Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHva tror dere ?=) jeg tror =)

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 90
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Hva tror dere ?=) jeg tror =)

Innlegg av Maritha »

Mannen til mamma fortalte meg at han en gang døde. Han reiste igjennom mange rom, med forskjellige farger, alt ble helt stille, å så kom han til et sted en port, der en st.peter er det vel han heter kom bort til han å sa. din tid er ikke kommet ennå. men bare vent litt her. så så han beste kameraten sin der, som hadde druknet åre i forveien. å mange andre bekjente. det sto lange bord med mat, så det var bare å forskyne seg. Dette høres jo rart ut, men han sier det er ikke farlig å dø. det er så fint der oppe.

Jeg og har opplevd noe av det samme, jeg var å badet i askim badet. lekte i bølgene der. men så ble det ille. hver gang jeg skulle opp å ta luft var det vann der, fylte lungene med vann. kjente at ting ble helt stille, å jeg på en måte fikk hele barndommen å alle kjente ramset opp via bilder i hode. heeeelt stille ble det. jeg var under vannet. men plutselig var det en liten gutt der, kansje 6 år. han hadde et brett, han ga meg det. sånn at jeg fløyt på det. å så ble han borte. jeg så han ikke igjen, jeg er sikker på at han var en av mine hjelpere. jeg takker han masse for at han kom der og da. =) jeg var rød sprengt i øynene å gispet etter luft. altså helt ferdig. hadde det ikke vært for denne guttet så ville jeg nok vært død i dag.
Antall ord: 262

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 273
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: østfold

Innlegg av Mandi »

ENDA EN??? du har virkelig gått berserk med tastaturet på morran du?
Antall ord: 13
Livet er herlig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Judith

død og levende igjen

Innlegg av Judith »

Godt å høre slike historier :mozilla_laughing:
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !