Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Desperat
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2006 19:53
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
Desperat
Ja, jeg er desperat.. Har prøvd og lese rundt omkring her for og finne svar, men finner ikke noe.
Er i mange mange år blitt forfulgt av uhell. For ikke så lenge siden møtte jeg en jente som mente at jeg kunne ha en klebe-ånd. Hun mente at jeg ville kunne finne noen som kunne hjelpe meg her inne. Så da prøver jeg..
Kan noen av dere hjelpe meg.. Pliiissss
Klems
Er i mange mange år blitt forfulgt av uhell. For ikke så lenge siden møtte jeg en jente som mente at jeg kunne ha en klebe-ånd. Hun mente at jeg ville kunne finne noen som kunne hjelpe meg her inne. Så da prøver jeg..
Klems
Antall ord: 75
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 23:19
- 18
- Lokalisering: trondheim
jeg foreslår at du kontakter noen som kan føre de over på den andre siden..om du har en klebe ånd... :mozilla_smile:
skulle gjerne hjelpe deg..men kan ikke...vet ikke hvordan...håper jeg en dag kommer til å hvite hvordan.
skulle gjerne hjelpe deg..men kan ikke...vet ikke hvordan...håper jeg en dag kommer til å hvite hvordan.
Antall ord: 44
dyreelsker
Hide post links |
Man kan være en uheldig type selvom det ikke har noe med "ånder" å gjøre
Men ville kanskje udersøkt det!
Men ville kanskje udersøkt det!
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Re: Desperat
Hvorfor mente hun du hadde en klebånd da?hmmfff skrev:Ja, jeg er desperat.. Har prøvd og lese rundt omkring her for og finne svar, men finner ikke noe.
Klems
Slike mennesker som sier slikt, burde virkelig få teipet igjen kjeften!
Jeg skjønner at du er desperat etter at hun sa noe slikt, men du kan ta det helt med ro. Hadde du hatt en klebånd ville du ha merket det.
Det at du er forfulgt av uhell har ikke noe med ånder å gjøre..
Har du satt deg ned å fundert på hvorfor du kan være uheldig? Er du klønete f.eks? Eller uforsiktig kanskje?
Eller er du på feil vei i livet? Kanskje du skal stoppe opp å høre på den indre stemmen din litt.. ( magefølesen din)
Noen mennesker er uheldige fordi de er uforsiktige:-)
Antall ord: 197
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Kanskje du burde prøve å endre tankegangen din?
Hvis du tenker at "dette går til h******", så gjør det ofte det!
Og hva mener du med "forfulgt av uhell"??
Vi opplever alle negative ting, akkurat som vi opplever positive ting.
Dette kalles å leve
Du velger selv om du vil fokusere på de positive eller negative
tingene i livet ditt, det er ditt liv, og du har ansvaret!!
Lykke til videre :mozilla_smile:
Klem.
Dette kalles å leve
Klem.
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
Det har vært skrevet om klebeånder her før og også lagt ut bilde om en som fikk den fjernet. Husker dessverre ikke hvor, men går jo an å søke og lete, hvis ingen andre husker det? Kanskje prøve å lese gjennom det og hvis det er noe av det du opplever, må du oppsøke et medium!
Antall ord: 61
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jul 2006 21:46
- 18
- Lokalisering: Levanger/trondheim
ka du meine m klebe hand? Tenk over spørsmålet og finn svaret i seg seelvhmmfff skrev:Ja, jeg er desperat.. Har prøvd og lese rundt omkring her for og finne svar, men finner ikke noe.
Klems
Antall ord: 94
PIA YASMIN W S
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Spørsmål er orte svaret .Pia-y skrev:ka du meine m klebe hand? Tenk over spørsmålet og finn svaret i seg seelvhmmfff skrev:Ja, jeg er desperat.. Har prøvd og lese rundt omkring her for og finne svar, men finner ikke noe.
Klems
Antall ord: 103
PIA YASMIN W S
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Altså du har en klossette hamd. jeg har også veldig uflaks md døden menn det er noe annet . Hvem var denn jenta , var det det eneste hunn sa? tenkover alt du har jort. du burde kjøpe en amulett av perlemor sten. denn hindrer onde ånder å trenge inn i kroppen(ulykkens ånd er jo ond på en måte) Dette jorde jeg, og det virket faktisk helt perfekt. jek kjøpte en amulett av perlemorsten og med sølvkjede som holdt det fast tenk over det. det er seriøst lurt, jeg mener det. tenk over dete.hmmfff skrev:Ja, jeg er desperat.. Har prøvd og lese rundt omkring her for og finne svar, men finner ikke noe.
Klems
Antall ord: 175
PIA YASMIN W S
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Lilja skrev:Kanskje du burde prøve å endre tankegangen din?
Dette kalles å leve
Smykke med sølvkjede og perlemor sten! det viktigste er jo selfølgelig Stenen!
Lev livet med sorg og glede, ikke bare jeg holder akuat ut. live skal nytes når du først er i live<3
Klem.
Antall ord: 115
PIA YASMIN W S
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Hva gjør stenen for deg, da?
Hvis du tror den vil gjøre livet ditt lettere,
hjelper den deg til å endre tankegangen din.
Det er to sider av samme sak i mine øyne.
Det hjelper ikke å henge på seg en sten,
hvis du er helt overbevist om at det ikke hjelper likevel, gjør det vel?
Hvis du tror den vil gjøre livet ditt lettere,
hjelper den deg til å endre tankegangen din.
Det er to sider av samme sak i mine øyne.
Det hjelper ikke å henge på seg en sten,
hvis du er helt overbevist om at det ikke hjelper likevel, gjør det vel?
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Takker for de svar jeg har fått.. :mozilla_smile:
Hun som sa jeg mulig kunne ha en klebeånd har aldri møtt meg før den kvelden hun sa det, og ikke senere heller. Hun sa ikke så mye om seg selv, men jeg har så smerter i nakken, og det merket hun. Hun holdt det ikke ut og reiste hjem. Hun kunne også si hvor folk hadde smerter hen bare jeg tenkte på de.. Scary... Hun ba meg holde noen steiner, og den ene virket rart på meg, for jeg klarte ikke slippe den. Hun fortalte meg hva jeg måtte gjøre for og balansere, så nå går jeg til en fysioterapaut som gjør det, og begynner faktisk og bli bedre i det chakra. Og jeg trodde ikke på chakra før dette.
Men hvor hun fikk det fra at jeg mulig hadde en klebeånd hvet jeg ikke, men når jeg begynnte og tenke på det så ble jeg skremt.. For alle som kjenner meg sier at de kjenner ikke et annet menneske her på jord som er så snill som meg,jeg smiler bestandig og er som regel blid og posetiv.
Men alikevel er mitt liv ikke verd min værste fiende. Og det synes jeg er rart vist det er sant at what goes around comes around. Har ikke alltid noe med og være klønete som en antydet *S*
Jeg river av meg fingre, knekker og brister ting, blir lurt trill rundt (det er min skyld - er litt naiv *S*) ER ofte syk, og ja jeg er hos legen og får påvist det vær gang, er ikke hypokonder.. *flirer* Mennene i mitt liv er bare sammens med meg fordi jeg er snill, ikke fordi de er glad i meg...........?Og dette er de bra tingene som har skjedd i mitt liv, tenk dere resten.
Og jeg vil gjerne få påvist om det er en klebeånd eller ikke. Håper at noen kan fortelle meg om noen som kan, ikke bare be meg gå til en, for det er jo det jeg spør om her. Hadde jeg vist om noen,så hadde jeg ikke vært desperat her *S* :mozilla_wink:
For inntill jeg møtte denne jenta har jeg aldri hørt ordet klebeånd engang.
Men det hadde vært lykke om det var det da.. Da er det jo mulig og gjøre noe med det.. Nesten som og vinne i lotton *S*
Hun som sa jeg mulig kunne ha en klebeånd har aldri møtt meg før den kvelden hun sa det, og ikke senere heller. Hun sa ikke så mye om seg selv, men jeg har så smerter i nakken, og det merket hun. Hun holdt det ikke ut og reiste hjem. Hun kunne også si hvor folk hadde smerter hen bare jeg tenkte på de.. Scary... Hun ba meg holde noen steiner, og den ene virket rart på meg, for jeg klarte ikke slippe den. Hun fortalte meg hva jeg måtte gjøre for og balansere, så nå går jeg til en fysioterapaut som gjør det, og begynner faktisk og bli bedre i det chakra. Og jeg trodde ikke på chakra før dette.
Men hvor hun fikk det fra at jeg mulig hadde en klebeånd hvet jeg ikke, men når jeg begynnte og tenke på det så ble jeg skremt.. For alle som kjenner meg sier at de kjenner ikke et annet menneske her på jord som er så snill som meg,jeg smiler bestandig og er som regel blid og posetiv.
Men alikevel er mitt liv ikke verd min værste fiende. Og det synes jeg er rart vist det er sant at what goes around comes around. Har ikke alltid noe med og være klønete som en antydet *S*
Jeg river av meg fingre, knekker og brister ting, blir lurt trill rundt (det er min skyld - er litt naiv *S*) ER ofte syk, og ja jeg er hos legen og får påvist det vær gang, er ikke hypokonder.. *flirer* Mennene i mitt liv er bare sammens med meg fordi jeg er snill, ikke fordi de er glad i meg...........?Og dette er de bra tingene som har skjedd i mitt liv, tenk dere resten.
Og jeg vil gjerne få påvist om det er en klebeånd eller ikke. Håper at noen kan fortelle meg om noen som kan, ikke bare be meg gå til en, for det er jo det jeg spør om her. Hadde jeg vist om noen,så hadde jeg ikke vært desperat her *S* :mozilla_wink:
For inntill jeg møtte denne jenta har jeg aldri hørt ordet klebeånd engang.
Men det hadde vært lykke om det var det da.. Da er det jo mulig og gjøre noe med det.. Nesten som og vinne i lotton *S*
Antall ord: 423
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Har meir tru på at du slite med noko anna enn klebeånd.
Som du sjølv seie, er du klar over at du er naiv og snill. Du føler deg utnytta i forhold. Kanskje du ikkje greie å kreve det du treng for å oppleve livet som noko heldigare. Greit å være snill, men du må og kunne kreve respekt, kreve din del av flaks og lykke for å surfe over alle nedturane. Dette er ikkje å være ego, men meir ei form for livsnødvendig haldning viss du vil halde hodet over vannet.
Fordi du er naiv(som du hevder) vil du være eit lett bytte for dei som måtte ynskje å utnytte situasjonen. Eg håper du tek tak i deg sjølv og ditt forhold til alt rundt deg. Det er faktisk ikkje negativt å være litt kritisk, kreve din del av kaka og kjempe for medgang på livets vei. Nøkkelen sitter du på sjølv.
Som du sjølv seie, er du klar over at du er naiv og snill. Du føler deg utnytta i forhold. Kanskje du ikkje greie å kreve det du treng for å oppleve livet som noko heldigare. Greit å være snill, men du må og kunne kreve respekt, kreve din del av flaks og lykke for å surfe over alle nedturane. Dette er ikkje å være ego, men meir ei form for livsnødvendig haldning viss du vil halde hodet over vannet.
Fordi du er naiv(som du hevder) vil du være eit lett bytte for dei som måtte ynskje å utnytte situasjonen. Eg håper du tek tak i deg sjølv og ditt forhold til alt rundt deg. Det er faktisk ikkje negativt å være litt kritisk, kreve din del av kaka og kjempe for medgang på livets vei. Nøkkelen sitter du på sjølv.
Antall ord: 160
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
with intelligence
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Så det vil med andre ord si: At om jeg blir mer selvkritisk og krever litt mer respekt, så slutter jeg og være syk, slik jeg har vært hele livet?madjava skrev:Har meir tru på at du slite med noko anna enn klebeånd.
Du hekta deg nok opp i forhold delen. *S*
Og om jeg kan kreve min del flaks og lykke, så krever jeg at jeg vinner i lotton til helga *S*
Respekt er heller ikke noe du skal kreve, krever du den får du falsk respekt. Respekt er noe man skal fortjene.
Antall ord: 246
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Om du slutter å være sjuk veit eg ikkje, men immunforsvaret heng saman med oppturer, nedturer og din egen psyke. Hekta meg nok ikkje opp i forhold delen, men mulig eg snubla i den.hmmfff skrev:Så det vil med andre ord si: At om jeg blir mer selvkritisk og krever litt mer respekt, så slutter jeg og være syk, slik jeg har vært hele livet?madjava skrev:Har meir tru på at du slite med noko anna enn klebeånd.
Du hekta deg nok opp i forhold delen. *S*
Da krever du vel mykje av ingenting. Håper du skjønte litt meir av det eg sa, enn dette tilseie.hmmfff skrev:Og om jeg kan kreve min del flaks og lykke, så krever jeg at jeg vinner i lotton til helga *S*
Respekt må du både fortjene og kreve, det henger saman meir enn eg liker.hmmfff skrev:Respekt er heller ikke noe du skal kreve, krever du den får du falsk respekt. Respekt er noe man skal fortjene.
Sia du er naiv, prøv å være litt kritisk. Sia du er uheldig, jobb for å oppnå flaks. Sia du ikkje opplever respekt i forhold, krev respekt når du veit du fortjener det. Til saman burde dette gje deg litt meir lykke og kanskje eit heldigare liv.
Viss du ser for deg eit indre bilde, nøkkelen til eit betre liv henger rundt halsen din og subber i bakken når du går. Du har 2 val.
A: Du kan la nøkkelen henge der og du vil forsette å snuble i den, noko som gjev deg eit uheldig liv.
B: Du kan ta nøkkelen i bruk, så snubler du ikkje meir og du får eit lykkligare og heldigare liv.
Antall ord: 445
If we spread truth like a disease
with intelligence
with intelligence
Hide post links |