Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Åndenes makt episode 2
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: Hei
jovian kjefter vel på meg nå snart, men jeg skal ikke reklamere men siden du spør om kursene så kan jeg sende deg info og oversikt på pm, er det noen andre som vil ha info om kursene i klarsyn og healing så spør på pm så sender jeg det til dere. Kursene blir holdt i fra kristiansand i sør til kirkenes i nord. Kursene er også jordnære uten hokus pokus, og jeg er veldig opptatt av at dette her er normalt ikke unaturlig, for alle har jo evnene.Hul_dra skrev:Har du vært i Bergen?? Også har ikke jeg fått det med meg??olav moldestad skrev:Hei takker for alle tilbakemeldingene, Akkurat ferdig med et kurs i klarsyn og healing i bergen, men rakk å se episoden. var kjempe fornøyd med denne episoden. dem gjorde ikke den så mystisk heller, noe jeg likte. Det var veldig spesielt å komme til det huset, meget sterke energier. Det er kjipt at kirkebøkene ikke er fulltallige, flere sider manglet vist har jeg hørt. Men det viktigeste er jo at det ble fred i huset, utdrivelsen varte mye lenger selvsagt det var ikke så fort gjort, Brukte ca 20 min på selveste utdrivelsen, men det var slitsomt å ha et kamerateam med, men jeg liker jo utfordringer. Skulle likt å vært med på flere av seriene, men jeg er jo fornøyd så det rekker, jeg har nok å gjøre på om dagene
Tusen takk for alle dei hyggelige tilbakemeldingene.
Olav
Æsj
Når kommer du tilbake? Og hva koster det å være med?
Olav.
Antall ord: 269
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ikke naboene viste hva som skjedde der, dem trodde det var ekstrem opppussing som var der. Ja jeg er litt lei meg for at jeg ikek kom på en annen plass i landet og dette har jeg nevnt til dem. Og hadde jeg hørt om huset før så hadde jeg nok vært der og tatt jobben.para-vs-normale skrev:Jeg tror på det paranormale.
Men i dette pogrammet imponerte ikke olav meg.(har gjort det før)
Grunn:
Jo, olav bor ikke så langt derfra, det ble opplyst at dette hadde pågått i over 8 år. Det ville vere ulogisk at olav da ikke har hørt om dette i lang tid forut for progammet.
Men som sagt noen er bedre en andre på noen felt og vissaversa.
Olav
Antall ord: 135
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Eg er ikkje imponert over verken programmet eller olav sin "jobb" der. Rart at folk går på dette.
Antall ord: 19
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
with intelligence
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Feb 2005 11:06
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: sarpsborg
bla bla bla hvis du ikke er det kan du jo bare holde de negative holdningene for deg selvmadjava skrev:Eg er ikkje imponert over verken programmet eller olav sin "jobb" der. Rart at folk går på dette.
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Feb 2005 11:06
- 19
- Lokalisering: sarpsborg
jeg synts olav var veldig dyktig og virket veldig jordnær, skulle likt og se han i flere episoder.... mase på tvn om det. ?hihihi
Antall ord: 25
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Problemet med åndenes makt, er at de lager litt for mye "stemning" med "skummel" musikk...
Men det må de kansje, for å trekke enda noen seere ?
Uansett; Olav klarte jobben , jeg forventet ikke annet.
Gleder meg til å se fortsetteler...
mvh Asbjørn
Men det må de kansje, for å trekke enda noen seere ?
Uansett; Olav klarte jobben , jeg forventet ikke annet.
Gleder meg til å se fortsetteler...
mvh Asbjørn
Antall ord: 41
Hide post links |
Det setter jeg pris på :mozilla_laughing:olav moldestad skrev:Hei Kenneth, takk for tilbakemeldingen, jeg setter pris på sånt, kanskje vi skulle møtes en dag og ordentlig skværet opp i all fortid og fortsette i samme retning og jobbe mot samme mål "hjelpe andre mennesker".. noen som vil være dommer
Takk
Kenneth
Antall ord: 58
Hide post links |
hei, trist jeg ikke stod til dine forventinger jeg er ikke noe gud fader heller men jobben min kan jeg og ja jeg tar på meg flere utfordringer, men trist at tv'n er mere opptatt av mystiske kjerringer så lager mere skuespill en saklighet for å komme seg frem, selv om dem kan jobben sin.. men jeg er tilbake på mess i ny og ne og og senere i et tv prog i 2007
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Sep 2006 18:38
- 18
- Lokalisering: Toten
Jeg synes programmet med deg Olav, var spennende. Håper å se mere til deg!
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Lure på kva holdningar du har, som kan seie noko slikt.løøøp skrev:bla bla bla hvis du ikke er det kan du jo bare holde de negative holdningene for deg selvmadjava skrev:Eg er ikkje imponert over verken programmet eller olav sin "jobb" der. Rart at folk går på dette.
Antall ord: 54
If we spread truth like a disease
with intelligence
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Betyr dette at kun de som har "positive holdninger" har lov til å uttale seg?løøøp skrev:bla bla bla hvis du ikke er det kan du jo bare holde de negative holdningene for deg selvmadjava skrev:Eg er ikkje imponert over verken programmet eller olav sin "jobb" der. Rart at folk går på dette.
Og hva er i så fall en "positiv holdning"? Å bare være nikkedukke og enig i alt?
Eller er det slik at man faktisk kan ha en "positiv holdning" samtidig som man faktisk er uenig og/eller har egne meninger om ting?
Mvh Dan
Antall ord: 101
Google er din venn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo
øyh...det er ikke lov å si noen imot som sier noen imot som sier noen imot.Dan skrev:Betyr dette at kun de som har "positive holdninger" har lov til å uttale seg?løøøp skrev:bla bla bla hvis du ikke er det kan du jo bare holde de negative holdningene for deg selvmadjava skrev:Eg er ikkje imponert over verken programmet eller olav sin "jobb" der. Rart at folk går på dette.
Og hva er i så fall en "positiv holdning"? Å bare være nikkedukke og enig i alt?
Eller er det slik at man faktisk kan ha en "positiv holdning" samtidig som man faktisk er uenig og/eller har egne meninger om ting?
Mvh Dan
Antall ord: 119
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Der må jeg si meg uenig gitt ...Oceanic skrev:øyh...det er ikke lov å si noen imot som sier noen imot som sier noen imot.Dan skrev:Betyr dette at kun de som har "positive holdninger" har lov til å uttale seg?løøøp skrev:bla bla bla hvis du ikke er det kan du jo bare holde de negative holdningene for deg selvmadjava skrev:Eg er ikkje imponert over verken programmet eller olav sin "jobb" der. Rart at folk går på dette.
Mvh Dan
Mvh Dan
Antall ord: 130
Google er din venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Nov 2004 18:21
- 20
- Lokalisering: Voss
HEI OLAV!
Kjempeartig å se deg på åndenes makt.
Gleder meg til du skal ha kurs på Voss! :mozilla_cool:
Synes Olav gjorde en god jobb, jeg.
Bra at det ikke vart noe hokus pokus, for det er jo ikke noe hokus pokus med det heller...
Hva som skjer på skillingsmark?? Noe som er verdt å få med seg?
Kjempeartig å se deg på åndenes makt.
Gleder meg til du skal ha kurs på Voss! :mozilla_cool:
Synes Olav gjorde en god jobb, jeg.
Bra at det ikke vart noe hokus pokus, for det er jo ikke noe hokus pokus med det heller...
Hva som skjer på skillingsmark?? Noe som er verdt å få med seg?
Antall ord: 57
Hide post links |