`Har en oppfatning av at folk har forskjellige meninger om definisjonen av DEMON.
Er ikke sikker selv, men for meg er det veldig "negativt".
Sterk sort energi. Viser demoner seg, eller er det ettervirkninger av dets herjeinger vi merker.
Noen Demon spesalister her?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva legger du i ordet demon?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Hva legger du i ordet demon?
Antall ord: 43
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
ingen demon spesialist.. men veldig interessert i demoner.. jeg tror demoner viser seg. men en ting jeg lurer på er om hvis et ondt menneske dør, f.eks en seriemorder, blir de da til demoner hvis de ikke går over til andre siden? det var et sted i USA, en kro, hvor det tidligere hadde vært et slakteri. eierne av slakteriet drev på med satanisme og drepte barn og kvinner, som de parterte og slang ned i en brønn ved stedet. de ble hengt da deres aktiviteter ble oppdaget. senere gikk de igjen på dette stedet, og da klarte de nesten å ta over kroppen til en som sov på kroa. det måtte en eksorsisme til for å redde mannen. var de blitt til demoner, eller har også onde gjenferd så mye makt?
Antall ord: 136
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Okt 2005 21:20
- 19
- Lokalisering: Longyearbyen
For meg så er ordet demon en sterk,mørk,ond,negativ energi..
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jul 2006 21:55
- 18
- Kjønn (valgfri): Kanin
- Lokalisering: Orkdal
- Blitt takket: 3 ganger
For MEG iallefall så er en demon en sterk, ond/negativ, farlig ånd som går igjen. H*n har opplevd noe fryktelig vondt i livet, eller lidd en grusom død, og går igjen for å hevne seg. på alle...
(Kanskje litt inspirert av 13th Ghost, men er iallefall meninga mi!)
(Kanskje litt inspirert av 13th Ghost, men er iallefall meninga mi!)
Antall ord: 52
Hide post links |
Re: Hva legger du i ordet demon?
Demoner sitter en en meget lav energi, nesten på menneskers nivå, som regel har dette vært et ondt menneske eller blitt påført mye ondt selv.Mysticool skrev:`Har en oppfatning av at folk har forskjellige meninger om definisjonen av DEMON.
Er ikke sikker selv, men for meg er det veldig "negativt".
Sterk sort energi. Viser demoner seg, eller er det ettervirkninger av dets herjeinger vi merker.
Noen Demon spesalister her?
Jeg pleier å si at vi lever i "helvete" nå, fordi energien hos en Demon er nesten som mennesker.
Kenneth
Antall ord: 92
Hide post links |