Ja, det er litt rart, men det er jo ikke umulig.Tindomiselde skrev:Ja, kikket på "ansiktet" daglig, så var det vel en helg eller noe jeg var borte, også når jeg kom hjem var oså ansiktet forsvunnet. Jeg har virkelig gått inn for å lete etter og finne dette ansiktet igjne, men det er helt borte. Men det kan vel være en av de som er vanskelige å få øye på, men når du først ser det, er det vanskelig å ikke legge mernke til det. Er ikke sikker, men syns det er rart at det forsvant så plutselig, og at jeg ikke kan finne det igjen...
Forhenget kan også klistre seg fast i seg selv. Når forhenget kommer borti en annen del av forhenget, f.eks. i foldene, kan det komme til å klistre seg sammen.Jeg hadde nettopp dusjet, men jeg skjekket det også etter at det rørte på seg som det kunne ha klistret seg fast, men det hang en halv meter fra veggen, og ca 10 cm over bakken dvs bortsett fra at det hang fast i bøylen, hang det i løse luften.
Slik er det ofte hvis det har vært en del sosialleiligheter i blokka. Det behøver ikke ha noen sammenheng med det du opplever.Ville også fortelle litt om blokkene jeg bo i. Det har nemlig bodd mange rare folk her oppgjennom tidene. Det har vært knarkere dvs narkomane, relativt syke folk (dvs sånne som etterhvert har havnet på mentalsykehus før eller etter å ha bodd her). Jeg har hørt rykter om at et par av de som har bodd her og havnet på metalsykehuset døde der, eller at det har dødd folk her i blokkene, men kan ikke konstantere det.
Nå vet du jo ikke at det har dødd noen i blokka. Du har hørt en si at det kan hende det har gjort det. Men det er sannsynlig at noen har gjort det, og dødsfall er en naturlig ting. Alle skal vi dø, og i alle leilighetene tenker jeg det har bodd folk som er døde nå. Det betyr ingen ting. Døden er en naturlig ting, og det er ikke noe å skremmes over.Samboeren til mamma er vaktmester i disse blokkene, og han har sagt at det ikke hadde vært noen dødsfall mens han har vært vaktmester (10 år), men at han mins at det hadde vært noen før han fikk jobben.
Jeg tenker også mye på det at når jeg opplever "unormale" ting, at det kan være fordi jeg vet at noen har dødd i blokkene, og pga det blir jeg mer oppmerksom til sånne ting.
Det kan nok ha sammenheng med at du er opptatt av dette med dødsfall o.l. Det roer seg sikkert når du har roet deg, og slutter å "lete" etter merkelige hendelser.