Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Død.....
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sarpsborg
Fint at advarselen kom frem i tråden!
Jeg ser ingen mening med å se slike bilder. Verden blir ikke bedre av den grunn.
Jeg ser ingen mening med å se slike bilder. Verden blir ikke bedre av den grunn.
Antall ord: 23
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo
jo værså snill å si mer...kthon2 skrev:Muslimer, trenger ikke si mer
Kenneth
jeg skjønner ikke hva du mener.. hva med muslimene ?
det er den sia med de jentene som sender hilsen skrevet på stridshodene som ble pælma overLone skrev:Fint at advarselen kom frem i tråden!
libanon som vart linka her til for en stund tilbake.
Antall ord: 77
Hide post links |
Oceanism skrev:jo værså snill å si mer...kthon2 skrev:Muslimer, trenger ikke si mer
Kenneth
det er den sia med de jentene som sender hilsen skrevet på stridshodene som ble pælma overLone skrev:Fint at advarselen kom frem i tråden!
Er det viktig for deg at folk skal se de bildene?????
Fatter ikke hvorfor du pusher på??????
Antall ord: 96
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
eh nei ?? ( pluss tusen spmtegn... ) hvor pusher jeg ? jeg bare fortellerVermilion Oriol skrev:Oceanism skrev:jo værså snill å si mer...kthon2 skrev:Muslimer, trenger ikke si mer
Kenneth
lone at det er de samme bildene som ligger i denne tråden : https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... ght=israel
om du blir veldig satt ut pga de bildene, så er kanskje ikke internet noe du bør vær på ?
Antall ord: 153
Hide post links |
Oceanism skrev:eh nei ?? ( pluss tusen spmtegn... ) hvor pusher jeg ? jeg bare fortellerVermilion Oriol skrev:Oceanism skrev:jo værså snill å si mer...kthon2 skrev:Muslimer, trenger ikke si mer
Kenneth
lone at det er de samme bildene som ligger i denne tråden : https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... ght=israel
om du blir veldig satt ut pga de bildene, så er kanskje ikke internet noe du bør vær på ?
Jeg tenkte på de innleggene dine generellt....lengre opp hint hint. Og internett, handler ikke om at en skal se på groteske bilder i ett kjør. Muligens liker du selv å gjøre det, men den ADVARSELEN har all grunn til å være der. Eier DU ikke respekt. Og det er ØRTEN andre ting en kan gjøre på nettet. DU bør skjerpe deg stort. Herlighet!!!!!!
Du sier....om jeg blir satt ut av de bildene.......vel hvem blir ikke det????
Antall ord: 237
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
jeg bør skjerpe meg ?Vermilion Oriol skrev:jeg tenkte på de innleggene dine generellt....lengre opp hin hint. Og unternett, handler ikke om at en skal se på groteske bilder i ett kjør. Muligens liker du selv å gjøre det, men den ADVARSELEN har all grunn til å være der. Eier DU ikke respekt. Og det er ØRTEN andre ting en kan gjøre på nettet. DU bør skjerpe deg stort. Herlighet!!!!!!
hør her remi, det du hinter til lengre opp er mellom meg og lilja, noe som jeg og hun
har diskutert åpent på forumet her men som er mellom meg og henne,
jeg oppfordrer ingen andre til å se de bildene ffs !
og du ser klart at jeg ber hu om unnskyldning også.. i tilfelle du ikke har sett det.
og den tonen din bør du helst ta å ro ned for du har ingen grunn til å angripe meg
på den usaklige måten der.
kan du fortelle meg hva internett egentlig handler om ?
interweben er så svær og med så mye grums at du før eller senere
kommer til å klikke på en link som ikke har noen advarsel og du kommer til å få en
meatspin midt i trynet.
poenget mitt med å si at du ikke bør sitte ved dataen og surfe om du er redd for
fæle bilder, er pga du mest sannsynlig kommer til å oppleve flere slike situasjoner
som de bildene. jeg misliker stort å se slike bilder selv, så hvorfor du antyder noe
slikt med den sarkastiske tonen din er beyond meg.
og infact så eier jeg masse respekt, men jeg mista litt respekt for deg nå med hele
den måten du formulerer deg på her.
Men igjen, respekt er et stort ord, og når jeg sitter på et offentlig forum
med masse fremmede så er jeg gjerne litt fandenivoldsk for flesteparten
burde få seg en real tupp i ræva å innse hva det egentlig var israel klarte å prestere
i libanon.
så remi, skjerp deg selv, eller la vær å sitt her på forumet.
Sist redigert av H på 02 Okt 2006 01:04, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 347
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
jeg tror ikke du helt skjønner poenget til el-boss her.Vermilion Oriol skrev: Du sier....om jeg blir satt ut av de bildene.......vel hvem blir ikke det????
Antall ord: 30
Hide post links |
Oceanism skrev:jeg bør skjerpe meg ?Vermilion Oriol skrev:jeg tenkte på de innleggene dine generellt....lengre opp hin hint. Og unternett, handler ikke om at en skal se på groteske bilder i ett kjør. Muligens liker du selv å gjøre det, men den ADVARSELEN har all grunn til å være der. Eier DU ikke respekt. Og det er ØRTEN andre ting en kan gjøre på nettet. DU bør skjerpe deg stort. Herlighet!!!!!!
hør her remi, det du hinter til lengre opp er mellom meg og lilja, noe som jeg og hun
har diskutert åpent på forumet her men som er mellom meg og henne,
jeg oppfordrer ingen andre til å se de bildene ffs !
og du ser klart at jeg be hu om unnskyldning også.. i tilfelle du ikke har sett det.
og den tonen din bør du helst ta å ro ned for du har ingen grunn til å angripe meg
på den usaklige måten der.
kan du fortelle meg hva internett egentlig handler om ?
interweben er så svær og med så mye grums at du før eller senere
kommer til å klikke på en link som ikke har noen advarsel og du kommer til å få en
meatspin midt i trynet.
poenget mitt med å si at du ikke bør sitte ved dataen og surfe om du er redd for
fæle bilder, er pga du mest sannsynlig kommer til å oppleve flere slike situasjoner
som de bildene. jeg misliker stort å se slike bilder selv, så hvorfor du antyder noe
slikt med den sarkastiske tonen din er beyond meg.
og infact så eier jeg masse respekt, men jeg mista litt respekt for deg nå med hele
den måten du formulerer deg på her.
Men igjen, respekt er et stort ord, og når jeg sitter på et offentlig forum
med masse fremmede så er jeg gjerne litt fandenivoldsk for flesteparten
burde få seg en real tupp i ræva å innse hva det egentlig var israel klarte å prestere
i libanon.
så remi, skjerp deg selv, eller la vær å sitt her på forumet.
Jo, jeg såg nå den unnskyldningen din. Så det beklager jeg, og om jeg var usaklig, har det nok med at enten har du formulert deg dårlig til at jeg kunne forstå det, ellers så har jeg bare misforstått deg. Men, internett er fullt av masse dritt, så jeg vet at det er fare for at jeg kan se det ene og det andre. Men på forum som dette burde det være satt opp advarlser. Fremstill ikke meg på den måten at jeg rett og slett ikke kan sitte på nettet, i fare for å se ekle bilder. For en ting er vanlige nettsider, der folk legger inn alt mulig uten å gi advarsler. Men på forum som dette, skulle det si seg selv.
Antall ord: 476
Hide post links |
Oceanism skrev:jeg tror ikke du helt skjønner poenget til el-boss her.Vermilion Oriol skrev: Du sier....om jeg blir satt ut av de bildene.......vel hvem blir ikke det????
Nei vel....så få høre fra deg da?????
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
jeg skjønner det som at disse bildene taler en sak iseg selv.Vermilion Oriol skrev:Nei vel....så få høre fra deg da?????Oceanism skrev:jeg tror ikke du helt skjønner poenget til el-boss her.Vermilion Oriol skrev: Du sier....om jeg blir satt ut av de bildene.......vel hvem blir ikke det????
at vi i vesten sitter på sidelinja og følger med, mens israel bomber libanon
sønder og sammen. hele norge var helt fra seg i sjokk og vantro, de stakkars barna !
OMG lizzm... !
og dette måtte virkelig den norske regjeringa ta fatt i og fordømme israels og deres
aksjoner mot libanon.
tia gikk og krigen avtok og ble glemt av media og nå sitter folk med kakaoen sin
under sitt trygge teppe og snakker om filmen de så på tv2 igår.
el-boss sitt poeng tolker jeg som at man ikke ska slutt å bry seg, uansett hvor lang tid
det går.
de eneste krigene vi har i minnet er vel andre verdenskrig. mens vi glemmer alle
de andre krigene så utrolig fort.
Antall ord: 184
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Og de bildene satte meg helt ut... dette gjør vondt.. langt inn i sjela.. men jeg ble advart...
Antall ord: 19
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2006 20:27
- 18
- Lokalisering: Hell
og det var bilder tenk hva føler du når du har rett foran deg 1mt avstand bilde og lukt kommer du aldri å glemt meg selvsnuppedilla skrev:Og de bildene satte meg helt ut... dette gjør vondt.. langt inn i sjela.. men jeg ble advart...
Antall ord: 48
Hide post links |
Re: Død.....
ja, selvfølgelig kunne jeg ha servert en israeler som forsvarte sitt oliventre og sagt at krig gir liv og god olivenolje, gode fikener og billige dadler, men desverre er virkeligheten en ganske annen, og om man ikke så advarselen som stod på siden så kan man vel kanskje ikke lese engelsk, og da stopper internett ved svinesund, og da kan man jo surfe rundt på disse snille sidene i dette snille landet som har sendt disse snille krigerne ut i verden for å hjelpe til mot at slemme mennesker ikke klarer å ta vare på seg selv. Se bare Irak, hvordan de ikke klarer å ta vare på seg selv etter at USA og deres alierte tok fra dem deres styre, og har begynt å kontrollere oljen til alles fordel.El Boss skrev:Temaet har difust vært oppe tidligere, men kan vel neppe gjentaes for ofte, og Israel, og dets utvalgte forlk for herren(?) sin lille selskapslek er over for denne gang med stormaktenes velsignelse, og det er bare en liten forsmak på hva som kan skje om ikke folk begynner å bry seg.
Dette er det virkelige liv, og her kan jo aktører ta seg en tur å jobbe litt istedenfor å fly på strendene hvor tsunamien slo inn over land. Her er langt flere sjeler å ta fatt med.:
ADVARER MOT STERKE BILDER!!!!! Asbjørn
http://www.lgic.org/en/Israel-terrorism-on-lebanon
Det er jammen bra............
Bare synd at vi har så dyr bensin, men vi klarer å kompensere dette med at vi får billige dadler til jul.
Så kan vi jo kjøpe julegaver fra snille kinesiske barn som lager tøy og ting til oss, eller noen flotte leker som vi kan gi barna om vi lar dem få spise favoritburgeren på mcdonalds.
Så skla ikke jeg plage noen mer, men ønsker alle deres hjelpere er der de skal være, og healingbølgene strømmer dit de skal og til de av dere som fortjener det mest, og det må da være mangen som trenger healing nå i denne forkjølelsestiden.
Å huttetu så ille vi har det.
Jammen bra Tv2 har startet en ny offensiv med nye pengespillprogrammer, og at vi har noe å se frem til neste lørdag, og i kveld kan vi se det programmet som ingen skal snakke stygt om, og som har så flinke og sympatiske aktører som ikke skal nevnes med navn, om da ikke med gullbokstaver for å ære den som æres bør.
Så skal jeg se om jeg kan finne noen snille krigsbilder til senere
Antall ord: 426
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Dette med de barna må vel være nær ytterpungtet. Vanskelig å forestille seg noe værre.
Syk verden, god verden.. vi har mangfold som får frem det meste av følelser.
Jeg tror ikke jeg har vert like hel i toppen hadde jeg sett dette i virkeligheten, men ved å se det på bilde klarer jeg å distansere det litt.
Er nok ikke bare muslimer som er i stand til dette. Det ser ikke alltid like fint ut etter han på andre siden av dammen heller.
Syk verden, god verden.. vi har mangfold som får frem det meste av følelser.
Jeg tror ikke jeg har vert like hel i toppen hadde jeg sett dette i virkeligheten, men ved å se det på bilde klarer jeg å distansere det litt.
Er nok ikke bare muslimer som er i stand til dette. Det ser ikke alltid like fint ut etter han på andre siden av dammen heller.
Antall ord: 86
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mar 2006 18:37
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Off så forferdelig...Helt grusomt..Får helt vont inni meg....
Di bildene er printet inn i hode mitt nå...Det er jo helt for Jævli..off
Di bildene er printet inn i hode mitt nå...Det er jo helt for Jævli..off
Antall ord: 28
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...
Hide post links |