Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTil Sosja, her er rekreasjonsstedet jeg nevnte.. check it&am

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Azurah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Okt 2006 21:03
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Buskerud

Til Sosja, her er rekreasjonsstedet jeg nevnte.. check it&am

Innlegg av Azurah »

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... 42283.html

(rull nedover for skikkelige bra bilder) Samt video fra 1950-tallet tatt da de sluttet å bruke det rundt 1950)sjekke denne også, sjekk egentlig bare alt

Begningene er i dag TOMME,etter at det på starten av 90 tallet fungerte som flykningsmottak en liten periode. Mao..Ingen leiligheter enda :mozilla_sealed:

Quote Azurah: Ta det gedigne bygget som ligger i Sogn og Fjordane,høyt oppi fjellet. Et veldig gammelt rekreasjons hjem langt oppi fjellet,lang bratt vei. Ligger ikke så langt fra Gaupne. Der har jeg vært en gang og ALDRI mer. Øde of forlatt,5 etasjer høyt stort hus formet som en boomerang med en sinnsyk utsikt. Vi var ikke inne,men det var ikke akkurat "velkommen inn" heller. Stakk fra stedet kjapt. Nå driver de visst,om de ikke alt er ferdig med å gjøre om dette bortkommne bygget til leiligheter. Hadde ikke bodd der om det var siste bosted på jord. Dette stedet skulle vært en del mer fokus på for klarsynte her tror jeg de hadde fått opplevelser som overgår Lier. *Grøsser* bare ved tanken på det. Jeg er IKKE lettskremt,men der følte jeg meg alt annet enn velkommen. Det ble automataisk slik at du scannet alle vinduene kjapt før beina dine gikk mot bilen av seg selv.

Quote Sosja: Oj, det hørtes da voldsomt ut, kan du fortelle mer om det stedet/bygningen? Hva eksakt opplevde du der?

- samme som på Lier-tråden men lager en egen her

Jeg fant jeg fant!!!

Var inne på hjemmesiden til Sogn og Fjordane og spurte på forumet hva dette stedet het.

Var ikke der så lenge,30 min eller noe. Men det var nok for meg. Gikk bare rundt bygget og så/følte. IKKE behagelig

Vanskelig å si hva jeg følte.. følte med skikkelig ille beglodd fra alt som var av vinduer. Blikket mitt ble automatisk dratt mot alle vinduene for å scanne de. Da jeg gikk på den ute-plassen med alle avlukkene følte jeg en ro, tilfredsstillelse. Der kunne jeg vel campet og sovet som en stein.Men hver gang øynene landet på bygget reiste gåsehuden og nakke-hårene seg. Vanskelig å beskrive. Jeg hadde ikke vært modig nok til å gå inn dit uansett, jeg har ikke god oversikt over hva som er godt og vondt,men har lært med meg selv at blir jeg automatisk redd så stikker jeg. Sterk intuisjon.
Antall ord: 421

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av sosja »

Her var det mye å lese, så jeg skal gå gjennom det når jeg kommer hjem, men du verden for en utsikt. :mozilla_smile:
Antall ord: 24
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links