Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderånd/gjenferd?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
mitzy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Aug 2006 20:58
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedemark

ånd/gjenferd?

Innlegg av mitzy »

Nå har det seg sånn at hunden til mamman min har sagt gjennom dyretolk at det sitter en jente nede i trappa om natta og gråter fordi hun har kjærlihetssorg. Hun er nede og trøster og piper om natta. Jenta er ikke slem. Min shæfer har også reagert i trappa da jeg bodde der for noen år tilbake ,men tenkte ikke på det. Min knurret og tittet mot trappa.. Kan det være tilfelle? Hvordan skal vi finne ut mer om dette?
Antall ord: 87
Hilsen Mitzy

Hvis ting går galt idag, bare vent til i morgen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2005 15:13
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

Det er jo ikke usannsynelig, dyr er jo kjent for å sanse slikt. Ta kontakt med en klarsynt kanskje eller snakke mer med dyretolkeren?
Antall ord: 23
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mitzy
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av mitzy »

noen tips til klarsynte? Tenkte hvis det var tilfelle ville det vel vært bedre og få bort jenta? Kan ikke være gøy og sitte i trappa og gråte om natta. Og det uroer mamma sin hund...
Antall ord: 40
Hilsen Mitzy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mitzy
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av mitzy »

Gladnyhet :mozilla_laughing: Jeg gikk til en heeler som vi kjenner litt for en tid tilbake. Så kom jeg til og tenke på at hun mulig kunne se ånder også. jeg ringte mamma og spurte om hun ikke kunne ringe og høre om hun kunne hjelpe. Joda, mamma ringte og damen kunne se og beskrive jenta med en gang. Hun hadde mistet foreldrene sine i en druknings eller bilulykke(var ikke helt sikker). Mamma har både vann og bilvei like ved seg.Jenta var visst veldig opptatt av en blå liten ball. Og hunden til mamma har jo enblå ball som ingen vet hvor kommer ifra(hatt i mange år) Men uansett var ikke jenta vansklig og hjelpe over. Men mamma hadde visst 3 andre som passte på huset og ikke ville dra helt frivillig. Men heeleren min skal visst jobbe med de i hele natt og det kom til og bli urolig i huset da. verst ble det visst i 5-6 tiden om morran...grøss,gla det ikke er jeg som sitter i skogen det alene inatt...
Antall ord: 182
Hilsen Mitzy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2005 15:13
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

Glad det ikke er meg heller! Spennende da og så fint at det muligens ordner seg!
Antall ord: 16
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mitzy
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av mitzy »

Har seg sånn at etter flere uker så er det fortsatt "noe der". Hunden sitter fortsatt og titter på det samme stedet i trappa. Og Radioen skrur seg fortsatt på om natta i 2. etg. Det samme har skjedd tidligere med anlegget i 1.etg. Mamma ser nå etter nytt hus. Kanskje like så greit.. :mozilla_undecided: Er jo ikke sikkert at det er der men...
Antall ord: 65
Hilsen Mitzy

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links