Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ "Den andre siden"???
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mai 2006 21:38
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sandnes, Rogaland
"Den andre siden"???
Hva er "den andre siden"? sist søndag på åndenes makt, sendte mediumet åndene over..? Hva tror dere skjer der? Kan vi møte kjente eller familiemedlemmer der? forstår ikke så mye..
Antall ord: 33
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Jeg tror at "den andre siden" er det du vil det skal være! Et sted hvor du kanskje møter dine kjære...ikke så lett det her, men tror det er et sted hvor du finner fred og er lykkelig. Ikke så flink til å forklare meg, spesielt ikke når det er sånne dype ting - men jeg liker spørsmålet ditt!
Antall ord: 65
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei, og takk for svar. Ikke så lett å svare på heller, siden ingenting er sikkert angående noe her inne. Men lurer også litt på om alle går rundt her på jorda etter de går bort, eller blir alle sendt over til denne nye siden. Eller må noen ha hjelp til å komme seg over, mens andre "klarer" det på egen hånd? Lurer også på om alle har sin egen hjelper. Har prøvd å komme i kontakt med min hjelper, men har ikke fått svar Dette er verdens kuleste emne syns jeg
\hilsen\Zaha....[/quote]
\hilsen\Zaha....[/quote]
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
[/quote]zaha skrev:Hei, og takk for svar. Ikke så lett å svare på heller, siden ingenting er sikkert angående noe her inne. Men lurer også litt på om alle går rundt her på jorda etter de går bort, eller blir alle sendt over til denne nye siden. Eller må noen ha hjelp til å komme seg over, mens andre "klarer" det på egen hånd? Lurer også på om alle har sin egen hjelper. Har prøvd å komme i kontakt med min hjelper, men har ikke fått svar Dette er verdens kuleste emne syns jeg
\hilsen\Zaha....
Det er jo ingen som vet, men det snakkes om "å forlate" planeten når en går over. Det som de fleste legger i "den andre siden" tror jeg er på den andre siden av "sløret" som skiller vår dimensjon fra de øvrige.
Antall ord: 145
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
kan noen hjelpe meg med å få kontakt med den andre siden, eller min hjelper som alle påstår å ha. har prøvd ett par ganger før, men har aldri fått noen resultat. Jeg lånte "Den sjette sans", en bok på biblioteket og prøvde det meste som sto om konkakt med ånder, men oppnådde altså ingen kontakt. Har prøvd å lage min egen pendel også, men funka ikke, eller gjør jeg noe feil?
Jeg laga pendelen av ett snøre og noe tungt i bunnen av det. Tenker ikke så veldig mye på akkuratt det at det kansje er noen som ikke vil at jeg skal ha kontakt med den andre siden, men det kan jo kansje være sant? Vet ikke helt lengre. En kamerat prøvde å lage pendel, og fikk svar nesten med en eneste gang. Så begynner litt å lure..
hilsen meg...
Jeg laga pendelen av ett snøre og noe tungt i bunnen av det. Tenker ikke så veldig mye på akkuratt det at det kansje er noen som ikke vil at jeg skal ha kontakt med den andre siden, men det kan jo kansje være sant? Vet ikke helt lengre. En kamerat prøvde å lage pendel, og fikk svar nesten med en eneste gang. Så begynner litt å lure..
hilsen meg...
Antall ord: 150
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2006 14:12
- 18
- Lokalisering: Hedmark
Mannen til mamma fortalte meg at han en gang døde. Han reiste igjennom mange rom, med forskjellige farger, alt ble helt stille, å så kom han til et sted en port, der en st.peter er det vel han heter kom bort til han å sa. din tid er ikke kommet ennå. men bare vent litt her. så så han beste kameraten sin der, som hadde druknet åre i forveien. å mange andre bekjente. det sto lange bord med mat, så det var bare å forskyne seg. Dette høres jo rart ut, men han sier det er ikke farlig å dø. det er så fint der oppe.
Jeg og har opplevd noe av det samme, jeg var å badet i askim badet. lekte i bølgene der. men så ble det ille. hver gang jeg skulle opp å ta luft var det vann der, fylte lungene med vann. kjente at ting ble helt stille, å jeg på en måte fikk hele barndommen å alle kjente ramset opp via bilder i hode. heeeelt stille ble det. jeg var under vannet. men plutselig var det en liten gutt der, kansje 6 år. han hadde et brett, han ga meg det. sånn at jeg fløyt på det. å så ble han borte. jeg så han ikke igjen, jeg er sikker på at han var en av mine hjelpere. jeg takker han masse for at han kom der og da. =) jeg var rød sprengt i øynene å gispet etter luft. altså helt ferdig. hadde det ikke vært for denne guttet så ville jeg nok vært død i dag.
Jeg og har opplevd noe av det samme, jeg var å badet i askim badet. lekte i bølgene der. men så ble det ille. hver gang jeg skulle opp å ta luft var det vann der, fylte lungene med vann. kjente at ting ble helt stille, å jeg på en måte fikk hele barndommen å alle kjente ramset opp via bilder i hode. heeeelt stille ble det. jeg var under vannet. men plutselig var det en liten gutt der, kansje 6 år. han hadde et brett, han ga meg det. sånn at jeg fløyt på det. å så ble han borte. jeg så han ikke igjen, jeg er sikker på at han var en av mine hjelpere. jeg takker han masse for at han kom der og da. =) jeg var rød sprengt i øynene å gispet etter luft. altså helt ferdig. hadde det ikke vært for denne guttet så ville jeg nok vært død i dag.
Antall ord: 262
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Sep 2004 10:50
- 20
- Lokalisering: Torvastad
Re: "Den andre siden"???
Heia.zaha skrev:Hva er "den andre siden"? sist søndag på åndenes makt, sendte mediumet åndene over..? Hva tror dere skjer der? Kan vi møte kjente eller familiemedlemmer der? forstår ikke så mye..
Når et menneske dør går en over på den andre sida. Det er nok mange forskjellige meninger med dette her. Jeg er kristen og har derfor min mening i himmel og helvete. Men det er min mening. Altså en forlater menneske kroppen her på jord og tar sin sjel med videre.
Antall ord: 90
Tone Grønnevik
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 13:28
- 18
- Lokalisering: Porsgrunn
Pendel
Hei,
Hva er denne pendelen ? Hvordan fungerer den og hva er den laget av eller kan lages i ?
Takk så lenge
Hva er denne pendelen ? Hvordan fungerer den og hva er den laget av eller kan lages i ?
Takk så lenge
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Re: Pendel
Dette er et eksempel på en pendel ^
Du kan jo f.eks bruke et smykke med et tungt anheng. Spør pendelen om den kan gi deg ditt ja, så vil den enten snurre rundt, eller svinger frem og tilbake eller til siden. Spør så om ditt nei og ditt vet ikke. Så kan du spørre spørsmål og få svar i forhold til hvordan den svinger.
Antall ord: 70
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Re: Pendel
Dette skjer ikke når jeg prøver. Får ingen "svar" Hjelp?zind skrev:Spør pendelen om den kan gi deg ditt ja, så vil den enten snurre rundt, eller svinger frem og tilbake eller til siden.
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
jeg tror den andre siden er noe godt og behagelig, hvor man kan møte andre døde bekjente. men jeg tror også at når man befinner seg på den andre siden at man kan dra tilbake til den "vanlige" verden og besøke bekjente som fortsatt befinner seg her. så det må være et supert sted:) hvis man rekker å oppleve det før man blir reinkarnert da..
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jada! Slapp av hehe neida. men vet jo aldrilivingdeaddoll skrev:jeg tror den andre siden er noe godt og behagelig, hvor man kan møte andre døde bekjente. men jeg tror også at når man befinner seg på den andre siden at man kan dra tilbake til den "vanlige" verden og besøke bekjente som fortsatt befinner seg her. så det må være et supert sted:) hvis man rekker å oppleve det før man blir reinkarnert da..
Antall ord: 81
Hide post links |