Jeg jobber medtransport, så jeg kjører en del rundt på østlandet.
For 4 år siden kjørte jeg forbi et et hus i Hobøl-kommune, ved Tomter i indre Østfold. Fikk en skikkelig dårlig føleslse, (Frysninger, tårer i øyne, og vondt i magen). M a o En skikkelig bad fealing. Hu jeg jobba sammen med på den ruta, hadde aldri lagt merke til det, så jeg ble litt mobba på jobben o.s.v p.g.a dette huset. Og det ble bare morro og tenkte ikke noe mer på det.
Men, i vår, kjørte jeg en annen rute. Vi hadde matpause på statoil på dahl ved råholt/eidsvoll. Mens vi stod og spiste, fikk jeg øye på et blad i hylla der som hete "KRIMINAL", bladde litt i bladet, og dro kjensel på bilde av et hus (samme hus som jeg hade reagert på 4 år tidligere) Begynte og lese videre og fant ut at det var saksebøl gård, hvor 4 personer hadde blitt myrdet med øks.
Moder'n min ble litt skremt over dette, siden jeg alltid har ragert på diverse hus oppgjennom årene.
Nå har jeg skiftet rute og kjører forbi lierbakken hver natt. Der fikk jeg øye på et nytt hus, som gav meg skikkkelige creeps/bad feelings. Huset ligger 50-100 m fra e18, er ikke sikker på fargen( ettersom vi jobber natta, men det er en lyes farge). Det ser ut som om det bygges noe på huset, og jeg reagerer kraftig på det.
Noen som kan gi meg svar på forhistorien til dette huset???
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hjelp!!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Sep 2006 16:00
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Det huset jeg tror du mener har vært diskutert her før...
Bor det ikke folk der da? Litt rart å diskutere det huset her da kanskje?
Men vil du vite mere om det huset, kan du søke på lierbakken her inne på paranormal :mozilla_smile:
Her fant jeg en tråd iallefall... https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... lierbakken
Sikker på at du ikke har vært her inne å lest litt om det før?
Bor det ikke folk der da? Litt rart å diskutere det huset her da kanskje?
Men vil du vite mere om det huset, kan du søke på lierbakken her inne på paranormal :mozilla_smile:
Her fant jeg en tråd iallefall... https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... lierbakken
Sikker på at du ikke har vært her inne å lest litt om det før?
Antall ord: 78
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 23:19
- 18
- Lokalisering: trondheim
hm..tydelig at du er sensitiv for sånne følelser da :mozilla_smile:
om du er interressert i å lære om hvorfor disse følelsene og sånne ting..så foreslår jeg at du leser bok som heter..ditt klarsynte jeg..
jeg har også bynnt å lese i den..og den er virkelig god..
:mozilla_smile:
om du er interressert i å lære om hvorfor disse følelsene og sånne ting..så foreslår jeg at du leser bok som heter..ditt klarsynte jeg..
jeg har også bynnt å lese i den..og den er virkelig god..
:mozilla_smile:
Antall ord: 57
dyreelsker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Aug 2006 16:26
- 18
- Lokalisering: Trondheim
Jeg reagerer slik selv, men kun på steder der energien er veldig sterk.
Reagerer som oftest med at jeg ubevisst lar øynene følge noe jeg ikke kan se, men jeg kan føle hvor hen i rommet det befinner seg.
Som oftest får jeg hetetokter, som går raskt over til kaldsvette og en slags kribling inni meg.
Har også opplevd å bli kvalm,begynne å gråte osv.
Noen andre som har opplevd det slik?
Reagerer som oftest med at jeg ubevisst lar øynene følge noe jeg ikke kan se, men jeg kan føle hvor hen i rommet det befinner seg.
Som oftest får jeg hetetokter, som går raskt over til kaldsvette og en slags kribling inni meg.
Har også opplevd å bli kvalm,begynne å gråte osv.
Noen andre som har opplevd det slik?
Antall ord: 76
Hide post links |