Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Så rart....
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Så rart....
Etter at noen kjempemorsomme mennesker har begynt å raske med seg diverse ting i garasjen vår på natterstider, har vi investert i et overvåkningskamera.
Det fungerer slik at når noe beveger på seg på gårdsplassen, skrur det seg på. Kjempe fancy. Hehe.
Men uansett. I går natt kom de samme tilbake og tok med seg vann-skooteren vår. Det var noe dritt. Derfor begynte jeg gå igjennom hva kameraet hadde tatt opp, og til min forundring var det ikke bare tyver med på filmen.
Spesielt rundt 00:00-02:30 var det voldsom aktivitet rundtomkring ute.
Det som viste seg var noen store "lyskuler" som fløy fort bortover bakken, opp i lufta, foran kameraet.. Overalt egentlig.
Det begynte med et par, derfor tenkte jeg det bare var ildfluer eller noe. Jeg syntes det var veldig rart, for kameraet er helt nytt, og koblet sammen med noen sensorer og noe greier, og da er det jo rart om noen ildfluer skulle utløse dette.
Men det merkelige var at de stoppet opp, nye kom, de klumpet seg på en måte, og føk fra hverandre igjen.
Forferdelig vanskelig å forklare.
Kunne kanskje lagt ut noen bilder, men hvis det ikke er noe overnaturlig blir det jo litt unødvendig.
Aner ikke hvordan jeg skal forklare dette her altså...
Uansett, det så ut som om "kulene" gav fra seg energier av noe slag, en grønn tåke fulgte dem på en måte..
Noen som kan hjelpe meg?
Vil gjerne vite hva dette kan være...
Det fungerer slik at når noe beveger på seg på gårdsplassen, skrur det seg på. Kjempe fancy. Hehe.
Men uansett. I går natt kom de samme tilbake og tok med seg vann-skooteren vår. Det var noe dritt. Derfor begynte jeg gå igjennom hva kameraet hadde tatt opp, og til min forundring var det ikke bare tyver med på filmen.
Spesielt rundt 00:00-02:30 var det voldsom aktivitet rundtomkring ute.
Det som viste seg var noen store "lyskuler" som fløy fort bortover bakken, opp i lufta, foran kameraet.. Overalt egentlig.
Det begynte med et par, derfor tenkte jeg det bare var ildfluer eller noe. Jeg syntes det var veldig rart, for kameraet er helt nytt, og koblet sammen med noen sensorer og noe greier, og da er det jo rart om noen ildfluer skulle utløse dette.
Men det merkelige var at de stoppet opp, nye kom, de klumpet seg på en måte, og føk fra hverandre igjen.
Forferdelig vanskelig å forklare.
Kunne kanskje lagt ut noen bilder, men hvis det ikke er noe overnaturlig blir det jo litt unødvendig.
Aner ikke hvordan jeg skal forklare dette her altså...
Uansett, det så ut som om "kulene" gav fra seg energier av noe slag, en grønn tåke fulgte dem på en måte..
Noen som kan hjelpe meg?
Vil gjerne vite hva dette kan være...
Antall ord: 261
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- 20
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
hadde vært spennende og se ja!
Antall ord: 7
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Aug 2006 15:49
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mai 2004 18:11
- 20
- Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Jaaa!! La oss se!!
Antall ord: 4
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
jeg ble mer heit på hva alle synserne og alle knowitalls kommer til å si om videoen..
Sist redigert av H på 04 Okt 2006 16:03, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2006 13:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kar
- Lokalisering: Telemark
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mai 2006 12:11
- 18
- Lokalisering: Stjørdal Nord-Trøndelag
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
Ja, alltid like spennende å høre hva de har å si.Oceanism skrev:jeg ble mer heit på hva alle synerne og alle knowitalls kommer til å si om videoen..
Antall ord: 28
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Lørenskog
Jeg også vil se
Om det er noe eller ikke, det finner du jo ut.
Om det er noe eller ikke, det finner du jo ut.
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Apr 2006 20:26
- 18
- Lokalisering: Bergen
Jeg og vil seeee