Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Skal på tur til kirkegård i kveld!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 09:13
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tønsberg
Skal på tur til kirkegård i kveld!
Ja, jeg skal ut og ta bilder i kveld!
Skal til en kirke som ligger rett utenfor Tønsberg by, litt
inni skogen som er der. Blir bekmørkt i kveld, så jeg bruker
kamera med såkalt night vision, som lyser opp bildene
Hvis det ønskes, kan jeg gjerne legge ut bildene her etterpå!
(Er ikke sikkert jeg får med noe paranormalt, da )
Antall ord: 65
-Hvorfor kjøpe spill når du kan lage dem selv?-
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: ^^
Men ikke legg ut hvis det ikke er noe paranormalt på bildene .. /:
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mar 2006 19:29
- 18
- Lokalisering: arendal/tvedestrand
Re: Skal på tur til kirkegård i kveld!
ja, bilder er gøy, gleder meg:D men du må huske at det er åndenes makt kl halv ti i kveld da:D tihi.Dano Worgtooth skrev:Ja, jeg skal ut og ta bilder i kveld!
Antall ord: 93
"Find your spot on earth, and ride it"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Re: Skal på tur til kirkegård i kveld!
Det skal jeg huske!thea84 skrev: ja, bilder er gøy, gleder meg:D men du må huske at det er åndenes makt kl halv ti i kveld da:D tihi.
Antall ord: 31
Hide post links |
Kos deg!!!!!!
Pass deg for du skummle spøkelsene, og ikke snakk til fremmede folk og kle deg godt så du ikke fryser og blir forkjølet. Du vet at du kan få lungebetennelse og det er ikke bare bare. Så må du ikke være for lenge ute heller!!!!
Pass deg for du skummle spøkelsene, og ikke snakk til fremmede folk og kle deg godt så du ikke fryser og blir forkjølet. Du vet at du kan få lungebetennelse og det er ikke bare bare. Så må du ikke være for lenge ute heller!!!!
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 23:19
- 18
- Lokalisering: trondheim
hehe..lykke til :mozilla_wink:
en dag skal jeg klare å ta med meg noen å se på et stort hus i trondheim,og ta noen bilder og filme kansje..der er det ubebodd... mange har hørt skrik derfra.og elektriske gnister.og det er flere etasjer..
mye veggene er tagget..og på et rom er det visst tegnet på golvet en sirkel..med et sånn merke..husker ikke hva det heter..men er kjennt for ..tror det er satanisme..og offringer skjer/skjedde der :mozilla_frown:
men har ikke klart å bygge meg opp mot til det enda
tipper jeg rett er det mye tung energi...og mye skummelt inne i det huset...
uff....men en dag må jeg..jeg bare må
en dag skal jeg klare å ta med meg noen å se på et stort hus i trondheim,og ta noen bilder og filme kansje..der er det ubebodd... mange har hørt skrik derfra.og elektriske gnister.og det er flere etasjer..
mye veggene er tagget..og på et rom er det visst tegnet på golvet en sirkel..med et sånn merke..husker ikke hva det heter..men er kjennt for ..tror det er satanisme..og offringer skjer/skjedde der :mozilla_frown:
men har ikke klart å bygge meg opp mot til det enda
tipper jeg rett er det mye tung energi...og mye skummelt inne i det huset...
uff....men en dag må jeg..jeg bare må
Antall ord: 122
dyreelsker
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Jo, vi vil ha masse skumle, ekle bilder, tar du med videokamera også? Husk å ta med stor kraftig lommelykt også da. :mozilla_smile:
Antall ord: 23
sosja
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Okei, dette er litt off-topic, men jeg må bare fortelle det! Det var dritekkelt! På soverommet mitt har jeg ofte hørt snåle plystrelyder om natten, og så forsvinner de når jeg slår på lyset. Vel, nå gjorde jeg så det var bekmørkt i rommet (dro ned rullgardina og lukket døra, slo av alle lysene også selvfølgelig!) og satte mobilen min på skrivebordet som står der inne. Jeg fikk den til å starte å filme og så gikk jeg ut. Da jeg kom inn igjen fem minutter etter virket det ikke som det hadde skjedd noe, men nå så jeg på filmen og så og hørte noe jeg ikke ville se eller høre! De første tre minuttene skjedde det ikkenoe. Men så dukket det plutselig opp en slags forvridd skikkelse borte ved senga og så startet plystrelyden! Litt etter forsvant skikkelsen, men lyden var der fortsatt. Plystrelyden stoppet et par sekunder etter, og så hørte jeg en damestemme som gjentok de samme ordene flere ganger. Vet ikke hva hun sa, det hørtes ihvertfall fransk ut. Så åpnet døra seg, og jeg kom inn og skrudde av kamera. Stemmen ble borte nøyaktig da jeg kom inn i rommet! Hva er dette for noe?! Litt creepy!
Antall ord: 217
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ojoj..såpass....prøv å filme og ta lydopptak med et ekte kamera..prøv å få lånt noe.. film mer enn 5 minutter...kansje noen timer...Dano Worgtooth skrev:Okei, dette er litt off-topic, men jeg må bare fortelle det! Det var dritekkelt! På soverommet mitt har jeg ofte hørt snåle plystrelyder om natten, og så forsvinner de når jeg slår på lyset. Vel, nå gjorde jeg så det var bekmørkt i rommet (dro ned rullgardina og lukket døra, slo av alle lysene også selvfølgelig!) og satte mobilen min på skrivebordet som står der inne. Jeg fikk den til å starte å filme og så gikk jeg ut. Da jeg kom inn igjen fem minutter etter virket det ikke som det hadde skjedd noe, men nå så jeg på filmen og så og hørte noe jeg ikke ville se eller høre! De første tre minuttene skjedde det ikkenoe. Men så dukket det plutselig opp en slags forvridd skikkelse borte ved senga og så startet plystrelyden! Litt etter forsvant skikkelsen, men lyden var der fortsatt. Plystrelyden stoppet et par sekunder etter, og så hørte jeg en damestemme som gjentok de samme ordene flere ganger. Vet ikke hva hun sa, det hørtes ihvertfall fransk ut. Så åpnet døra seg, og jeg kom inn og skrudde av kamera. Stemmen ble borte nøyaktig da jeg kom inn i rommet! Hva er dette for noe?! Litt creepy!
få høre når du har gjort det om du gjør det :mozilla_wink:
Antall ord: 263
dyreelsker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2005 19:22
- 19
- Lokalisering: In a galaxy far, far away!
Noen gang tenkt på at når du står foran en gravsten, så står du bare meter over et råtnende lik ? Tenk på det når du tusler der i mørket!!!!
Antall ord: 35
"initative comes to thems that wait!"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jaSilmarill skrev:Noen gang tenkt på at når du står foran en gravsten, så står du bare meter over et råtnende lik ? Tenk på det når du tusler der i mørket!!!!
Antall ord: 38
dyreelsker
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Apr 2006 15:31
- 18
for en ekkel tankelizziee skrev:jaSilmarill skrev:Noen gang tenkt på at når du står foran en gravsten, så står du bare meter over et råtnende lik ? Tenk på det når du tusler der i mørket!!!!
Antall ord: 44
smil til verden og verden ler av deg :]
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
Eller en skål med aske!Silmarill skrev:Noen gang tenkt på at når du står foran en gravsten, så står du bare meter over et råtnende lik ? Tenk på det når du tusler der i mørket!!!!
Antall ord: 43
Hide post links |