du var som klarte og skrive noen ord om rundt det du ikke utdypet. Og ikke bare det, du kan herme det som jeg skriver. Jeg er i motsetning til deg imponert over det du skriver, så kanskje jeg er enklere å imponere da? Hvem vet?madjava skrev:Så du fekk med deg kor djupt "utdypet" kommentaren min var. Flott. Du skjønner "utdypinga" står i stil med det eg ikkje var imponert over(programmet og olav sin "jobb"), så eg såg ikkje grunnlag for å forklare noko særlig meir. Nå har eg dog gjort eit (ironisk) unntak for deg.NoMore skrev:Bra kommentar (ironi), spesielt siden du utdypet deg så veldig med hva du ikke var imponert over.madjava skrev:Eg er ikkje imponert over verken programmet eller olav sin "jobb" der. Rart at folk går på dette.
Men en ting jeg fikk ut ifra kommentaren din var at du ikke hadde noe originalt svar å komme med, så da fikk jeg poengtert det for meg selv, ihvertfall. Takk.
Antall ord: 174
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Aug 2005 21:48
- 19
- Lokalisering: Ank-Morpork
Overdrevet er en ting man kan si om programmet. Jeg klarer ikke helt å sette riktig ord på det, men jeg blir til tider skikkelig flau når jeg ser programmet. Det kan godt kan godt hende at det intreffer overnaturlige fenomener på de plassene hvor Åndenes Makt besøker, men det er så mange unødvendige uting. Blandt annet all den musikken som blir lagt på, for og sprite opp stemninga. Og hva er det med å dra inn alle disse klarsynte? Nå har jo aldri jeg hatt 100 prosent tiltro til klarsynte. Det skal sies. Hvertfall ikke når de heter Bibbi, Lilli eller Deborah.. Trua på det paranormale har jeg. Men i den nevnte serien er det alt for mange ting som "skrangler"..
Antall ord: 124
"Vestfossingene er af en fræmmed rase, ikke lik de andre fra Eger. De er livlige som franskmænd og høirøstede som tydskere."
"It`s was like playing in another country."
- Ian Rush om sitt opphold i Italia
Skeptiker, og stolt av det...
Hide post links |
*orker ikke skrive kommentaren min en gang til, du får se i Åndenes Makt episode 3 hva jeg skriver i stedet*hrun33 skrev:Overdrevet er en ting man kan si om programmet. Jeg klarer ikke helt å sette riktig ord på det, men jeg blir til tider skikkelig flau når jeg ser programmet. Det kan godt kan godt hende at det intreffer overnaturlige fenomener på de plassene hvor Åndenes Makt besøker, men det er så mange unødvendige uting. Blandt annet all den musikken som blir lagt på, for og sprite opp stemninga. Og hva er det med å dra inn alle disse klarsynte? Nå har jo aldri jeg hatt 100 prosent tiltro til klarsynte. Det skal sies. Hvertfall ikke når de heter Bibbi, Lilli eller Deborah.. Trua på det paranormale har jeg. Men i den nevnte serien er det alt for mange ting som "skrangler"..
Antall ord: 148
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Aug 2005 21:48
- 19
- Lokalisering: Ank-Morpork
det er godt.. det var del 3 svaret var ment for..
Antall ord: 11
"Vestfossingene er af en fræmmed rase, ikke lik de andre fra Eger. De er livlige som franskmænd og høirøstede som tydskere."
Hide post links |