Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅndenes makt episode 3

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
PimpRonn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mai 2006 18:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidskog

Innlegg av PimpRonn »

hu ER jordnær :) det så vi tydelig idag. hu tok godt vare på Angelica og beroa henne å sånn.. det syns jeg er jævelig bra gjort.. hu uttrykker seg bra oxo :)
Sist redigert av PimpRonn på 15 Okt 2006 22:42, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Monica_J
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Apr 2004 17:59
20
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trøndelag
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Monica_J »

anniren skrev:Likte også måten Lilly snakket til de på.. hu viser mer følelser på en måte.. virker så jordnær.. :)
Helt enig. Hun virker jordnær. Jeg gir blanke i hvor mye sminke og dingeldangel hun har på seg.
Jeg syntes hun var flink jeg og selv om hun ikke fikk bort alt første gangen, så gjorde hun det den andre gangen :D
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

synes det er rart at hun sier ting som at hun vil gå alene, fordi hun ikke vil ta opp ting fra de andre. men hva med kameramannen?
litt kjipt at hun ikke klarte å rense huset på første forsøk, moren min ringte i sta og sa at NÅ skulle hun ringe henne til uka, for å få henne til å rense huse sittt..
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
PimpRonn
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av PimpRonn »

hvem er det som vil se dårlig ut på tv da? alle prøver jo å pynte seg da man skal på tv.. er vel ikke no galt i det...
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
løøøp
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Feb 2005 11:06
19
Lokalisering: sarpsborg

Innlegg av løøøp »

weee,1 minutt fra der jeg bor joo. æsj fikk en skikkelig ekkel følese ved denne episoden assa, usj... føler at det er noe i kjelleren her også, jeg tør ikke vaske klæra mine der nede engang..løøøper opp trappa isteden ,hehe.
Sist redigert av løøøp på 15 Okt 2006 22:47, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Anais
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Okt 2006 23:51
18
Lokalisering: Vinterland

Innlegg av Anais »

Forrige episode var mye bedre,dette var boring..zzz
Godt det ordnet seg tilslutt da. Lili er som hun er,kul dame. hun kler seg vel på tv som hun gjør i virkeligheten, litt dingeldangel gjør susen! :mozilla_tongue:
Antall ord: 39
Mennesket er det eneste dyret som kan rødme,og som har grunn til det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Monica_J skrev:
anniren skrev:Likte også måten Lilly snakket til de på.. hu viser mer følelser på en måte.. virker så jordnær.. :)
Helt enig. Hun virker jordnær. Jeg gir blanke i hvor mye sminke og dingeldangel hun har på seg.
Jeg syntes hun var flink jeg og selv om hun ikke fikk bort alt første gangen, så gjorde hun det den andre gangen :D
Bryr meg egentlig ikke stort om sminken og det jeg heller, men det er så overdrevet noen gang at det er vanskelig å ikke tenke på det.. men som jeg sa, hu så mye verre ut i forrige omgang..

Liker Lili :)
Sist redigert av anniren på 15 Okt 2006 22:47, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
18

det er rart det med kjellere i gamle hus.. ekle er dem.. alltid kalde og ekle..
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

livingdeaddoll skrev:synes det er rart at hun sier ting som at hun vil gå alene, fordi hun ikke vil ta opp ting fra de andre. men hva med kameramannen?
litt kjipt at hun ikke klarte å rense huset på første forsøk, moren min ringte i sta og sa at NÅ skulle hun ringe henne til uka, for å få henne til å rense huse sittt..
Jeg forsto det sånn at hun ikke vil at de skal glippe ut med noe informasjon jeg.. for da blir det litt som å legge ting i hendene på henne..
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
PimpRonn
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av PimpRonn »

hvorfor hu brukte vannet? hu sa jo det, for å fjerne negative energier =) vannet renser sa hu.. det er vel hennes måte å jobbe på :) Lilly er flink. liker hu godt ;) men savner han som var me i de danske episodene, han Graham Bishop eller hva han hette.. HAN var genial og flink
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
18

anniren skrev: Jeg forsto det sånn at hun ikke vil at de skal glippe ut med noe informasjon jeg.. for da blir det litt som å legge ting i hendene på henne..
ja, det er vel sånn.. men de måtte jo vise og fortelle henne om det på kjøkkenet da..
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

PimpRonn skrev:hvorfor hu brukte vannet? hu sa jo det, for å fjerne negative energier =) vannet renser sa hu.. det er vel hennes måte å jobbe på :) Lilly er flink. liker hu godt ;) men savner han som var me i de danske episodene, han Graham Bishop eller hva han hette.. HAN var genial og flink
Var det han som ofte fikk ånder til å snakke gjennom seg?
for det var crepy
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ondmygg
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Mar 2006 19:10
18
Lokalisering: tønsberg

Innlegg av ondmygg »

Her er min mening om dagens episode.
KJEDELIG. Rett og slett. for det første, i begynnelsen av programmet ser man at hun angelica og prog.lederen slukker alt lys å går opp trappa. hm.. Hvordan kunne vi ha sett om de hadde gått opp den trappa uten vår kjære kamera og lydmann.. man ser jo at kameramannen står å filmer at de går opp, å plutselig når programlederen er oppe, så slår lyset nede seg på :O oi.. lurer på hvem som kunne ha gjort det? kanskje kameramannen? og.nei.. det er ikke bare en kameramann.. det er faktisk to, eller tre :) øhm.. bevegende planteblader, som står på et sted hvor det er trekk? var vel noen vinduer rundt der om jeg ikke så helt feil... ikke ulogisk at det kommer trekk derifra. Altså, det er jo mulig at det var aktiviteter i det huset, jeg skal ikke motsi det. men hele episoden ble for dum. og bråk bak kjøleskapet? hender faktisk at det bråker litt i mitt også, ganske høyt. men jeg blir ikke livredd og påstår at det høres ut som noen hamrer. nok en gang jeg skal ikke motsi at det kan ha skjedd. og når hun juggel dama fortalte det om mannen og hun jenta fikk jeg litt sjokk. hun hadde sagt tre setninger, så ble det for tøft for hun ene, så hun måtte gå ut. og hun klarsynte gjentok alt det hun angelica hadde snakket om tidligere. NØYAKTIG. da tenkte jeg. hun klarsynte juggel dama har de sikkert filmet inn først, så har de filmet familien senere, og bedt de si noe som hun klarsynte sa... eller at de satt seg ned i et rom og ble enige om hva de skulle si. er mulig at jeg tar helt feil, og at jeg er så dum i hodet som det går ann. (nei, jeg er ikke dum) men det var sånn jeg oppfattet denne episoden av ååååndenees maaakt, soom ikkee bøør sees aleeene... oi, så skummelt.. takk for meg, og på gjensyn
Antall ord: 360
pip pip

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
PimpRonn
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av PimpRonn »

jepp :D han som fikk åndene til å snakke igjennom seg ja :D det var SYKT spennende episoder :D savner dem :( de danske episodene var mer skumle :P hehe
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LunaWolfe
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2006 17:13
18

Innlegg av LunaWolfe »

Litt småforvirret, jeg. Ble de egentlig kvitt alle plagene? Var det ikke noe snakk om at han ene der skulle bli igjen, han bestefaren eller hva han nå var?

Vel, vel. Jeg så jo bare slutten, så. Neste gang skal jeg ha på vekkerklokka så jeg husker å se fra begynnelsen!
Antall ord: 51
Tempus Fugit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links