Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvem [u][b]er[/b] [/u]egentlig hjelperen min?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

yvonne.henriksen@hotmail.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 12 Mar 2006 19:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ringerike

Hvem [u][b]er[/b] [/u]egentlig hjelperen min?

Innlegg av yvonne.henriksen@hotmail. »

Jeg er bare nysgjerrig på hvem min hjelper er, eller hjelpere generellt. er de døde mennesker (gjengangere) eller er de helt tilfeldige? hva er det de egentlig hjelper meg med?hvor mange kan det tenkes at jeg har?har vært igjennom en del tøffe tider, men føler ikke at noen har hjulpet meg... :mozilla_undecided: [/u]
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
takkformeg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 09 Okt 2006 00:12
17

Re: Hvem [u][b]er[/b] [/u]egentlig hjelperen min?

Innlegg av takkformeg »

yvonne.henriksen@hotmail. skrev:Jeg er bare nysgjerrig på hvem min hjelper er, eller hjelpere generellt. er de døde mennesker (gjengangere) eller er de helt tilfeldige? hva er det de egentlig hjelper meg med?hvor mange kan det tenkes at jeg har?har vært igjennom en del tøffe tider, men føler ikke at noen har hjulpet meg... :mozilla_undecided: [/u]
Hvor mangen vil du ha?

hvor mangen tror du du har?

Hvorfor tror du at de eksisterer?
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Du kom deg gjennom de tøffe tidene da ser du! Kanskje du ikke trengte noe hjelp til det, tøffa!
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 298
Startet: 12 Aug 2005 15:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

Det lille jeg vet er at hjelpere kan være både levende og døde. Antall er vel forskjellig.
Antall ord: 20
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

hallinka skrev:Det lille jeg vet er at hjelpere kan være både levende og døde. Antall er vel forskjellig.

Kan hjelpere være nålevende, jeg mener det er skytsengler vi snakker om da? Forresten DØDE? Det er de nå ikke akkurat, fordi om de ikke er i menneskekropp?
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 298
Startet: 12 Aug 2005 15:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

Jo, det kan foreksempel være en slektning av deg som er død som er hjelperen din. Kan vel kalle levende hjelpere for skytsengel også, men var ikke helt det jeg mente. Jeg har nå alltid trodd at en skytsengel (guardian angel) er en ikke-levende, men jeg kan jo ta feil her.
Antall ord: 54
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Så det du mener er at noen hjelpere er som engler, og noen hjelpere er mennesker som har levd på jorda før? eller?
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 298
Startet: 12 Aug 2005 15:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

Ikke fått sett igjennom alle sidene, men dette kan kanskje hjelpe litt:

http://www.kvasir.no/nettsok/searchResu ... on=country
Antall ord: 21
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 298
Startet: 12 Aug 2005 15:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

Jeg tror vel egentlig at alle hjelpere har levd før eller lever som vanlige mennesker. Ikke så flink til å forklare meg og begynner å bli trøtt. Liker temaet og synes det er interesant, men kan vel egentlig ikke så enormt mye om det.
Antall ord: 44
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Men mener du at noen har hjelpere som er levende og i kropp i dag for eksempel at jeg kunne vært hjelperen din eller omvendt?
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 298
Startet: 12 Aug 2005 15:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

Ja.
Antall ord: 1
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 313
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

Har jeg aldri hørt om...
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links