Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Seetall på åndenes makt sist søndag..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Okt 2006 23:55
- 18
Seetall på åndenes makt sist søndag..
Hei...
Seertallene forige søndag var 100 000 dårligere en forige sessong.
Vi er lagt på vent til evnt nye episoder neste sessong,for tvnorge vil se ann seertallene først.
Nordic film var klarte til å komme, men fikk beskjed om å vente til våren for å se hvordan seertallene blir....
Jeg er så spent på om det blir en sessong til!
Hva trur dere?
Håper de er interesset i en sessong til, orker ikke være på feriestedet mitt mye lenger uten å få svar på hva, hvem som er der......
Jo flere som seer på åndenes makt mere sannsynlig er det for enda flereepisoder neste år
For min del håper jeg bare det var en dårlig start på tv høsten
Vi er lagt på vent til evnt nye episoder neste sessong,for tvnorge vil se ann seertallene først.
Nordic film var klarte til å komme, men fikk beskjed om å vente til våren for å se hvordan seertallene blir....
Hva trur dere?
Håper de er interesset i en sessong til, orker ikke være på feriestedet mitt mye lenger uten å få svar på hva, hvem som er der......
Jo flere som seer på åndenes makt mere sannsynlig er det for enda flereepisoder neste år
Antall ord: 125
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Kan være folk begynner å bli litt... Hmm.. Lei slike programmer. Etter Åndenes makt kom på tv, hopet det seg så opp, og ble kanskje litt for mye slike programmer. Men tror nå Åndenes makt klarer seg en stund til for det :mozilla_smile:
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mai 2006 18:22
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Eidskog
Åndenes makt MÅ fortsette.. det er nesten det eneste jeg ser på, på tv.. hater å se på tv. hehe... ser nesten bare på åndenes makt, og a haunting på discovery =)
Antall ord: 30
Hide post links |
Merklig, det er jo det seer tallet mess tv har, men mulig det var en dårlig premiere helg, får håpe det var flere som fikk med seg min serie =) For jeg har da lyst å bli med på flere serier om jeg får lov, for jeg vil virklig vise hva jeg kan..
Olav.
Olav.
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hei.
Det er ikke 100 000 seere, det er 100 000 mindre seere enn sist sessong...
Forige søndag hadde seertall på 234 000. Men Bra seeretall er visst alt over 300 000.
Får bare håpe at det tar seg opp.
Det er ikke 100 000 seere, det er 100 000 mindre seere enn sist sessong...
Forige søndag hadde seertall på 234 000. Men Bra seeretall er visst alt over 300 000.
Får bare håpe at det tar seg opp.
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Er du foresten Olav fra Åndenes makt i går?
Hvis det er deg, så var dette en av de beste episodene jeg har sett.
Du var veldig flink. Og jeg er helt SIKKER på at seertallene i går ble bra...
Syns nemmlig ikke forige episode var så bra.
Lykke til videre:)
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo
haha derfor ska jeg la vær se åndenes makt ! mwhaha
Antall ord: 11
Hide post links |
Du gjorde en bra profil på åndenes makt i går Olav , håper du dukker opp i senere program igjen
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
ja det var hanTinkerbell79 skrev:Er du foresten Olav fra Åndenes makt i går?
Antall ord: 59
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Skal de få opp seertallene bør dem utvikle selve programmet litt, det er dritkjedelig.
Tar altfor lang tid og komme til poenget, også burde dem la flere prøve seg på ett og samme sted over tid. Med kameraer osv...
Noe av det samme som har blitt vist på Disovery o.l er 100 ganger bedre, minst!
Tar altfor lang tid og komme til poenget, også burde dem la flere prøve seg på ett og samme sted over tid. Med kameraer osv...
Noe av det samme som har blitt vist på Disovery o.l er 100 ganger bedre, minst!
Antall ord: 58
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
Re: Seetall på åndenes makt sist søndag..
Jeg må innrømme at jeg er møkkalei både av åndenes makt og ffm - i går kikket jeg bare for å støtte olav litt - han var så flink ble litt stolt av ham jeg (innbilder meg at han var så nervøs og sånn) - er det frekt? Han er jo egentlig voksen.Tinkerbell79 skrev:Hei...
Hva trur dere?
Atmi
Antall ord: 184
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
kan jo bli som reality show.. folk går lei av et visst konsept og vi sluker og blir fort leie av ting... dessverre.. fordi det berører også langt alvorligere saker enn dette...*Lille* skrev:Kan være folk begynner å bli litt... Hmm.. Lei slike programmer. Etter Åndenes makt kom på tv, hopet det seg så opp, og ble kanskje litt for mye slike programmer. Men tror nå Åndenes makt klarer seg en stund til for det :mozilla_smile:
Antall ord: 80
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jul 2006 19:22
- 18
- Lokalisering: En by ved navn Oslo
Så på halve episoden, men fikk med meg at du var der!! Var d virkelig sterke energier? Ble du kvitt dem? Skikkelig nysgjerrigolav moldestad skrev:Merklig, det er jo det seer tallet mess tv har, men mulig det var en dårlig premiere helg, får håpe det var flere som fikk med seg min serie =) For jeg har da lyst å bli med på flere serier om jeg får lov, for jeg vil virklig vise hva jeg kan..
Olav.
Antall ord: 82
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2006 16:22
- 18
Hei Olav!olav moldestad skrev:Merklig, det er jo det seer tallet mess tv har, men mulig det var en dårlig premiere helg, får håpe det var flere som fikk med seg min serie =) For jeg har da lyst å bli med på flere serier om jeg får lov, for jeg vil virklig vise hva jeg kan..
Olav.
Ja. Det var en heller laber premiære-helg, der "fenomenet" ved Bærums Værk ble presentert. Dette var trist. Det er jo ofte slik at premiæren har stor betydning for om hvorvidt folk flest ønsker å fortsette å se serien. En trøst er det selvsagt at du gjorde en kjempeinnsats for hele greia igår, og det ville overraske meg storlig om du ikke snudde denne negative trenden.
Vi herfra håper også at du får komme til oftere og vise oss hva du kan, for dette var det virkelig kanon-kvalitet over.
*Trampeklapp fra resten av heimen og*
Kattavår
Antall ord: 165
Hide post links |