Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Oppfølgere t The Grudge og the ring filmene.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mai 2005 21:21
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lillehammer
Oppfølgere t The Grudge og the ring filmene.
Hei! Noen her som vet om vi får oppfølgere til ring 1 og 2, og the grudge 1 og 2. Vet jo at ring 1 og 2 finnes både i amerikansk og japansk version. Og the Grudge 1 i japansk og amerikansk version. Og Grudge 2 kun i japansk version, Noen som vet om det kommer flere av disse gysende herlige filmene?
Antall ord: 65
Let the good spirits follow your way.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
vet ikke om det kommer oppfølgere til filmene, men siden filmene har gjort det bra, så er sannsynligheten for at det skal komme stor. men hvis du har sett ringu 2 og ring 2, så kan de ikke sammenlignes, mener å huske det at de ikke var på noen som helst måte like.. det jeg gleder meg mest til nå er at de lager en amerikansk versjon av et ubesvart anrop, en film som er verdt å se! etter min mening slår den både ring og the grudge..
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mai 2005 21:21
- 19
- Lokalisering: Lillehammer
Skulle ønske Norge kunne lage en grøsser i samme sjanger som the ring og the grudge. Ser riktignok fram t "Fritt villt." Men vet fortsatt ikke helt hva den handle om i detallj.
Antall ord: 34
Let the good spirits follow your way.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jul 2006 11:25
- 18
- Lokalisering: Lillestrøm
har da sett noen kinoplakater på forbannelsen 2, men har ikke sett så nøye på dem.. er det den japanske versjonen?? :S skulle ikke tro de ville sende den på norske kinoer..
Antall ord: 33
Det er ikke gull alt som glitrer
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Joda, det kommer en amerikansk The Grudge 2.blackmamba skrev:har da sett noen kinoplakater på forbannelsen 2, men har ikke sett så nøye på dem.. er det den japanske versjonen?? :S skulle ikke tro de ville sende den på norske kinoer..
Tror ikke jeg blir å se den, blir bare irritert over de søte små barna med dårlig hudfarge og pandaøyne som liksom skal være skumle...
Antall ord: 71
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2006 22:30
- 18
- Lokalisering: Sarpsborg
Den amerikanske The Grudge 2 kommer på kino 3. November, mener jeg å huske (:
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
De burde ha flere av Möllers Tran gutten..Svartepus skrev:Joda, det kommer en amerikansk The Grudge 2.blackmamba skrev:har da sett noen kinoplakater på forbannelsen 2, men har ikke sett så nøye på dem.. er det den japanske versjonen?? :S skulle ikke tro de ville sende den på norske kinoer..
Tror ikke jeg blir å se den, blir bare irritert over de søte små barna med dårlig hudfarge og pandaøyne som liksom skal være skumle...
Antall ord: 82
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Erdet ikke tre japanske filmer av the ring da? Mener jeg har sett tre japanske og to amerikanske, selv om jeg må innrømme at for første gang synes jeg at reproduksjonene var bedre.
Antall ord: 35
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
jupp, det er ringu, ringu 2 og ringu 0.. tror jeg har sett alle 3, syntes de var kjedelige. reproduksjonene er mye bedre, selv om jeg ikke likte 2'ern..hallinka skrev:Erdet ikke tre japanske filmer av the ring da? Mener jeg har sett tre japanske og to amerikanske, selv om jeg må innrømme at for første gang synes jeg at reproduksjonene var bedre.
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Apr 2006 18:08
- 18
- Lokalisering: Hordaland
Her er traileren til The grudge 2:
http://www.sonypictures.com/movies/thegrudge2/site/
Kommer 3.november
http://www.sonypictures.com/movies/thegrudge2/site/
Kommer 3.november
Antall ord: 17
Ta vekk kjærligheten - og vår jord blir en grav.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Sep 2006 14:24
- 18
- Lokalisering: Bergen
Trodde det var meningen at The Grudge 2 skulle komme fredag 13 oktober???
Har uansett planer om å se den, synes den første var ganske bra(har ikke sett noen av de japanske da). Angående den amerikanske versjonen av The Ring så synes jeg de burde holdt seg for god til å lage en så latterlig oppfølger....skikkelig skuffelse
Har uansett planer om å se den, synes den første var ganske bra(har ikke sett noen av de japanske da). Angående den amerikanske versjonen av The Ring så synes jeg de burde holdt seg for god til å lage en så latterlig oppfølger....skikkelig skuffelse
Antall ord: 60
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
har sett the ring 1 og 2, et ubesvart anrop er drit bra. . . skummel film, men the grudge har jeg ikke sett
Antall ord: 22
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Hide post links |