Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerpå n igjen...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
anette79
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 23 Mai 2006 16:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

på n igjen...

Innlegg av anette79 »

ville bare si at nå er jeg på nett igjen..men har ett par sp.mål...du som ville hjelpe meg med en beskyttelses spell...du har ikke funne noen enda...?så lurer jeg på om noen vet av noen som kan rense hus,som ikke er så HIMLA dyre!hvordan renser man auraen,å fyller på dn..har skjedd flere ting i det siste etter hveradre som gjør at jeg bynner å få litt panikk....så om d er noen som vet av noe som kan hjelp hadde jeg vært tkknemlig:)klem
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
*Huldra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 113
Startet: 23 Apr 2006 20:26
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av *Huldra »

Hei anette79 :mozilla_smile:
Ville bare si velkommen tilbake :D
Stor klem :D
Antall ord: 11
Bedre å angre på noe du har gjort....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
anette79
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 23 Mai 2006 16:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

Innlegg av anette79 »

tusn takk hul dra
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

rense kan isåfall du gjøre selv.. må det koste deg så mye.. ikke sikkert det er spøkelser engang.. men din egen energi og andres sin (levende folk av kjøtt og blod)
Antall ord: 35
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Rensing

Innlegg av kaja43 »

Kan ingenting om spells og sånt, men rense kan jeg, og det kan vi alle gjøre.
Hva er det du skal ha renset?
Tanker er en sterk kraft som når de blir gjentatt hele tiden setter seg i våre omgivelser, og dermed også i huset. Så ofte når folk synes det er uggent å være ett sted er det ens egne tankevirvler, eller andres så klart, som har satt sine spor.
Dette kan renses på mange måter, men uansett hvordan en gjør det er det å meditere og se for seg at huset, ev. rommet blir fylt av kjærlighet og lys en fin måte. En kan også se for seg ett blå/hvitt lys som fyller rommet.

Å rense deg selv kan du også gjøre på mange måter, en rask måte jeg bruker når jeg har fått på meg andres ting jeg ikke vil ha er å se for meg at jeg står i en fiolett dusj hvor alle tunge energier renner av.
Men om du ikke skal føle deg innvadert av energier du ikke liker så er det bare en ting å gjøre. Jobbe med deg selv sånn at du blir sterkere psykisk. auraen vår er en gjenspeil av vår det vi oppfatter som oss selv. Har vi det ikke bra er auraen svak, har vi det bra er den sterk.
Antall ord: 238
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Re: Rensing

Innlegg av snuppedilla »

kaja43 skrev:Kan ingenting om spells og sånt, men rense kan jeg, og det kan vi alle gjøre.
Hva er det du skal ha renset?
Tanker er en sterk kraft som når de blir gjentatt hele tiden setter seg i våre omgivelser, og dermed også i huset. Så ofte når folk synes det er uggent å være ett sted er det ens egne tankevirvler, eller andres så klart, som har satt sine spor.
Dette kan renses på mange måter, men uansett hvordan en gjør det er det å meditere og se for seg at huset, ev. rommet blir fylt av kjærlighet og lys en fin måte. En kan også se for seg ett blå/hvitt lys som fyller rommet.

Å rense deg selv kan du også gjøre på mange måter, en rask måte jeg bruker når jeg har fått på meg andres ting jeg ikke vil ha er å se for meg at jeg står i en fiolett dusj hvor alle tunge energier renner av.
Men om du ikke skal føle deg innvadert av energier du ikke liker så er det bare en ting å gjøre. Jobbe med deg selv sånn at du blir sterkere psykisk. auraen vår er en gjenspeil av vår det vi oppfatter som oss selv. Har vi det ikke bra er auraen svak, har vi det bra er den sterk.
Hurra enda en som forstår at vi besitter så meget makt selv og ikke er et viljeløst offer!! takk Kaja :D
Antall ord: 262
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av sosja »

Velkommen tilbake anette79.

:mozilla_smile:
Antall ord: 5
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
anette79
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 23 Mai 2006 16:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

Innlegg av anette79 »

takk for velkommshilsner...får guffne vibber hjemme hos meg selv,så skulle fått renset huset.mn tror ikke jeg er rette personen å gjøre d selv.ting tilsier at jeg ikke er "sterk" nok til å gjøre d...hvertfall ikke aleine...høres kanskje rart ut.men noe hindrer meg å gjøre ting av positiv karakter for meg selv...jeg vet hva d er,men ikke alle vil gå god for d...vet jeg av erfarin...
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links