Dette er første gangen for meg her inne... Men tenkte det var på tide å skrive litt...
Har opplevd smågrøssende ting her i huset vi bor nå, det er en tomannsbolig fra 1987, bodd en familie her før, som har bodd her helt siden nybygd til vi flyttet inn for 2,5 år siden. Hvertfall 70% av tiden merker noe her.
Ofte er jeg i et rom og det kjennes veldig sterkt ut som det står noen der(gjør jo ikke det....)
Kommet inn på soverommet vårt hvor snuppa ligger og da kjennes det ut som noen står i et hjørne der, alltid samme hjørnet, og der kjennes det utrolig creepy ut. noen ganger har jeg bare nappet med meg snuppa og løpt ut, har ikke turt å gå inn igjen på rommet før mannen min har kommet hjem sent på kvelden.
Noen ganger ellers i huset også, kjennes ut som noen følger etter meg opp trappa, alltid bag ryggen min eller såvidt på siden med likevel mest bak ryggen.
Synes dette begynner å bli vel ekkelt og har ikke lyst til å bo her lenger, mannen min merker ingenting..
Lurer nesten på om jeg har blitt skrullete at jeg har blitt litt smågal.....
Men det er absolutt ingen god følelse ved det jeg merker, det er direkte ekkelt og ubehagelig.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Følelsen av noen i huset...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Apr 2006 14:23
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Buskerud
Re: Følelsen av noen i huset...
De som bodde der før dere, er de døde nå?
For isåfall så kan det jo være de som går igjen,
å kanskje føler at de hadde noe de ikke fikk
gjort ferdig, å at de vill ha tilbake huset eller noe?
Antall ord: 46
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 23:19
- 18
- Lokalisering: trondheim
let etter noen som utfører husrenselser :mozilla_smile:
du må få bo der du vil..hvis det er en ånd der somhenger igjenn...må den bort over på den andre siden for at huset skal bli fri for disse følelsene dine...
vet ikke sikkert da men...moren min jobber med ei dame, og de renser hus sammen.
skal ikke si det sikkert hva du må gjøre..men var iallefall et forslag :mozilla_wink:
du må få bo der du vil..hvis det er en ånd der somhenger igjenn...må den bort over på den andre siden for at huset skal bli fri for disse følelsene dine...
vet ikke sikkert da men...moren min jobber med ei dame, og de renser hus sammen.
skal ikke si det sikkert hva du må gjøre..men var iallefall et forslag :mozilla_wink:
Antall ord: 76
dyreelsker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Nei, hele familien er i live fortsatt såvidt jeg vet hvertfall...
lizziee skrev:let etter noen som utfører husrenselser :mozilla_smile:
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Men jeg er bare så usikker på om det er noe her faktisk eller om det er bare jeg som er litt gal?
Jeg har dep. blant annet og er vel redd for at det er noe i forhold til det istedenfor at det faktisk er noe som henger igjen i huset... Den følelsen av at jeg er litt smågal istedenfor at det faktisk er noe her...
Hva koster som regel slike husrenselser? Noen som vet det?
Jeg har dep. blant annet og er vel redd for at det er noe i forhold til det istedenfor at det faktisk er noe som henger igjen i huset... Den følelsen av at jeg er litt smågal istedenfor at det faktisk er noe her...
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Så ekkelt! Ville fått det undersøkt ja.
Antall ord: 9
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 23:19
- 18
- Lokalisering: trondheim
det er jeg ikke sikker på.. men skal høre med mamma hva de tar for det..kansje det er rundt den samme prisenSavanna skrev:Men jeg er bare så usikker på om det er noe her faktisk eller om det er bare jeg som er litt gal?
Antall ord: 105
dyreelsker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2006 23:49
- 18
- Lokalisering: i en skog
Re: Følelsen av noen i huset...
Savanna skrev:Dette er første gangen for meg her inne... Men tenkte det var på tide å skrive litt...
Har opplevd smågrøssende ting her i huset vi bor nå, det er en tomannsbolig fra 1987, bodd en familie her før, som har bodd her helt siden nybygd til vi flyttet inn for 2,5 år siden. Hvertfall 70% av tiden merker noe her.
Ofte er jeg i et rom og det kjennes veldig sterkt ut som det står noen der(gjør jo ikke det....)
Kommet inn på soverommet vårt hvor snuppa ligger og da kjennes det ut som noen står i et hjørne der, alltid samme hjørnet, og der kjennes det utrolig creepy ut. noen ganger har jeg bare nappet med meg snuppa og løpt ut, har ikke turt å gå inn igjen på rommet før mannen min har kommet hjem sent på kvelden.
Noen ganger ellers i huset også, kjennes ut som noen følger etter meg opp trappa, alltid bag ryggen min eller såvidt på siden med likevel mest bak ryggen.
Synes dette begynner å bli vel ekkelt og har ikke lyst til å bo her lenger, mannen min merker ingenting..
Lurer nesten på om jeg har blitt skrullete at jeg har blitt litt smågal.....
Men det er absolutt ingen god følelse ved det jeg merker, det er direkte ekkelt og ubehagelig.
Tror du det kan være din mor/mormor som vil se hvordan dere har det?
Antall ord: 251
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Aug 2006 16:26
- 18
- Lokalisering: Trondheim
Trenger ikke å være de som har bodd der før, og det trenger ikke være noen slektninger.
Kan være noen energier som har hengt seg på dere før eller under flyttingen.
Vi tok iallefall med oss tre ånder da vi flyttet, som flyttet inn med oss i det nye huset.
Kan være noen energier som har hengt seg på dere før eller under flyttingen.
Vi tok iallefall med oss tre ånder da vi flyttet, som flyttet inn med oss i det nye huset.
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 02:54
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Heisann.
Det er ikke nødvendigvis noen som går igjen hos dere ... jeg hadde sjekket hvordan elektrisiteten er i huset .. eller EMF .. som de sier i TAPS de har funnet at sterke elektromagnetiske felt kan skape en følelse av at noen følger med oss, ser på oss, og er rett ved oss .. kan jo være greit å teste det ut. Det tror jeg at jeg hadde gjort =)
Håper dere finner ut hva det er
Det er ikke nødvendigvis noen som går igjen hos dere ... jeg hadde sjekket hvordan elektrisiteten er i huset .. eller EMF .. som de sier i TAPS de har funnet at sterke elektromagnetiske felt kan skape en følelse av at noen følger med oss, ser på oss, og er rett ved oss .. kan jo være greit å teste det ut. Det tror jeg at jeg hadde gjort =)
Håper dere finner ut hva det er
Antall ord: 78
Hide post links |