Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderInnen to uker kommer hun for å rense huset..igjen

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Azurah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Okt 2006 21:03
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Buskerud

Innen to uker kommer hun for å rense huset..igjen

Innlegg av Azurah »

Sitter her og venter vi. Hun er hos naboen nå,denne damen fra Tv-Norge`s Åndenes Makt. Hun er en nær veninne av vår nabo (Bonden som eier huset) .De var på kanalisering sammen i dag.

Dette er hva som har skjedd så langt:

Vi har brukt 1 år på å total renovere et 110 år gammelt sveiser hus. Mitt første møte med huset var ikke så koselig,følte det var noe på det ene kottet oppe. Huset har ikke vært bebodd på mange herrens år men nå bor vi har.Det var ikke vann,ikke strøm,ikke bad ingenting. Alt i boks nå etter mye har jobb.

Det har vært mannen min som har vært mest plaget,enda han i utgangspunktet sa han ikke trodde på ånder/spøkelser (spekepølser som vi spøker med her). Når han har foretatt større endringer har skygger surret rundt ham,som om de følger med på hva som skjer. Foreløpig tror jeg disse hus-spøkelsene er fornøyd med jobben for frem til nå har jeg følt meg mer og mer passet på. Min datter har frem til nå sovet godt også. har også hatt "barnevakt" om jeg kan kalle det det. Jeg er ikke god på å kommunisere med de,men jeg sier det rett ut i luften. La henne sove 10 min til så jeg er ferdig med det jeg holder på med..10 min etter våkner hun fornøyd og blid.

Hendelser så langt: I utgangspunktet var jeg vettaskremt av dette gudsforlatte fallerferdige huset,men etter mer som ble gjort desto mer var jeg sikker på at vi var MENT fro denne oppgaven og følte meg veldig velkommen da vi flyttet inn. Lyset på soverommet,en touch-lampe slår seg på automatisk i hytt og pine. Midt på natte gjerne,og på kvelden. Jeg ble litt forbauset da jeg gikk inn på rommet og tenkte "faen nå glemte jeg å slå på lyset" og vips der kom det på.
Dette har skjedd flere ganger.

Strømmen har gått under oppussing,vi fleipet (jeg sa at det spøkte her og mannen min bare lo) om at jeg kom til å pisse i buksa hvis strømmen gikk og 2 sekunder etter setningen ble det bekk mørkt. Da mannen min beiset gangen nede nylig,surret det skygger rundt han. Frustrerte bevegelser denne gang,han kom og vekket meg. Dagen etter så han samme skygge forlate kjøkken og entre stuen.

Nå er det noe som har står ved vinduet på soverommet i flere dager og jeg får ikke slappe av når jeg skal legge min datter,ei heller hun slapper av. Jeg får anspente kjever og er helt utkjørt når jeg våkner uansett om jeg sover 5 eller 8 timer.

Grete heter hun som skal hit (tror jeg). Har hilst på henne før da hun kom for å se hvor fint det var blitt her. Hun har renset huset 2 ganger,en gang før vi kom inn i bildet på oppfordring fra bonden,en gang etter vi begynte oppussing da mannen min fortalte bonden hva jeg sa,at det spøkte *ler* Tror det var slik det var om jeg forsto bonden rett.

Nå blir det da et tredje besøk,denne gangen skal hun utofra hva jeg forsto ha med seg en veninne også.

Jeg mistenker det for å være 1 mann,1 rabagast av en gutt og muligens 2 damer som ferdes her. Antakelig tidligere beboere. For øyebliket merker vi bare at det er en mann..ganske sikkert en mann. Tror han står og titter ut vinduet men jeg har sagt det er flere vinduer å velge mellom. Mannen min ble så forbanna i går at han bad han pelle seg ut av rommet,da forsvant følelsen av at han stod der.
Babyalarmen har hele veien slått seg på uten at det er noen i rommet,ikke engang en flue. Jeg kan våkne midt på natten av at jeg blir blendet av et skarpt lys,men samme sekund som jeg sperrer opp øynene er det borte..mannen min merker ikke det for han ligger med fjeset andre veien. Her om kvelden ba jeg gjesten gå ut for min datter sovner ikke om ikke hun merker at jeg slapper av,og jeg sa det rett ut at jeg slapper ikke av med deg her. han forsvant.

Blir spennende å være vitne til en utdrivelse. Gleder meg skikkelig. På den andre siden,er jeg redd for at følelsen av å bli passet på forsvinner...
Antall ord: 784

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Spennende !

Du får gi klar beskjed om hva du / dere ønsker når de er der, så tenker jeg det ordner seg...;-)

Lykke til !

mvh Asbjørn
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Krull - sluttet

Innlegg av Krull - sluttet »

Asbjørn skrev:Spennende !

Du får gi klar beskjed om hva du / dere ønsker når de er der, så tenker jeg det ordner seg...;-)

Lykke til !

mvh Asbjørn
HELT ENIG MED DEG DER!!!
JEG HAR HATT EN DEL HENDELSER I HUSET MITT, SOM JEG KJØPTE I 2003.
JEG HAR TALT HØGT OG TYDELIG UT I EN DEL AV ROMMENE AT JEG IKKE ØNSKER DENNE TYPEN KONTAKT.

DET GJORDE JEG, FORDI JEG HAR HØRT AT SLIKE ÅNDER NORMALT IKKE VIL DEG VONDT, OG AT DE FORSVINNER HVIS DU GJØR DEM OPPMERKSOM PÅ AT DE PLAGER DEG.

DETTE GJORDE JEG FAKTISK ETTER Å HA FÅTT ET TIPS OM DET HER INNE PÅ PARANORMAL.

DET HAR BLITT STILLT HER NÅ.

JEG HAR SAGT AT DET SKREMMER MEG OG BARNA MINE, OG DET GJORDE DET TIL DE GRADER OGSÅ.
DET VAR PÅ HENGENDE HÅRET AT MIN ELDSTE SØNN PÅ 13 ÅR TURTE Å OVERNATTE PÅ ROMMET SITT HOS MEG ETTER EN VISS EPISODE.

TYDELIGE SKRITT I TRAPPA, DØR TIL BADEROM I 2 ETASJE SOM BLE ÅPNET, KALDE SONER I STUA, TYDELIG AKTIVITET OPPE, NÅR DET IKKE VAR NOEN DER,BRUSBOKSER SOM BLE STRØDD UTOVER HELE GANGEN OSV, TIL TIDER VOLDSOMME SINNEUTBRUDD PÅ MEG SOM IKKE HADDE NOEN GRUNN,ISKALDE FELT I HUSET SAMTIDIG MED MINE SINNEUTBRUDD/ HUMØRSKIFTNINGER, LAMPE MED 4 PÆRER, HVOR ALLE PÆRENE RYKER PÅ EN GANG.NORMALT GÅR DET BÅDE 2-3 UKER MELLOM HVER GANG DET RYKER EN PÆRE DER. HAR SKJEDD FLERE GANGER. JEG HAR GODT JORDINGSVERN I HUSET MITT, SÅ DET ER IKKE DER PROBLEMET LIGGER.

MEN DET HJALP Å SNAKKE LITT UT I LUFTA, NÅR JEG FØLTE AT DET VAR UØNSKET NÆRVÆR HOS MEG.

NÅ ER DET FLERE MÅNEDER SIDEN DET SKJEDDE NOE HER, OG DET TAR JEG SOM ET GODT TEGN.
Antall ord: 316

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Mai 2005 13:28
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

*Vondt i øra* :mozilla_tongue:
Antall ord: 3
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Mystica skrev:*Vondt i øra* :mozilla_tongue:
typisk krull stønt. gidder ikke lesa alt en gang pågrunn av capsen
Antall ord: 19
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Asbjørn skrev:Spennende !

Lykke til !
:D Helt enig.

Hvis du forteller at du har en mann, to damer og en rakkerunge, kommer nok denne utdriveren til å finne det. Pluss en masse som du ikke forteller, men gir signaler om.

Det blir nok bra der en stund, fordi du da får roet deg ned, og kanskje mannen din også, men det kommer nok tilbake fordi du likevel er oppmerksom på alle slike merkelige hendelser.
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links