Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjelp Demon?!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2006 20:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Os
Hjelp Demon?!
Hei..Jeg har hørt om demoner og at det kan skade folk psykisk...Jeg er ikke akkuratt kristen å derfor har jeg gått med ett opp ned kors jeg fikk av en veninne.. Jeg liker det.. Å vil ikke vere frekk å ikke gå med det,så jeg går med det..Men det var en mann som stoppte meg på veien å spørte om jeg viste hva det korset betydde å jeg sa ja er det ikke satanistisk?.Åsså begynnte han å prate om at han kjente en som fikk besøk av satan eller en demon..Som hadde komt inn på soverommet hans.. Å jeg måtte vere forbret på det siden det kunne jo skje hvem som helst..Å jeg tenkte ikke på det..Å tenkte heller at han bare var en skrulling som prate drit.. Men i ettertid har jeg tenkt mere på det.. Han hadde vel ikke bare stoppet meg forå skremme meg eller noe?? Er det noen som tror noe om dette eller noe?? Jeg har blitt litt redd for dette no.. :mozilla_frown:
Antall ord: 174
Ser Ned På Ett Kutt Gjør Det Igjen, Men Nå Er Det Slutt...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Lokalisering: Buskerud
Kanskje du burde sjekke litt mer opp om opp-ned kors før du bærer det med prakt rundt nakken.
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Mai 2006 08:04
- 18
På en måte er du vel mer frekk mot kristne du møter når du går med korset, enn du ville vært mot venninnen din om du sluttet å gå med det. Det blir vel en prioriteringssak. Men hvis du blir redd av et sånt kors er kanskje ikke du den rette til å bære et.
Antall ord: 60
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2006 20:27
- 18
- Lokalisering: Hell
du vanessa ikke blir skremt...kommer ikke demoner fordi du har på deg den smykket....
er egentlig en simbolsk av satanisme .......er du satanist ?
er egentlig en simbolsk av satanisme .......er du satanist ?
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Hvis jeg ikke husker feil så ble Peter hengt opp ned på korset fordi han ikke følte seg verdig å dø på samme måte som Jesus. Så om det er et satanistisk eller et symbol som satanister har tatt til seg på samme måte som pentagramet er jeg ikke sikker på.
Men, tror på ingen måte du har noe å være redd for. Hvis en demon skulle finne på å komme til deg, (noe som ikke kommer til å skje) så har det nok ikke noe med smykket å gjøre.
Folk forteller jo også at man havner i helvette hvis man ikke tror på gud....
Nei, ikke vær redd:)
Men, tror på ingen måte du har noe å være redd for. Hvis en demon skulle finne på å komme til deg, (noe som ikke kommer til å skje) så har det nok ikke noe med smykket å gjøre.
Folk forteller jo også at man havner i helvette hvis man ikke tror på gud....
Nei, ikke vær redd:)
Antall ord: 111
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
Du husker ikke feil! Det gjør du ikke..Magikeren skrev:Hvis jeg ikke husker feil så ble Peter hengt opp ned på korset fordi han ikke følte seg verdig å dø på samme måte som Jesus.
Bare sånn for å bevise det..Later traditions, originating in or recorded in the apocryphal Acts of Peter, say that the Romans crucified Peter upside down at his request, due to his wishing not to be equated with Jesus.
hentet fra: http://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Peter
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 19:35
- 18
- Lokalisering: Oslo
oppned kors
opp ned kors har faktisk mere med kristendom en du andre ;O)Azurah skrev:Kanskje du burde sjekke litt mer opp om opp-ned kors før du bærer det med prakt rundt nakken.
Antall ord: 35
Frøya kristine
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 23:19
- 18
- Lokalisering: trondheim
Re: oppned kors
Froyakristine skrev:opp ned kors har faktisk mere med kristendom en du andre ;O)Azurah skrev:Kanskje du burde sjekke litt mer opp om opp-ned kors før du bærer det med prakt rundt nakken.
Antall ord: 37
dyreelsker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 23:19
- 18
- Lokalisering: trondheim
froya..er du kristen? :mozilla_smile:
elelr mye imot det? :mozilla_smile:
elelr mye imot det? :mozilla_smile:
Antall ord: 12
dyreelsker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jul 2006 02:07
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Opp-ned kors har med satanisme å gjøre i den grad det perverterer kristendommen. Det er riktig som noen sier at dette er Peterskorset, men jeg tror ikke det er den sataniske grunnen for det. Den sataniske svarte messene er jo ikke annet enn pervertering av de kristne ritualene.
Tror ikke du skal være redd for å tilkalle deg noen demoner. Mest sannsynlig har du møtt en kristen fanatiker på gata evt. en som liker å ha det litt gøy med folk. Uansett er det en dårlig idé å gå med symboler man ikke kan forklare hva betyr. I verste fall sender du ut signaler om deg selv du helst ikke vil at andre skal oppfatte.
Tror ikke du skal være redd for å tilkalle deg noen demoner. Mest sannsynlig har du møtt en kristen fanatiker på gata evt. en som liker å ha det litt gøy med folk. Uansett er det en dårlig idé å gå med symboler man ikke kan forklare hva betyr. I verste fall sender du ut signaler om deg selv du helst ikke vil at andre skal oppfatte.
Antall ord: 117
Hide post links |
Bær et smykke som betyr noe for deg! Først gikk geg med en rosenkvarts for å lede kjærlighet til meg. Så gikk jeg med et horn for å lede penger til meg. Så gikk jeg med en blomst for å lede glede til meg. Nå har jegalt sammen og går uten smykke.
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Lokalisering: Buskerud
Re: oppned kors
Froyakristine skrev:opp ned kors har faktisk mere med kristendom en du andre ;O)Azurah skrev:Kanskje du burde sjekke litt mer opp om opp-ned kors før du bærer det med prakt rundt nakken.
Poenget mitt var at man sjekket slik uansett før man bærer det,om det er kors rett eller feil vei så lenge det har noe tilhørighet i en troseligion å gjøre. Og det har forsåvidt opp-ned kors.
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Tror kanskje frykten og overtro skader deg mer enn noe annet.
Du tillegger smykket ditt den funksjonen du vil at det skal ha selv, det er din egen psyke og engstelige tanker som er skadelige. Ikke tenk mer på det og vit at uansett hva, så er du sterkere enn det!. Denne mannen som sa dette til deg er slave av sin egen frykt og begrensninger. Ikke la ham trekke deg ned på hans nivå.
Du tillegger smykket ditt den funksjonen du vil at det skal ha selv, det er din egen psyke og engstelige tanker som er skadelige. Ikke tenk mer på det og vit at uansett hva, så er du sterkere enn det!. Denne mannen som sa dette til deg er slave av sin egen frykt og begrensninger. Ikke la ham trekke deg ned på hans nivå.
Antall ord: 75
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Hva med noe som kan fikse avstandsproblemet? Smykker som fremmer astralreiser til Egypt eller noe?Sparrow skrev:Bær et smykke som betyr noe for deg! Først gikk geg med en rosenkvarts for å lede kjærlighet til meg. Så gikk jeg med et horn for å lede penger til meg. Så gikk jeg med en blomst for å lede glede til meg. Nå har jegalt sammen og går uten smykke.
Er det ikke enhjørninger eller noe slikt som har den funksjonen?
Antall ord: 82
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2006 20:30
- 18
- Lokalisering: Os
Så det er bare noe tull da ..? Det han mannen sa til meg?..
Å jeg er ikke satanist..
Å jeg er ikke satanist..
Antall ord: 17
Ser Ned På Ett Kutt Gjør Det Igjen, Men Nå Er Det Slutt...
Hide post links |