Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerilluminati og deres svarte magi

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

jon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 15 Okt 2006 01:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

illuminati og deres svarte magi

Innlegg av jon »

hei! bare sier ifra før jeg skriver videre at denne posten kan være ganke rotete da det er mye for meg og ta for meg... så viss det er noe du lurer spesifik på så bare qote ivei... (ikke vær redd:P)

vet ikke hvpor jeg skal starte helt men..
en dag da jeg var på vei hjem fra en kar, begynte jeg og høre stemmer.
stemmene tilhørte den vennen jeg var og kjørte med og de som jeg var på vei til.. da jeg kom frem dit jeg skulle opplevde jeg at jeg fikk høre alt de skulle fortelle og vise meg, før de fortalte vste meg ( legger til at det ikke var en følese men høye klare stemmer)
det stemte ikke helt med hva som skulle skje men veldig likt... viste seg i etter tid at vennene mine ikke vet en shitaav dette men ahar ikke prata med dem om det før 6mnd etter

den kvelden sa jeg ikke ett døyt ord omtrentg klarte bare og stamme ut ett og annet ord(siden jeg allerede viste hva de skulle svare før de gjorde etc. jeg var selføgelig overlykkelig over denne hendelsen da jeg har lengtet etter og få til mitt åndlige jeg
vi hadde på en måte en konversjon, og prata om det samme før vi prata om det i denne dimensjonen.

senere på kvelden så utartet det seg til noe værre, blei lissom ett problem, (gjenntakelse)
alltså att etter jeg stoppet og prata så gjentok jeg om om ogjenn....
slet en stund og fikk til og skjerpe meg i noen minutter(trodde jeg)
*sener fant jeg og ut at det ikke var meg*

hørte da på denne stemmen i mange mnd:
hendelser: stemmen forandrers seg etter folk jeg ser og hører prata, men kun viss jeg hører stemmen lenge nok, klarer heller ikke alle stemmer(må på en måte tillegne seg)

stemmen har prøvd og få meg til selvmord i og få meg i den tro at alt blir bra da, men avslørte seg for og ikke være den/de de påsto og være(nære venner abv meg) den hendelsen forgikk slik at de satt meg i en slags loop. (KAN KOMME TILNBAKE TIL DET ESENERE)
-----------------------------------

Sakte men sikkrt fant jeg ett system og avslørte metoder han brukte, jeg satt meg ned og sa til han: nå hører du her, jeg vet hva du kommer til og si da du har sakt det så aaalt for mange ganger, jeg remset da opp alle de "metoder han brukte, han har brukt de samme hele tia og noen ganger en metode lenger enn andre og visa versa.

en fdag da jeg skulle ut og fiske gadd jeg ikke høre på alt pisse lenger og bestemte meg for og fortelle litt om verden, fortalte da om at vi bor på en prisonplannet og forklare om masse slikt som vi ikke får vite om illuminati og slikt, da ble han driit sur o jeg kan si det slik... da jeg kom hjem begynte jeg og lese på illuminati-news.com siden det var lenge siden jeg hadde lest der kuin for og overbevuise han.. havnet da på tekst om brainwhasing og mincontroll og ritualabuse,,, med en gang jeg begynte og lese innså jeg at dette var det somm skjedede, de teknikene jeg tidligere hadde ramset opp for han satt ejg njå og leste om på denne siden, alle sammen sto der uten om en ekstra som jeg og avslørte...

oppsumerign om ting han har gjort mot meg:
*forutsett hva venner og familie skal si og gjøre i det nærmeste minuttet
*påstått att han gjør det samme mot broren min
*prøvd og få meg til og tro at vennen mine prøver og drepe meg
*samt familie
* prøvd og gi meg skyldfølese fo masse rart
* prøvd og få meg til og tro at han er mer enn en person
* overbevise meg om at jeg dør snart
* prøvd og få meg til og hoppe ut av vinduet(loopen)
* gjentar alt folk sier til meg,
* gjentar alt jeg tenker (a på nesten alle høyder)
* som over men bare hva jeg ser en millisekund lang tanke om noe sier han med ord og *lager en settning som nesten er lik det jeg tenker bytter gjerne uut noe for og få meg til og bli sur

* og mye mer som jeg sikkrt kommer inn på senere

denne personen prøver og og få meg vekk fra og meditere og påstår at alt bare er tull og at det ødelgerre deg....

legger til slutt til at den personen jeg var ho før jeg hørte stemmer pratet om masse rart, innimellom sa han litt om noe jeg kunnne være med i men at jeg måtte være med på en fest og t de måtte snakke om det først... noe jeg var skptisk til. snaket om masse rart jeg ikke føler for og si..
Antall ord: 869
Root: open (38%)
Sacral: under-active (6%)
Navel: open (25%)
Heart: open (50%)
Throat: open (19%)
Third Eye: open (38%)
Crown: over-active (81%) 2007
(Crown: open (69%) 2006 )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Hei, det her hørtes ikke bra ut. Mitt forslag er at du tar kontakt med lege.

Jeg tenker på to forskejllige ting, det ene er stadig dejávu, og det andre er stemmen.

Jeg tror du bør ta kontakt med lege, og fortelle akkurat hva du opplever.
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 15 Okt 2006 01:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av jon »

er ikke sankk om dejavu.. snakker om stemmer, føles ikke som jeg har sett det eller hørt det før,, noen minutter før forteller ahnmeg hva som skal skje, foreksempel at folka mine skal sette seg på en stol eller gå og bade i vannet...

har selv funnet ut at det ikke ahr noe med meg og gjøre, men en utenforstående person,..
Antall ord: 67
Root: open (38%)
Sacral: under-active (6%)
Navel: open (25%)
Heart: open (50%)
Throat: open (19%)
Third Eye: open (38%)
Crown: over-active (81%) 2007
(Crown: open (69%) 2006 )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LunaWolfe
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 28 Aug 2006 17:13
18

Innlegg av LunaWolfe »

Foruroligende innlegg du har der, Jon... Prøv å snakk med en eller annen som har litt kunnskap om slikt, før det skjer noe skikkelig gæli. Be stemmen dra til ******* med første undergrunnsbane, se om psykisk utestenging hjelper.
Antall ord: 40
Tempus Fugit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 15 Okt 2006 01:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av jon »

har meket meg at med en gang jeg sier jeg er glad i ham, så blir han sur, og jo mer jeg snakker imot (noe den prøver g få meg til, så går den ett hakk videre, det er det samme vær gang og er veeeldig systemisert**

og med en gang jeg prøver og rote meg fopr og få meditert så blir det ekstra ille..

så trenger hovedsaklig hjelp til en form for power rooting, er tilogmed vansklig og lage ett bilde og roote fra, da han tvinger inn andre bilder...

noen som kan sende meg noe mediterings musik feks?har mest tro på det...
Antall ord: 109
Root: open (38%)
Sacral: under-active (6%)
Navel: open (25%)
Heart: open (50%)
Throat: open (19%)
Third Eye: open (38%)
Crown: over-active (81%) 2007
(Crown: open (69%) 2006 )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 15 Okt 2006 01:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av jon »

I natt fikk jeg endelig en god meditering igjenn:D må være over etthalvt år siden sist nå

tusen takk til SATCHIDANAND!!

en helt time med selvjobbing gjør godt:D
god natt!
Antall ord: 34
Root: open (38%)
Sacral: under-active (6%)
Navel: open (25%)
Heart: open (50%)
Throat: open (19%)
Third Eye: open (38%)
Crown: over-active (81%) 2007
(Crown: open (69%) 2006 )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Jeg tror fortsatt du bør ta kontakt med en lege, og fortelle hvordan det er. Det her høres ikke bra ut.
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 15 Okt 2006 01:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av jon »

tørr jeg spøre hva en lege kan gjøre med det?


etter den flotte mediteringa i går med SATCHIDANAND..

fikk jeg en helt ny oplevelse av farger rundt meg, de var maange ganger så sterke og lyste mer intenst!
Antall ord: 42
Root: open (38%)
Sacral: under-active (6%)
Navel: open (25%)
Heart: open (50%)
Throat: open (19%)
Third Eye: open (38%)
Crown: over-active (81%) 2007
(Crown: open (69%) 2006 )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Er det han karen her du snakker om? http://www.energyenhancement.org/tapes.htm
Antall ord: 14
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
jon
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 15 Okt 2006 01:25
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sandefjord

Innlegg av jon »

stemmer..
Antall ord: 1
Root: open (38%)
Sacral: under-active (6%)
Navel: open (25%)
Heart: open (50%)
Throat: open (19%)
Third Eye: open (38%)
Crown: over-active (81%) 2007
(Crown: open (69%) 2006 )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

jon skrev:tørr jeg spøre hva en lege kan gjøre med det?
En lege kan hjelpe deg med å bli kvitt stemmene.
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 344
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

Øøøh... hører du enda disse stemmene?
Antall ord: 7
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
anette79
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 23 Mai 2006 16:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

Innlegg av anette79 »

vil bare si at jeg vet hva du går igjennom,men visst jeg får være ærli nytter d ikke med lege,d tror det er psykiske forestyrrelser,men jeg tror det er mer enn d,har prøvd alt,nå har jjeg funnet en som jeg får håpe kan hjelpe meg....om hun kan hjelpe meg,kan jeg sette henne i kontakt med deg...om du vil...hold ut...klem
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

anette79 skrev:vil bare si at jeg vet hva du går igjennom,men visst jeg får være ærli nytter d ikke med lege,d tror det er psykiske forestyrrelser,men jeg tror det er mer enn d,har prøvd alt,nå har jjeg funnet en som jeg får håpe kan hjelpe meg....om hun kan hjelpe meg,kan jeg sette henne i kontakt med deg...om du vil...hold ut...klem
Hvordan kan du så bastant avvise at en lege kan hjelpe? Har du selv medisinsk utdannelse, og kan stille en diagnose ut fra disse mangelfulle opplysninger?

Du kan mene hva du vil, men å fraråde folk å søke lege er ikke til hjelp for noen. Det bryter også mot reglene for denne siten. (Har du lest dem?)

:evil:
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
anette79
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 23 Mai 2006 16:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

Innlegg av anette79 »

AVISER IKKE BASTANT LEGER.DE KAN HJELP MED MEDISINER,MEND FORSVINNER IKKE HELT,HAR PRØVD ALT,Æ SLITER ENDA EN DEL AV DET SAMME JON PRATER OM.PS:SYNEES NOEN ER GANSKE KVASSE I KANTENE MOT FOLK SOM HAR TING DE HAR OPPLEVD SOM IKKE ALLE SKJØNNER NOE AV.D ER EN GRUNN TIL AT NOEN HENDVENDER SEG HIT,Å DA ER DET IKKE MORSOMT Å BLI LATTERLIGGJORT,SETT NED PÅ ECT...TAKE CARE EVERYBODY.KLEM
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links