Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderJeg er blitt gannet!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Jeg ble ganet av selveste Moldestad... Stakkars mann...
Antall ord: 8
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Re: Jeg er blitt gannet!

Innlegg av science »

kthon2 skrev:
Henna skrev:
Atmi skrev: Du har noe å bekymre deg for kun hvis du begynner å bekymre deg for det. For den eneste faren med slikt er hvis du selv tror på det. Da kommer vi inn på tankens kraft osv. I utgangspunktet er det ikke noe å være redd for. Men hvem i allverden er det som har sagt dette?
Han har selv fortalt meg at han har gjort dette. Han er en ruset, ustabil person, og derfor vil ikke bekymre meg om dette. Men jeg aner jo ikke hvem han har fått til å gjort dette, så dermed vet jeg ikke hvor troverdig det er. I tillegg tenker jeg også at slik han vil ha fremstilt meg ovenfor denne åndekontakteren er ikke slik jeg er som person. Og at dette kan ha noe å si.

Og tanken har slått meg, at tenker jeg på det her så virker det kanskje også. Og plutselig klarer jeg ikke å la være å tenke på det. Men er psykisk sterk så så veldig bekymret er jeg nok ikke. Men tenker på det- ja, kan ikke la være. For jeg tror på mye overnaturlig, og eksen bruker dette mot meg nå, for han vet jeg tror.

Og som foreslått her, å sende forbannelsen til han er lite aktuelt. Skal ikke senke meg ned på hans nivå her.

Det finnes ingen Åndekontakter i Norge som kan gjøre dette så tror du skal ta dette helt med ro

Kenneth
Kjenner du alle i Norge?
Antall ord: 251
Beauty is in the eye of the beer holder..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

kthon2 skrev:
Henna skrev:
Atmi skrev: Du har noe å bekymre deg for kun hvis du begynner å bekymre deg for det. For den eneste faren med slikt er hvis du selv tror på det. Da kommer vi inn på tankens kraft osv. I utgangspunktet er det ikke noe å være redd for. Men hvem i allverden er det som har sagt dette?
Han har selv fortalt meg at han har gjort dette. Han er en ruset, ustabil person, og derfor vil ikke bekymre meg om dette. Men jeg aner jo ikke hvem han har fått til å gjort dette, så dermed vet jeg ikke hvor troverdig det er. I tillegg tenker jeg også at slik han vil ha fremstilt meg ovenfor denne åndekontakteren er ikke slik jeg er som person. Og at dette kan ha noe å si.

Og tanken har slått meg, at tenker jeg på det her så virker det kanskje også. Og plutselig klarer jeg ikke å la være å tenke på det. Men er psykisk sterk så så veldig bekymret er jeg nok ikke. Men tenker på det- ja, kan ikke la være. For jeg tror på mye overnaturlig, og eksen bruker dette mot meg nå, for han vet jeg tror.

Og som foreslått her, å sende forbannelsen til han er lite aktuelt. Skal ikke senke meg ned på hans nivå her.

Det finnes ingen Åndekontakter i Norge som kan gjøre dette så tror du skal ta dette helt med ro

Kenneth

Det vet du ingenting om Kenneth
Antall ord: 252

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Henna skrev:Eksen min har gannet meg via en dame med kontakt med åndene.

Må sies at jeg har ren samvittighet og har ikke gjort noe galt. Men bør jeg bekymre meg?
Og noen som vet om en bør gjøre noe for å beskytte seg?

Det samme har skjedd meg, her er hva du skal gjøre: Sett opp en ring av speil rundt deg (Altså mentalt sett, se det for deg) Slik vil det andre påfører deg ramme deg selv.

Her er hva som skjedde med meg; Jeg begynte å miste hår i store klaser. Alt ble prøvd av kosttilskudd og hårkurer uten hell. Til en mediumistisk venninne av meg "så" forbannelsen og fjernet den. Senere hørte jeg at en eks-venn av meg hadde skrytt av forbannelsen han hadde lagt, at jeg skulle miste hvert hårstrå på hodet.

Etter det har jeg brukt knepet med de mentale speilene. Funker for meg, og er nyttig uansett... La det være dobbeltsidig speil, da klarer du holde fokus på ditt eget liv.

Klem
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Henna skrev:Han har selv fortalt meg at han har gjort dette. Han er en ruset, ustabil person, og derfor vil ikke bekymre meg om dette. Men jeg aner jo ikke hvem han har fått til å gjort dette, så dermed vet jeg ikke hvor troverdig det er. I tillegg tenker jeg også at slik han vil ha fremstilt meg ovenfor denne åndekontakteren er ikke slik jeg er som person. Og at dette kan ha noe å si.

Du spurte om dette er noe å bekymre deg for, og jeg, Snuppedilla og Atmi har fortalt deg at det ikke er nødvendig. Det sitter i ditt eget hode.

Det er nok også grunnen til at du fikk beskjed om ganningen, for den virker nemlig ikke hvis du ikke vet om det.

Noen sier du skal sende det tilbake, og atdet kun er noen få som kan gjøre dette, de kan sikkert klare det selv, mot en passelig betaling, enten i form av cash eller positiv omtale.

Andre har funnet på en rekke heksekunster for å slippe unna. Glem det, det sitter kun i hodet.
Antall ord: 271

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

Sparrow skrev: Her er hva som skjedde med meg; Jeg begynte å miste hår i store klaser. Alt ble prøvd av kosttilskudd og hårkurer uten hell. Til en mediumistisk venninne av meg "så" forbannelsen og fjernet den. Senere hørte jeg at en eks-venn av meg hadde skrytt av forbannelsen han hadde lagt, at jeg skulle miste hvert hårstrå på hodet.

Klem
haha jeg husker den tråden din om at du begynte miste hår !
jeg tenkte på akkurat det her om dagen :D

jeg blir da av den oppfatninga at alle damer, gir nesten alle menn en sånn "spell" .

:P nih
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

selv om noen påstår og erfarer noe som ligner i hva vi definerer som ganning.. så er det også noe som heter selvoppfyllende profeti.. og tro kan flytte fjel...

jo takk jeg har opplevd energi-angrep på høylys dag og på natten.. sammen med det mennesket eller helt alene fra et spesifikt menneske.. dette kan kanksje forklares med tankens kraft.. på den annen side er det litt komplisert.. det kan være meget i ditt hode tross det kommer fra andre.. det blir hva du gjør det til selv.. jeg berre vifter med henda.. jeg har jo mitt på det rene og rett og slett med tanken om: ha deg vekk hvis du ikke har gode hensikter.. jeg er trygg på meg selv der og ser på det som unødvendig inngripen i mitt liv fra mennesker som har et problem med sitt eget ego og manifesterer det på meg.. i samme tanke som at enhver er ansvarlig for sine valg og handling når de møter andres reaksjoner og valg/handling..

her er det eksen din som har et problem utifra hva du velger for din egen del.. la han ta det ansvaret som han vil selv og du tar ditt ved å vifte det bort som irrasjonelt og av ikke betydning for ditt liv.. om så ganning funker kan det vel ha meget med hva du har av åpne dører.. ofte søker vi dithen vi har en åpning hos andre.. på godt og vondt...

det er også ren og skjær psykologi vi spiller på og som igjen kan påvirke vår/andres energi.. et samspill som du kan studere rent psykologisk og tradisjonell forstand og finne svarene der også... ikke utelukke rasjonalitet og fornuft bare fordi noen har gitt det et navn: ganning...

makten i ditt liv har kun en: deg selv!!
lykketil :)
Antall ord: 313
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

BA, det virket på meg selv om jeg ikke visste om det. DEt var ikke kalt Ganning da, men en forbannelse, det er vel ett fett.

Slutter meg til Snuppedilla! Og så kan du huske på at en ondsinnet intensjon alltid rammer senderen hardest!

"Well, that wrecking ball of yours... Kind of swung back and smashed your face in, didn't it??"
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Sparrow skrev:BA, det virket på meg selv om jeg ikke visste om det. DEt var ikke kalt Ganning da, men en forbannelse, det er vel ett fett.
Hvis du kan være sikker på at det var forbannelsen som gjorde utslaget så.
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

BA skrev:
Sparrow skrev:BA, det virket på meg selv om jeg ikke visste om det. DEt var ikke kalt Ganning da, men en forbannelse, det er vel ett fett.

Man kan aldri være sikker. Men

*Jeg mistet masse hår, ikke normal røyting, men det falt av i dotter, uten at hverken lege eller frisør kunne finne noen grunn
*Min venninne som er synsk og healer kontaktet meg og sa hun hadde sett det lå en forbannelse der uten at hun visste om hårtapet
*Hårtapet opphørte øyeblikkelig etter at hun hadde fjernet den dårlige energien
*Flere uker senere hørte jeg at min tidligere venn hadde ønsket meg nettopp å bli skallet. Han hadde sagt det FØR jeg begynte å miste hår, men jeg fikk ikke vite det før ETTER alt var over.

Alt dette kan være tilfeldigheter, men det kan alt annet være også.

Jag har erfart at velsignelser og gode intensjoner virker, så jeg ser ingen grunn til at ikke negative kan gjøre det.
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Sparrow skrev:
BA skrev:

Man kan aldri være sikker. Men

*Jeg mistet masse hår, ikke normal røyting, men det falt av i dotter, uten at hverken lege eller frisør kunne finne noen grunn
*Min venninne som er synsk og healer kontaktet meg og sa hun hadde sett det lå en forbannelse der uten at hun visste om hårtapet
*Hårtapet opphørte øyeblikkelig etter at hun hadde fjernet den dårlige energien
*Flere uker senere hørte jeg at min tidligere venn hadde ønsket meg nettopp å bli skallet. Han hadde sagt det FØR jeg begynte å miste hår, men jeg fikk ikke vite det før ETTER alt var over.

Alt dette kan være tilfeldigheter, men det kan alt annet være også.

Jag har erfart at velsignelser og gode intensjoner virker, så jeg ser ingen grunn til at ikke negative kan gjøre det.
Somnevnt ovenfor, tviler jeg ikke på at både ganning og gode ønsker virker. Dersom en vet om det.

HVis alle ønsker om andres ulykke i smått og stort skulle regnes som ganning/forbannelser, hadde det vært mye. Når tok du deg ikke sist i å være misunnelig å ønske noen en liten nedtur?
Mer behøver det ikke være tilstede før en kanskje ser at ett av slike "ønsker" skjer, og at noen tror det har sammenheng.
Antall ord: 277

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

jeg visste ikke om det. det er poenget. jeg trodde det var vitaminmangel. Dette er ikke å ønske noen en liten nedtur, han hadde utført rituale med helt konkret hensikt, at jeg skulle bli skallet.
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

Science skrev:
kthon2 skrev:
Henna skrev:

Kenneth
Kjenner du alle i Norge?
Trenger jeg det for å vite det?

Kenneth
Antall ord: 260

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av science »

Trenger jeg det for å vite det?
Ja. Det er ikke alle alternative som er like pr-kåte.
Antall ord: 18
Beauty is in the eye of the beer holder..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CandyMilla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Des 2004 21:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av CandyMilla »

Ehhehe, nå fikk jeg lyst til å vite hvordan du vet dette Kthon.
Antall ord: 12
Ain't that the way it goes ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links