Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderLitt rart

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Trøndergut
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 18:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Litt rart

Innlegg av Trøndergut »

Hei.

Forigårs kveld satt jeg og så på tv hjemme. Plutselig merket jeg at det ble ganske kaldt i rommet. Jeg syntes det var litt rart, fordi det skjedde så fort. Etterhvert begynte jeg å se ansiktslignende former ved vinduet i øyekroken. Jeg snudde meg, men det var ingenting der. Denne kuldefølelsen og disse anelsene av et ansikt i øyekroken varte helt til jeg gikk og la meg. Jeg tenkte ikke mer over saken. I går kveld satt jeg også og så på tv. På samme tidspunkt som kvelden før, ble det kaldt i rommet. Da så jeg noen ansiktslignende former ved døra. Jeg tror det var former i treverket som gjorde det, men syntes det var merkelig at jeg ikke hadde sett det før, også kom de så klart frem.I tillegg så jeg noen bevegelser, uten at jeg klarte å se hva det var som skapte dem. Dette varte også helt til jeg gikk og la meg utpå natta. Det er veldig sjelden at jeg har slike og lignende opplevelser, så jeg synes bare dette var jævlig rart. Har heller ikke hatt noen slike opplevelser på denne hybelen tidligere. Det finnes sikkert en fullstendig normal forklaring på dette, men jeg syntes det var veldig rart i alle fall. Er det noen av dere som har noen innspill?
Antall ord: 224
MM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

haha... om du er fra bodø så vil jeg bare si at... det var litt kaldt igår..
og at vinduet ditt sikkert har en lekkasje :P

Også var det også litt fuktig igår, det var mye dugg på vinduet rundtom.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Trøndergut
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Trøndergut »

Oceanic skrev:haha... om du er fra bodø så vil jeg bare si at... det var litt kaldt igår..
og at vinduet ditt sikkert har en lekkasje :P

Også var det også litt fuktig igår, det var mye dugg på vinduet rundtom.
Det var ikke på eller utefor vinduet jeg så disse formene, det var like ved. altså innenfor. Angående kulden, vet at det var kaldt ute i går, men ikke inne hos oss. Der ble det kaldt på samme tidspunkt som kvelden før. Men jeg skal ikke si det er umulig at fantasien min kan ha spilt meg et puss:-).

Er forresten ikke fra Bodø, bare bor der akkurat nå.
Antall ord: 115
MM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

Trøndergut skrev:
Det var ikke på eller utefor vinduet jeg så disse formene, det var like ved. altså innenfor. Angående kulden, vet at det var kaldt ute i går, men ikke inne hos oss. Der ble det kaldt på samme tidspunkt som kvelden før. Men jeg skal ikke si det er umulig at fantasien min kan ha spilt meg et puss:-).

nei jeg har seriøst ikke peiling altså..

btw.. du trenger ikke unnskylde deg med at du ikke er fra bodø.. det er helt lov å vær
fra bodø. det er jo ikke flaut å vær fra bodø, er det ?
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

Oceanic skrev:
Trøndergut skrev:

btw.. du trenger ikke unnskylde deg med at du ikke er fra bodø.. det er helt lov å vær
Nei på ingen måte!
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Trøndergut
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Trøndergut »

Oceanic skrev:
Trøndergut skrev:

Er ikke noe galt i å være Bodøværing, jeg mente ikke det.Jeg forsto det slik at du trodde jeg var fra Bodø, og ville bare si at jeg ikke er det. Er fra Namsos i trøndelag. Hvis det er noe galt med å være bodøværing, så er det sikkert noe galt med å være namsosing også:)
Antall ord: 179
MM

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Berat---
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Okt 2006 20:06
18
Lokalisering: sarpsborg

Innlegg av Berat--- »

Vel hvis du har sett på åndenes makt noen ganger så sier alltid dem "klarsynte" eller hva dem kalles at dem får "frysninger" eller noe da det er bevegelse rundt der.
Altså ånder.Kanskje det finnes ånder i huset,og da dem "viser" seg eller noe sånt så merker du det på en eller annen måte."frysninger" eller som du sier det blir kaldt.Men egentligt er det bare du som får "frysninger" kanskje det ikke kommer pga det er kaldt ute.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
RasCzaK
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2004 12:37
20