måtte du slukke gleden min over denne flotte historien han hadde nå da...BA skrev:For en flott opplevelse, og så flott du beskriver det.Ørna skrev:Hei.
For noen år siden opplevde jeg å spasere over.
Jeg fikk medisin som jeg reagerte allergisk på.
Jeg husker ikke så veldig mye av det, men en ting husker jeg.
Det var lyset.
Den klare skarpe hvite lyset,
Det fyldte meg.
Slukte meg.
omfavnet meg.
Så senket freden seg.
Alt var deilig,
fredelig.
Rolig.
Helt fantastisk.
Jeg tenkte ingenting.
Hjernen var tom.
Lyset tok over.
Så fikk legen liv i meg igjen.
Det var jo egentlig bra, for selvfølgelig vill jeg leve livet.
Men der og da var det en skuffelse.
Kjempe skuffelse.
Hvorfor måtte de vekke meg.
Jeg som hadde det så fantastisk.
Men når jeg idag ser tilbake er jeg glad jeg beholdt livet.
For uansett.
LIVET ER HERLIG
Dette lyset du opplever er rett og slett at synet blir borte. Om du opplevde at synet forsvant fra kantene og inn mot sentrum av øynene, ville det virket som at du beveget deg igjennom en tunnell også.
Det du opplevde opplevde du mens du levde, og holdt på å miste bevisstheten. Da evt. bevissthet hadde opphørt følte du heller ikke noe mer.
Så får jeg bare si at jeg også er glad for at du overlevde og kom deg tilbake til verden igjen.
Tror ikke på dette? Tror de ikke at man kan oppleve lys da man mister bevisstheten? Eller mener du at de ikke tror på et liv etter døden, noe som heller ikke er beskrevet her.B-Kirstin skrev:Akkurat det du opplevde her, opplevde min far også.
Han var rasende på legene som bragte ham tilbake til livet.
Jeg må også få fortelle at han mesteparten av sitt voksne liv var Jehovas vitne, og de tror som kjent ikke på dette.
Klem fra
Kirstin.
når du sa s var bare for at man mister synet......blei jeg skuffa..egentlig velger jeg å ikke tro på det du sier...du kan ikke vite det sikkert