Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ghost Belivers!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2006 13:07
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Ghost Belivers!
Hei alle sammen.
Jeg er i prosess med å starte opp et team som skal hete Ghost Belivers. Og søker etter folk som har lyst til å reise rundt til hjemsøkte steder på jakt etter spøkelser. Målet er å skaffe bevis. Holder også på med å skaffe en sponsor som kan hjelpe oss litt med støtte.
Skjekk ut websida her. http://www.ghostbelivers.com
Send meg en PM eller email hvis du skulle være interissert. Eller rett og slett bare svar med et innlegg.
Jeg er i prosess med å starte opp et team som skal hete Ghost Belivers. Og søker etter folk som har lyst til å reise rundt til hjemsøkte steder på jakt etter spøkelser. Målet er å skaffe bevis. Holder også på med å skaffe en sponsor som kan hjelpe oss litt med støtte.
Send meg en PM eller email hvis du skulle være interissert. Eller rett og slett bare svar med et innlegg.
Sist redigert av Staale på 12 Okt 2006 12:37, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 86
Staale
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2006 16:27
- 18
- Lokalisering: Nord
Vil bare advare folk som lett blir skremt mot å oppsøke "ånder".. får du på deg noe,f.eks en klebeånd så kan dette bli meget ubehagelig.. har nå opplevd at to ellers "fryktløse", friske og oppegående personer kan bli skremt til det ugjenkjennelige! med 3 ukers mellomrom..
Antall ord: 52
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic
God talks to us = schizophrenic
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Sukk hadde du bare ikke skrevet at du er ute etter og bevise eksistensen, jeg er nemlig overbevist om at måten og bevise spøkselses eksistens er og gjøre det du kan for og motbevise at et sted er hjemsøkt.
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Dette er en sjanse man må ta, hvis man vil skaffe bevis nok! Å hvis en av oss skulle få på oss en klebeånd, da er det bevis i massehvis!john_ skrev:Vil bare advare folk som lett blir skremt mot å oppsøke "ånder".. får du på deg noe,f.eks en klebeånd så kan dette bli meget ubehagelig.. har nå opplevd at to ellers "fryktløse", friske og oppegående personer kan bli skremt til det ugjenkjennelige! med 3 ukers mellomrom..
Og til RiffSki: Det er din mening! Tiden vil vise!
Antall ord: 94
Staale
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Drar man til et sted som skal være hjemsøkt og man drar dit for og bevise det er hjemsøkt, hva ender man opp med da? jo MASSE beviser for at stedet er hjemsøkt, men drar man dit for og bevise det IKKE er hjemsøkt derimot, merker man en tempratur forandring forsøker man og finne ut hvorfor det ble sånn, ingen logisk forklaring, DA kan man snakke om en mulig manifestasjon
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Å være med i et team som undersøker "spøkelses-saker" høres spennende ut - men du kunne ha spart deg for den musikken på websiden..... Jeg venter på et team som har en annen type tilnærmelse uten "skummel" musikk....
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jaja! For en særing.Granny skrev:Å være med i et team som undersøker "spøkelses-saker" høres spennende ut - men du kunne ha spart deg for den musikken på websiden..... Jeg venter på et team som har en annen type tilnærmelse uten "skummel" musikk....
Antall ord: 49
Staale
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2006 17:29
- 18
- Lokalisering: bærum
Hei Staale. Hva m en seanse? send meg en pm? hilsen lille engel.
Antall ord: 13
Carpe Diem !!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 23:19
- 18
- Lokalisering: trondheim
jeg skulle ønske det var noen i trowndheim jeg kunne bli med
Antall ord: 12
dyreelsker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2006 20:27
- 18
- Lokalisering: Hell
Re: Ghost Belivers!
hvorfor du trenger bevis....er du skeptisk......hva slags bevis vil du ha.....Staale skrev:Hei alle sammen.
la være......ikke plag åndener før det blir for seint....du veit aldri ?
Antall ord: 116
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Re: Ghost Belivers!
Jeg trenger bevis for å bevise at spøkelser (kall det hva du vil) finnes, for å få skeptikere til å forandre mening. Nei, jeg er ikke skeptisk, jeg tror at det finnes. Nemlig drefor jeg vil skaffe bevis.Sultan666 skrev:hvorfor du trenger bevis....er du skeptisk......hva slags bevis vil du ha.....Staale skrev:Hei alle sammen.
la være......ikke plag åndener før det blir for seint....du veit aldri ?
Også er det jo det å oppleve å se et spøkelse selv som jeg er interissert i. Jeg vil se det med mine egne øyne. kanksje til å med komunisere med de.
Antall ord: 184
Staale
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2006 16:22
- 18
Joda! Jeg er. Har sendt deg mail. Kunne jo vært hyggelig å fått med noen flere og da, men mulig det er en hel gjeng alt.Staale skrev:Ingen som er interissert?
Kattavår
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
tror logoen og musikken gjør at du kan bli bitt i ræva av et spøkelse ta det på film og folk vil ikke ta deg seriøst
Antall ord: 30
Hide post links |