Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderleiligheten min

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
lizziee
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Sep 2006 23:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

leiligheten min

Innlegg av lizziee »

har vert medlem her ei lita stund nå..kansje 2 uker...
har tenkt på om jeg skulle skrive om dette eller ikke egentlig..men..klarer ikke legge fra meg tanken..så får vel bare skrive det da :mozilla_smile:
her i leiligheten jeg bor..den er byggd av de som bor oppe..så derfor jeg syns det er så rart at jeg føler ting og lukter..
det har sikkert vert mange som har leid her før oss..men allikevel..hvorfor føler jeg og lukter for den del..
noenganger lukter jeg tobakk i dørkarmen fra gangen inn til soverommet..
og jeg har alltid følt at det er noe på gangen.. men har ikke fordypa meg så særlig i det før mamma kom og overnattet her...
hun sa at hun blei dårlig i magen av å være der..også inn på rommet hun lå på som var mitt gammle rom..
hun sa at hun er ikke sikker men mente at det kom fra kjelleren...
jeg vet heller ikke..men jeg vet at noe må det være uansett om det bare er energier eller kansje ånder....jeg har tatt mye bilder nå..men bare fårr orber..og de er jeg skepiske til..kan jo være støv..men jeg merket etter en lang stund med bilder..at orbene hadde en slags rytme..først var det ingen på dne del bilder..så bynnte de fra soveromdøra fra gammlesoverommet mitt..så videre derfra gjennom gangen til kjøkkendøra...så stoppet det..og begynnte helt på nytt igjenn fra soveromsdøra....og samme veien..mange ganger.men kan som sagt bare være støv..jeg tviler mye på orber :mozilla_undecided:
men så kom jeg på at mamma synes også det var noe ved kjøkkendøra..derfor tenkte jeg..ok...jeg har nesten nødt til å skrive om det..
det jeg føler er at det er ikke noen glad energi..hehe..vet ikke om den er sinnt eller hva det er..men føler ubehag..pg nå får jeg ikke sove mye om natten..sitter med øynene åpne selv med lyset på!..føler heletiden at det er noen der..som ser på meg..før var jeg så vannt til det at jeg sa bare: ja hei jeg vet du er her..og hva vil du nå da?.....men etter mamma var her så vet jeg ikke :mozilla_frown:
er kansje ikke det mest spennende inlegget/temaet her da men..
vet at asbjørn her inne er flink...har du noen menninger asbjørn?..hva skal jeg gjøre for å bli kvitt dette? det plager meg nå mer en før..og jeg trenger min søvn :mozilla_frown:
Antall ord: 461
dyreelsker

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
lizziee
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Sep 2006 23:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

Innlegg av lizziee »

vet at jeg ikke skal være redd...men er det alilevell :mozilla_yell:
glemmte å fortelle at i går var jeg ned og tok bilder i kjelleren...og menns jeg siktet på et mål inn et rom i kjelleren hvor jeg føler det er...så idet jeg satte sikte med kameraet for å se hvor langt fremme eller bak jeg skulle ta bildet..så jeg inn i kameraet..at en skygge "gikk" forbi dørkarmen på venstre side...den veien inn til rommet..jeg sjekka med en gang om det var min skygge...men min skygge kastet en helt anne plass og vei...så da fikk jeg nok og dro opp igjenn..hehe..så på bildene..men ingenting spessielt der..liker å ta bilder og se om det er noe..men hadde det ikke vert for at jeg blir og er så redd :mozilla_yell:
Antall ord: 142
dyreelsker

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Hei, det mest sannsynlige er at du har restenergier igjen i leiligheten,
"såkalt gjenferd".

Disse er helt ufarlige, det er omtrent som du kan kjenne varmen i en sten etter at sola har forsvunnet ( f.ex rundt hushjørnet).
Du vet en sten kan være varm lenge etter at sola har flytta seg vekk fra den.
Det er ikke lenger selve sola som gjør at stenen er varm, men varmen henger igjen.
Etter en stundvil stenen få samme varme som omgivelsene ( gresset ved siden av den), og da vil man ikke lenger merke denne "ekstra energien".

Sender deg en PM...

mvh Asbjørn
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !