Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Irene_87 skrev:Komprimert?..
Har ikke gjort noe med dem jeg... Har bare på noen ringet ut og lagt ut originalen ved siden av, for å vise dere hvor jeg har sett ting...
har ikke gjort noe annet enn det...:S
Nei, kansje ikke du, men serveren bildet ligger på , har komprimert det.
Bildet tar 99 Kb på serveren...
Normalt bør et slikt bile ha minst 1,2 Mb informasjon... Altså ca 10 ganger mer....
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Irene_87
Nybegynner
Startet: 10 Jul 2006 11:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen
Innleggav Irene_87 »
Hmm.. okei..
Men hva kan jeg gjøre da.. for å få det skikkelig inn?.. eller går det ikke?
Antall ord: 19
Smil og vær glad for hver dag som går.. Så skal du se hvor ondt i kjeften du får...
Men man skulle tro det.
Eg stakk no derifra når jeg såg det på det bilde....:S
Men tok mange bilder før det og dagen etterpå.. Men fikk ikke like mange "rundinger" på bildet uansett..:S
Antall ord: 44
Smil og vær glad for hver dag som går.. Så skal du se hvor ondt i kjeften du får...
Om jeg absolutt skulle se noe på dette bildet, så er det de jeg har merka inn med svart
Sikkert en god del fantasi, da.. Men, som sagt, det er bare det jeg ser ;p
[quote="LivGrete"]Om jeg absolutt skulle se noe på dette bildet, så er det de jeg har merka inn med svart
Sikkert en god del fantasi, da.. Men, som sagt, det er bare det jeg ser ;p
Tji-hi... Ansiktet lignet ansiktet til Karlson på taket
Vel, jeg har livlig fantasi, så jeg kan se figurer i det meste. Men, jeg vil si støv og fantasi, utifra bildene. Må litt mer hardere skyts til. Har sett enkelte bilder som har gitt meg grøsninger, og som jeg har blitt sittende igjen med en følelse av at det er noe, men fikk ikke det her i allefall.
Kan godt hende det er noe i stallen, men sitter igjen med en følelse av at ønsket om at det skal være noe der er sterkere enn, enn om det virkelig skulle være noe, hvis du skjønner
hmm.. jeg vil tro at 'orbene' på bildet, er rett og slett støv.. stasll og fjøs inneholder masse støv,. og bare ad ere flytter dere hvirrvler det opp. Forskjellen på orb og stør er: Støv ser ut som partikkler med gjerne en sterkere farge ytterst, og en svakere intre, gjrne med 'prikker'
En orb er en helt lysende kule. Den er ikke svakere eller sterkere nopen steder. ..
Gå bort til høyet, rist litt på det, så ta blde, så ser du det tydelig ^^
En fin måte å ta bilde for å fange orb og ikke støv, er å ikke bruke flash. Er det 'orber' på et bilde du ikke har har blurkt blitz på, er det mest sannsynelig en ekte orb ^^
Antall ord: 126
"Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it."
~~Terry Pratchett
Ulvar skrev:hmm.. jeg vil tro at 'orbene' på bildet, er rett og slett støv.. stasll og fjøs inneholder masse støv,. og bare ad ere flytter dere hvirrvler det opp. Forskjellen på orb og stør er: Støv ser ut som partikkler med gjerne en sterkere farge ytterst, og en svakere intre, gjrne med 'prikker'
En orb er en helt lysende kule. Den er ikke svakere eller sterkere nopen steder. ..
Gå bort til høyet, rist litt på det, så ta blde, så ser du det tydelig ^^
En fin måte å ta bilde for å fange orb og ikke støv, er å ikke bruke flash. Er det 'orber' på et bilde du ikke har har blurkt blitz på, er det mest sannsynelig en ekte orb ^^
takk ulvar,dette har jeg faktisk lenge tenkt på.altså forskjellen...*tar opp kameraet og tar av blitsen*
nå skal jeg ta bilder :mozilla_wink:
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her