Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ utvikle synske evner
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jul 2006 01:56
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: sandnes
utvikle synske evner
noen som vet om noen gode nettsider, bøker.... diverse hvor man lærer å utvikle sine synske evner?
Antall ord: 18
Mææææh =)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: utvikle synske evner
Har du synske evner fra før av?GrooowL skrev:noen som vet om noen gode nettsider, bøker.... diverse hvor man lærer å utvikle sine synske evner?
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jul 2006 01:56
- 18
- Lokalisering: sandnes
nei har ikke det, ikke som jeg vet iallefall. Men har snakket med flere mediumer og de sier jo at dette er noe alle kan lære seg å utvikle. At det er noe vi alle har inni oss ett sted
Antall ord: 40
Mææææh =)
Hide post links |
Okey..(:GrooowL skrev:nei har ikke det, ikke som jeg vet iallefall. Men har snakket med flere mediumer og de sier jo at dette er noe alle kan lære seg å utvikle. At det er noe vi alle har inni oss ett sted
Ja, men vess du verkeli vill lær dæ d, så må du vær vældi innstilt å konsentrert førr å få d t! Hehe.. Kann ikke så mye om d, men litt..
Veit nokk ikke om nåkka sie/bøker, men kan sei ifra så fort æ finn nåkka
Antall ord: 94
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Les bøkene "din 6. sans" og "Ditt klarsynte jeg". Begge disse likte jeg godt...GrooowL skrev:noen som vet om noen gode nettsider, bøker.... diverse hvor man lærer å utvikle sine synske evner?
Antall ord: 35
Hide post links |
Kor får mann tak i dæm? =)Magikeren skrev:Les bøkene "din 6. sans" og "Ditt klarsynte jeg". Begge disse likte jeg godt...GrooowL skrev:noen som vet om noen gode nettsider, bøker.... diverse hvor man lærer å utvikle sine synske evner?
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
www.bokkilden.noBlackMagic skrev:Kor får mann tak i dæm? =)Magikeren skrev:Les bøkene "din 6. sans" og "Ditt klarsynte jeg". Begge disse likte jeg godt...GrooowL skrev:noen som vet om noen gode nettsider, bøker.... diverse hvor man lærer å utvikle sine synske evner?
Antall ord: 50
Hide post links |
Uukæi..Magikeren skrev:www.bokkilden.noBlackMagic skrev:Kor får mann tak i dæm? =)Magikeren skrev:Les bøkene "din 6. sans" og "Ditt klarsynte jeg". Begge disse likte jeg godt...GrooowL skrev:noen som vet om noen gode nettsider, bøker.... diverse hvor man lærer å utvikle sine synske evner?
Takk (:
Antall ord: 55
Hide post links |
GrooowL skrev:noen som vet om noen gode nettsider, bøker.... diverse hvor man lærer å utvikle sine synske evner?
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=8596
Antall ord: 30
Hide post links |
Krull skrev:GrooowL skrev:noen som vet om noen gode nettsider, bøker.... diverse hvor man lærer å utvikle sine synske evner?
?
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Trykk på linken, så får du seBlackMagic skrev:Krull skrev:GrooowL skrev:noen som vet om noen gode nettsider, bøker.... diverse hvor man lærer å utvikle sine synske evner?
?
Antall ord: 42
Hide post links |
Aha!Lilja skrev:Trykk på linken, så får du seBlackMagic skrev:Krull skrev:GrooowL skrev:noen som vet om noen gode nettsider, bøker.... diverse hvor man lærer å utvikle sine synske evner?
?
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Apr 2006 20:26
- 18
- Lokalisering: Bergen
Bokklubben Energica har masse :mozilla_smile:
Antall ord: 6
Bedre å angre på noe du har gjort....
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Bøker
Det myldrer av bøker om emnet, har ikke lest mange av de, men en jeg kan anbefale
er: fra clairvoyanse til intuisjon av Kenneth Sørensen. Du får kjøpt den gjennom Kentaurnett.dk.
Den tar for seg hele forståelsen bak klarsyn. Hva skjer og hvorfor skjer det.
Om du vil utvikle dette er det kun en vei, trene sensitivetet og indre sikkerhet gjennom meditasjon.
er: fra clairvoyanse til intuisjon av Kenneth Sørensen. Du får kjøpt den gjennom Kentaurnett.dk.
Den tar for seg hele forståelsen bak klarsyn. Hva skjer og hvorfor skjer det.
Om du vil utvikle dette er det kun en vei, trene sensitivetet og indre sikkerhet gjennom meditasjon.
Antall ord: 68
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
Jeg begynte faktisk med å notere drømmer, det ga meg et bra symbolspråk som jeg i dag kommuniserer med hjelperne mine med. Første skritt er, vær bevisst, så kommer stadig mer til deg.
Antall ord: 36
Hide post links |