Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøkelset i skogen

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Zaitsev
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Aug 2006 00:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark
Blitt takket: 1 gang

Spøkelset i skogen

Innlegg av Zaitsev »

Det var for noen år siden at jeg og noen kamerater var på en jakt tur , og vi bodde på ei hytte langt ute i skogen.

De fotalte meg ta det var for flere år siden en som hadde begått selvmord der men,jeg trodde ikke på de ,men det burde jeg ha gjort.

Noen ganger kom det inn på det emnet og jeg trodde ikke på de, helt til jeg la merke til blikket deres, det var ikke løgn de sa, for det glimtet ikke leende i øyene deres som når de fortale ei god historie eller ti...

en kveld var det en av gutta som måtte innom hjemm og hente noe, og jeg ble ned til bile med ham . Ettersom at det var mørkt ute så tok jeg med lommelykta mi for det er alltid godt å ha med seg lykt, (han hadde ikke det) for å lyse opp vei eller andre "ting".

Han satte seg inn i bilen og lette etter noe i bilen og han sa "lys her litt", og jeg lyste og det som kom i stråla glemmer jeg ikke selv om jeg blir gammel og dement eller SV politiker som det også heetr :mozilla

på veien bak bilen kom det gående en melkehvit skygge som gikk oppover veien ,den hadde siluetten av en kar ,og plutselig stoppa den og såg på meg, ! jeg såg ikke noe ansikt,bare en kornete melekhvit sky . som stod og så meg i noen sekunder og deretter gikke han videre oppover veien og forsvant i lyssråla. Jeg fortalte de til de andre og de sa :" hvorfor inviterte du ham ikke på en cognac davel" de trodde at jeg fleipa, men det gjorde jeg ikke.

Jeg er ikke religiøs,men det var pugging av Fadervår den natta !!

Vi dro hjem til far til en kompisene og han sa at det måtte ha vært han som ikke orka mere jeg så.

Dette var ikke nytt for meg å se ting ,men det rare var at jeg ikke var redd ,bare nervøs , og jeg er ikke det nå heller .
Antall ord: 359

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Hm.
Antall ord: 1
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Zaitsev
Nybegynner
Nybegynner
18

re

Innlegg av Zaitsev »

Ja jeg var ikke den eneste som såg det . i år såg kameraten min det også....

Vi brukte koia som utganspunkt for jaktturer da den ikke ligger langt fra terrenget vårt og, han våkna ei natt og trodde at jeg satt ved bordet ,men så hørte han at jeg snorka fra andre delen av koia . Så det omrisset av en kar han så var ikke meg ihvertfall..

Han så han helt tydelig også ble han borte ,men da hørte han skritt fra bordet , fforbi vedovnen og så ble de borte.

hvem kunne det vært ? Kristoffer Svartbekken kanskje ettersom stedet han drepte den karen han ble henrettet for også ikke ligger langt unna , og skafottet han ble henrettet på 1 1876 er heller ikke langt unna.

Hundeføreen og hunden skulle overnatte også og hunden skulle egentlig legge seg på benken ,men det ville han ikke, han ville ikke dit ,han stod og stritta imot, så han lå på en annen benk, det var ingen som lå på den benken gjenferdet hadde sittet.
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lizziee
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Sep 2006 23:19
18
Lokalisering: trondheim

Innlegg av lizziee »

hm...høres spennende ut da..
dra på hytta "huset" igjenn da..og t amed dem kamera eller filmkamera...og ta bilder og film..kansje du får med deg noe.. :D
Antall ord: 31
dyreelsker

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2005 15:13
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

Hmm...ja bilder er alltid morsomt!
Antall ord: 6
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Zaitsev
Nybegynner
Nybegynner
18

re

Innlegg av Zaitsev »

skal dit om noen uker igjen, så hvem vet hva som dukker opp av bilder og lignende på filmen..
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links