Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDesperat

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
hmmfff
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Aug 2006 19:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hmmfff »

Det er faktisk ikke noe galt med mitt imunforsvar, utrolig nok... Men det er sant som du sier at imunforsvaret ofte henger sammen med oppturer og nedturer. Mange mennesker som er deprimerte merker det ikke nettopp fordi de er ofte syke og derfor ikke merker depresjonen.

Og lotton, skjønnte hva du mente.... Men vil fortsatt vinne i lotton, gir meg ikke på den altså.. *S*

Er faktisk ikke enig med deg at du kan kreve respekt... Har jobbet som dørvakt de siste fem årene. og er det noe jeg kan mye om så er det respekt... Man kan si at når jeg står i døra så "krever" jeg repekt. Men den repekten jeg da får er ikke basert på genuinn respekt. Det er en form for redselrespekt. Og jeg merker stor forsjell på de menneskene som virkelig respekterer meg, og de som har det jeg kaller redselrespekt. Om et menneske noensinne hadde krevd respekt av meg, så hadde de alldri klart det, for de må nemlig fortjene det.
Men du kan bruke ordet kreve, men da i den forstand at man tenker det. F.eks.Jeg krever at mine venner respekterer meg. Gjør de ikke det velger jeg og gå.

Du sier :
Sia du er naiv, prøv å være litt kritisk. Sia du er uheldig, jobb for å oppnå flaks. Sia du ikkje opplever respekt i forhold, krev respekt når du veit du fortjener det. Til saman burde dette gje deg litt meir lykke og kanskje eit heldigare liv.

Jeg svarer : Naiv er så mye... Jeg er naiv på måten at jeg tror alle er snille til det motsatte er bevist. Og ja det setter meg i mange rare situasjoner, men jeg er bestandig kritisk. Det blir man fort når man selv innser at man er naiv *S*
Og hvordan i all verden skal man jobbe for og oppnå flaks *veldig nysjerrig*
Og jeg har aldri opplevd og ikke bli respektert i et forhold, bare fått feil form for respekt, og har da valgt og bryte selv.

PS: Jeg digger at du er deg selv med dine egne meninger.. You go girl! :mozilla_cool:
Antall ord: 365

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Klebeånd

Innlegg av kaja43 »

Etter ett helt liv med ånder rundt meg må jeg si at dette med klebeånder er en oppskrytt greie :mozilla_smile:
Med det mener jeg at det er temmelig sjelden at dette forekommer. Men skulle detmot all formodning være det som forårsaker alt rundt og i deg så er det sånn med alle ånder at det de trenger for å gå videre er lys og kjærlighet. Send det all den kjærligheten du kan oppdrive så slipper det nok.

Nå er jeg av den tro at det vi opplever skaper vi enten selv, eller vi har bestemt at vi skal ha ett vanskelig liv for å lære en masse. Selv har jeg opplevd alt fra misbruk i alle varianter til flere kroniske sykdommer og dødsfall og selvmord. Men det er definitivt ingen klebeånd som har skylda. Og en del av dette har jeg skapt selv, ved væremåte, tankegang og valg av partnere.
Det er flott om alt kan forklares ved enenergi som sitter på ryggen din, men oftests så må vi nok gå i oss selv og finne løsningene. Etter over 20 når med såkalt selvutvikling må jeg si at det er utrolig hva en må tørre å se i øynene for å komme videre. Og det slutter aldri.

Du sier at en ikke kan kreve respekt av andre, og det kan jeg være enig i, men gi deg selv respekt så vil den automatsik komme fra andre også.
Antall ord: 250
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hmmfff
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Aug 2006 19:53
18
Lokalisering: Lørenskog

Re: Klebeånd

Innlegg av hmmfff »

kaja43 skrev: Du sier at en ikke kan kreve respekt av andre, og det kan jeg være enig i, men gi deg selv respekt så vil den automatsik komme fra andre også.
Kunne ikke vært mer enig.. *S*
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links