Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEr de engler ?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 90
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Er de engler ?

Innlegg av Maritha »

Jeg lurer på..

Jeg kan sitte å se ut i luften, å noen ganger ser jeg på mennesker som går forbi . eller dem jeg snakker med. eller noen som bare sitter der.

Å på noen mennesker ser jeg et lys som kommer ut av dem.. ca 5-10 cm rundt kroppen kommer det et kritt hvit lys.. jeg lurer på om de kan være engler ??

For ikke alle jeg ser det på..

Hva tror dere ?
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Det du ser

Innlegg av kaja43 »

Det du antagelig ser er menneskenes eteriske aura. Det er det tetteste av våre
subtile legemer og ligger nærmest kroppen som en dublett av vår fysiske kropp.
Når en øver på å se aura er dette det vi lettest fanger opp. Fargen er blå/hvit og varierer litt i tykkelse etter hvem person det er og hvordan personen har det når du ser det. Det er nok ikke noe eget for englemennesker men noe vi alle har.
Antall ord: 81
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 298
Startet: 12 Aug 2005 15:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

Det er nok aura ja, tror etter detjeg har lest at når man først begynner å se den er det hvitt og etterhvert som man blir mer trent ser man flere farger. En utrolig flott "gave". Jeg sier "gave, fordi alle kan trene seg opp til å se det - men det er vanskelig.
Antall ord: 53
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
thea84
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 116
Startet: 06 Mar 2006 19:29
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: arendal/tvedestrand

Re: Er de engler ?

Innlegg av thea84 »

har å sett sånn, var på et kurs i arendal for noen år tilbake, med en utendlandsk mann, husker ikke hva han heter i farta, men når han beveget på seg så jeg hele tiden et lys rundt han, var det rareste jeg har sett... når han feks beveget armen så "føyk" dette lyset med han, utrolig spessielt!
Antall ord: 61
"Find your spot on earth, and ride it"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 90
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Re: Er de engler ?

Innlegg av Maritha »

Hmm ja.. da er det nok det , det er da =) hihi,,

thea84 hun skriver jo at hun så når han beveget seg så var det lys som viftet frem og tilbake med armene hannes. å det er jo sånn jeg ser. når menneskene beveger seg.

Men er jo litt rart at det ikke er alle jeg ser det på da.

Hihi.. så moro.. da er det kansje ikke så lenge til jeg ser fler farger ;) siden denne hvite lyser ganske så sterkt ut, å langt ut fra kroppen =)

takker for svar, men tar gjærne i mot fler =)))
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Tror det har litt med tuning å gjøre....?
Jeg kan se det spontant slik som du beskriver, men som oftest må jeg "tune" meg inn på folk for å se det. Jeg har bare sett farger et par, tre ganger, og det i helt spesielle settinger. Når vi derimot fanger opp aura til folk i forbifarten, tror jeg at det er fordi vi er på samme bølgelengde energimessig.
Antall ord: 69
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Re: Er de engler ?

Innlegg av zind »

Maritha skrev:Hmm ja.. da er det nok det , det er da =) hihi,,

thea84 hun skriver jo at hun så når han beveget seg så var det lys som viftet frem og tilbake med armene hannes. å det er jo sånn jeg ser. når menneskene beveger seg.

Men er jo litt rart at det ikke er alle jeg ser det på da.

Hihi.. så moro.. da er det kansje ikke så lenge til jeg ser fler farger ;) siden denne hvite lyser ganske så sterkt ut, å langt ut fra kroppen =)

takker for svar, men tar gjærne i mot fler =)))
Kanskje disse menneskene rett og slett har en sterkere aura?

Er det noen du kjenner du ser auraen på?
Ble bare nysgjerrig på om det var noen fellestrekk på disse personene ;)
Jeg ville tro noen har mer svekket aura og derfor kan være vanskeligere å lese auraen på
Antall ord: 149
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 313
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

Tror bakgrunnen har en del å si her. Det er ofte lettere å se auraen på folk om de står mot en lys bakrunn..
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 829
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Antall ord: 9
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 90
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Re: Er de engler ?

Innlegg av Maritha »

Jeg har sett det på noen jeg kjenner ja. men det spiller ingen rolle hvilken bakgrunn personen sitter i. den hvite er like sterk uannsett.. Det er liksom som en boble på en måte rundt dem. med hvitt lys.. vanskelig å forklare.. men.. dette lyset følger kropsformen, å er sterkt hvit lys som lyser utover liksom.. ikke alle mennekser jeg ser det på.. så tanken slo meg.. kansje dette er gode mennesker.. mens dem jeg ikke ser det på ikke er fult så gode.. ?? sikker på at dette er aura ??,,hmm.. lese om det =))
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

hehe lurer på om du hadde sett det på meg... :mozilla_innocent:


Var til en healer i egypt, flink sådan, som så auraen min som dyp blå med skiftninger i lilla. Noen som har peiling som kan fortelle meg hva han mente med det eller hva det betyr å ha en sånn aura?

Jeg har vært gjennom store forandringer siden den gang, lurer på om auraen min er veldig annerledes nå :mozilla_laughing:
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Civilized
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 131
Startet: 16 Jul 2006 02:07
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Civilized »

Jeg tror det er en veldig enkel måte å finne ut om de er engler på. Du kan jo prøve å gå og snakke med dem og finne ut at de er vanlige mennesker som lever vanlige liv ;)

Men auraforklaringene høres fine ut...
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 90
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Maritha »

Sparrow skrev:hehe lurer på om du hadde sett det på meg... :mozilla_innocent:


Var til en healer i egypt, flink sådan, som så auraen min som dyp blå med skiftninger i lilla. Noen som har peiling som kan fortelle meg hva han mente med det eller hva det betyr å ha en sånn aura?

Jeg har vært gjennom store forandringer siden den gang, lurer på om auraen min er veldig annerledes nå :mozilla_laughing:
hihi... måtte iallfall ha møtt deg for å ha funnet ut det.. tihi =)
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
raVn

Innlegg av raVn »

En del mener det finnes englemennesker. Ikke i den forstand at de kan utrette mirakler og forlate jorden når de selv måtte ønske. Nei de må leve sitt liv som oss andre, men deres mission er en annen her i livet enn menneskesjelens , de er her for å hjelpe andre sjeler på vei. Etter det jeg har lest ligger deres energinivå på et annet enn vårt jordiske, en høyere frekvens kan du si.
Så om de virkelig eksisterer så er det kanskje dem du ser :mozilla_smile:
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 90
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Maritha »

raVn skrev:En del mener det finnes englemennesker. Ikke i den forstand at de kan utrette mirakler og forlate jorden når de selv måtte ønske. Nei de må leve sitt liv som oss andre, men deres mission er en annen her i livet enn menneskesjelens , de er her for å hjelpe andre sjeler på vei. Etter det jeg har lest ligger deres energinivå på et annet enn vårt jordiske, en høyere frekvens kan du si.
Så om de virkelig eksisterer så er det kanskje dem du ser :mozilla_smile:
Hmm .. ja kansje det.. som de har skrevet over her.. så er aura i en blå-hvit.

Men det jeg ser er det ikke noe blått i.. så.. hvem vet. kansje det er aura, eller kansje det faktisk er englemennesker. ;) Det finnes jo så mye rart mellom himmel og jord atte. =)

takker for alle svar =) tar gjærne i mot fler meninger rundt dette =) god helg alle :)
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links