Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Åndenes makt episode 2
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Okt 2006 23:47
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo/Nesodden
Det som er fint med han, er at han er så naturlig og reell... Det virker ikke som om han gjør seg til, om du skjønner hva jeg mener! :mozilla_smile:
Antall ord: 33
Let him who is without gilt throw the first stone.
At noe ikke kan bevises betyr ikke at det ikke finnes, det betyr bare at vi ikke har funnet en håndfast måte å gjøre det på enda!
At noe ikke kan bevises betyr ikke at det ikke finnes, det betyr bare at vi ikke har funnet en håndfast måte å gjøre det på enda!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2006 23:49
- 18
- Lokalisering: i en skog
Må bare si at Olav her fremsto på en bra måte, han imponerte no iallefall meg. Synnest faktisk han er det beste mediume tv-norge har brukt til no.
Heia Olav.
Heia Olav.
Antall ord: 32
Hide post links |
Flere som merket energiene som var i huset?
Godt jobba ja, det der kan umulig ha vært mye godt!
Godt jobba ja, det der kan umulig ha vært mye godt!
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Apr 2006 22:15
- 18
mulig det bare er jeg som er blond... men hvis åndene bodde der i søttenhundreogbrødmangel på en gård som nå er forfalt, hvordan kan den synske da se at de har dødd i "loftsrommet" i det nye huset? (det som de holdt på å pusse opp eller whatever). eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
...dette gjelder generelt med andre husånder/energier osv.
Antall ord: 71
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Nov 2004 08:36
- 20
- Har takket: 2 ganger
Hvordan er det mulig at hun kunne ha dødd oppe på andre etasje? Som nevnt i programmet var det kun små bebyggelser i området på begynnelsen av 1700-tallet.
Forøvrig så var det en virkelig spennende episode. Jeg synes oxo at Olav var flink :mozilla_smile:
Forøvrig så var det en virkelig spennende episode. Jeg synes oxo at Olav var flink :mozilla_smile:
Antall ord: 49
Utlys.no - Auksjon og Rubrikk
There is no man living who is not capable of doing more than he thinks he can do.
-Henry Ford
There is no man living who is not capable of doing more than he thinks he can do.
-Henry Ford
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Slenger meg på og sier meg godt fornøyd med Olavs innsats!
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Jul 2004 00:25
- 20
- Lokalisering: Østlandet
Det er litt off-topic, men det er noe jeg har undret meg over når jeg har sett på programmer som Åndenes makt:
De sier at det f eks er en "gammel mann", gjerne en som har det og det på seg og som går slik og sånn... Men har ikke alle slike karakteristikker med det rent fysiske å gjøre? Alder har jo med fysikk å gjøre (dvs antall år siden fysisk fødsel), og klær er jo i aller høyeste grad fysisk? At folk går tungt har jo med fysisk slitasje i bein og ledd som regel?
Er det noen som kan klargjøre for meg hvordan noe ufysisk kan ha fysiske egenskaper?
(Forøvrig var det et interessant program, og selv om kanskje ikke alle detaljene var helt 100% korrekte, så så det iallefall ut som de fikk ordning på problemene sine! :mozilla_wink: )
De sier at det f eks er en "gammel mann", gjerne en som har det og det på seg og som går slik og sånn... Men har ikke alle slike karakteristikker med det rent fysiske å gjøre? Alder har jo med fysikk å gjøre (dvs antall år siden fysisk fødsel), og klær er jo i aller høyeste grad fysisk? At folk går tungt har jo med fysisk slitasje i bein og ledd som regel?
Er det noen som kan klargjøre for meg hvordan noe ufysisk kan ha fysiske egenskaper?
(Forøvrig var det et interessant program, og selv om kanskje ikke alle detaljene var helt 100% korrekte, så så det iallefall ut som de fikk ordning på problemene sine! :mozilla_wink: )
Sist redigert av VikingF på 08 Okt 2006 23:06, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 152
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
vel... det kan jo være at han så noen i loftsrommet, av den enkle grunn av at det kan ha vært loftsrom på den gården som sto der også... de var jo ikke fremmede for å bygge i to etasjer da heller - eller i halvetasjer
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Des 2005 00:47
- 18
- Lokalisering: Nordland
hei
VikingF skrev:Det er litt off-topic, men det er noe jeg har undret meg over når jeg har sett på programmer som Åndenes makt:
(Forøvrig var det et interessant program, og selv om kanskje ikke alle detaljene var helt 100% korrekte, så så det iallefall ut som de fikk ordning på "problemene" sine! :mozilla_wink: )
Hei Det er nok for di avdøde kan ses slik di var når di levde.Slik at noen kan gjennkjenne disse tingene med personene.Feks hvis du drar til ett medium å får kontakt med noen du kjente....så for å vertifisere ånden for deg at den er den den utgir seg for å slik at du kjenner den igjenn så er det viktig å ta med slike ting som feks gå måte personlighet sånne typiske ting ...som gjør at du kjenner igjenn personen.
ble litt kronglete fortalt
Antall ord: 244
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2005 16:09
- 19
- Lokalisering: Oslo
Kjempe bra episode denne gangen ja. Beste episode hittil. Olav gjorde en kjempe jobb! *Stolt av Olav* :mozilla_cool:
Antall ord: 19
Du er et spirituelt vesen som har valgt å ha en menneskelig erfaring.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Re: hei
Vel...enda mer off topic... er det noen som kjenner en som kaller seg utdrivern???Rose78 skrev:VikingF skrev:Det er litt off-topic, men det er noe jeg har undret meg over når jeg har sett på programmer som Åndenes makt:
(Forøvrig var det et interessant program, og selv om kanskje ikke alle detaljene var helt 100% korrekte, så så det iallefall ut som de fikk ordning på "problemene" sine! :mozilla_wink: )
Hei Det er nok for di avdøde kan ses slik di var når di levde.Slik at noen kan gjennkjenne disse tingene med personene.Feks hvis du drar til ett medium å får kontakt med noen du kjente....så for å vertifisere ånden for deg at den er den den utgir seg for å slik at du kjenner den igjenn så er det viktig å ta med slike ting som feks gå måte personlighet sånne typiske ting ...som gjør at du kjenner igjenn personen.
ble litt kronglete fortalt
Antall ord: 261
Hide post links |
Fordi når man er synsk, får man kontakt med ånder, og de gir beskjeder til den som er synsk, i form av minner, film, bilder osv.hajdi skrev:mulig det bare er jeg som er blond... men hvis åndene bodde der i søttenhundreogbrødmangel på en gård som nå er forfalt, hvordan kan den synske da se at de har dødd i "loftsrommet" i det nye huset? (det som de holdt på å pusse opp eller whatever). eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
Antall ord: 101
Hide post links |
Jeg syns det er litt mer morsomt at en fra 1700 tallet har vent seg til å bruke vannklosset og vask jeg damordecai skrev:Hvordan er det mulig at hun kunne ha dødd oppe på andre etasje? Som nevnt i programmet var det kun små bebyggelser i området på begynnelsen av 1700-tallet.
Det er ikke alltid helt som det tilsynelatende ser ut - men han fikk stillet energiene virker det som. Og det er nå det viktigste.
Jeg er sånn - skeptisk hver gang jeg da. Men noen ganger så blir det litt krøll i energiene, og da vil flere dimensjoner (her tidsperspektiv) fungere samtidig. OG da blir det som her. Det var tilfellet i en episode i fjor også - hun nede i kjelleren med disse vikingene eller hva det var -husker dere. Ikke ånder, det er tiden som går i kryss og parallelle tidsepoker blander seg med vår.
Det er liksom alt skjer samtidig, alle handler samtidig, og det skaper frustrasjon i alle dimensjonene faktisk.
Atmi
Antall ord: 190
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Apr 2006 20:26
- 18
- Lokalisering: Bergen
Synes episoden var veldig bra. Ble positivt overrasket. Stå på Olav :mozilla_smile:
Antall ord: 13
Bedre å angre på noe du har gjort....
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Okt 2005 21:20
- 19
- Lokalisering: Longyearbyen
hajdi skrev:mulig det bare er jeg som er blond... men hvis åndene bodde der i søttenhundreogbrødmangel på en gård som nå er forfalt, hvordan kan den synske da se at de har dødd i "loftsrommet" i det nye huset? (det som de holdt på å pusse opp eller whatever). eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
Ja dette stusset jeg også litt over..Syns at Olav sa at "hun døde i en seng som sto her".
Dette virket for meg litt rart.Virket nesten som om de hadde bodd i huset til familien...men men..bare mine tanker..
Ellers så syns jeg Olav gjorde en kjæmpebra jobb, han virket veldig profesjonell! Programmet ble veldig reelt av den grunn, noe som fikk meg til å tro på dette. En ting jeg lurer litt på er om utdrivere/klarsynte blir redde eller skremt når de jobber med dette.For meg ser det ut som at de er helt avslappet. Men er de egentli det? Hvordan føler de når de jobber?
Antall ord: 189
Hide post links |