Jeg bare lurer på om noen kan fortelle meg om det(Lier), når det ble bygd, nedlagt, er interessert i ALLE SERIØSE som har historier om dette på Lier ALLE HISTORIER og hva andre har prøvd, anbefalinger osv, vurderer å dra dit selv... Vet sikkert at mange er lei av dette nå men MÅ bare og VIL vite hva som har hendt der om noen vet noe, hva som helst,
>right it down<
Er ikke lenge siden jeg fant denne siden på nettet, men er gla jeg gjorde det. Derfor jeg må ta det opp mere, vil/må vite. :mozilla_laughing: :mozilla_wink:
Takker for alle som skriver ned de har hørt eller erfart :mozilla_smile:
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Lier Mental/psyk.(prøver igjen) De som er lei<STAY AWAY&g
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2006 17:19
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hernes
Lier Mental/psyk.(prøver igjen) De som er lei<STAY AWAY&g
Antall ord: 119
You only see what you believe.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mar 2006 19:29
- 18
- Lokalisering: arendal/tvedestrand
Re: Lier Mental/psyk.(prøver igjen) De som er lei<STAY AW
det er jo X antall historier, bilder, videoklipp og info om Lier her inne.. det er en grunn til at man blir ganske lei av at det hele tiden blir lagt ut ny Lier tråder... søk på Lier så finner du nok av informasjon..:Believer:. skrev:Jeg bare lurer på om noen kan fortelle meg om det(Lier), når det ble bygd, nedlagt, er interessert i ALLE SERIØSE som har historier om dette på Lier ALLE HISTORIER og hva andre har prøvd, anbefalinger osv, vurderer å dra dit selv... Vet sikkert at mange er lei av dette nå men MÅ bare og VIL vite hva som har hendt der om noen vet noe, hva som helst,
>right it down<
Er ikke lenge siden jeg fant denne siden på nettet, men er gla jeg gjorde det. Derfor jeg må ta det opp mere, vil/må vite. :mozilla_laughing: :mozilla_wink:
Antall ord: 167
"Find your spot on earth, and ride it"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
SØK FOR FAEN grrrrr.:Believer:. skrev:Jeg bare lurer på om noen kan fortelle meg om det(Lier), når det ble bygd, nedlagt, er interessert i ALLE SERIØSE som har historier om dette på Lier ALLE HISTORIER og hva andre har prøvd, anbefalinger osv, vurderer å dra dit selv... Vet sikkert at mange er lei av dette nå men MÅ bare og VIL vite hva som har hendt der om noen vet noe, hva som helst,
>right it down<
som thea84 sier. er untalige bilder og historer her alerede. og det ble utgitt en nettside du kunne gå til i forje tema som var seriøs. se til å les temaene dine før du lager eit nytt helt like berre fordi 70% var useriøst, det ugir da 30% somv ar seriøst ca. å di kan du høre på. *bli hissig*
Antall ord: 189
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
For å gi deg et eksempel believer, jeg søkte selv, og fikk opp flere tråder med seriøst innhold. Bare å smøre deg med tålmodighet, så skal du se at det går bra.
Beklager, men det er litt slitsomt at det kommer nye tråder om lier, prøv å respekter det litt, vær så snill....
Beklager, men det er litt slitsomt at det kommer nye tråder om lier, prøv å respekter det litt, vær så snill....
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mar 2006 19:29
- 18
- Lokalisering: arendal/tvedestrand
og som du også skriver i topicen (prøver igjen), det går faktisk ann og dytte opp en nåværende tråd isteden for å lage ny. du kan også gi den gamle tråden en ny overskrift.
Antall ord: 39
"Find your spot on earth, and ride it"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Lokalisering: Sørlandet
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2006 17:19
- 18
- Lokalisering: Hernes
Sorry da, koselige folk er her. Fins det noen snille folk?
Antall ord: 11
You only see what you believe.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
De aller fleste her er snille. Men de som har vært her en stund har sett sinnsykt masse lier tråder her. Også vi som ikke har vært her i flere år har sett mange lier tråden. Og jeg vet at de aller aller fleste er dritt lei..:Believer:. skrev:Sorry da, koselige folk er her. Fins det noen snille folk?
Prøv å søk. Så leser du gjennom det du finner. Og om du ikke gidder det, så er du nok ikke så interesert allikavell. :mozilla_smile:
Antall ord: 91
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
Mhm!!!un0rmal skrev:De aller fleste her er snille. Men de som har vært her en stund har sett sinnsykt masse lier tråder her. Også vi som ikke har vært her i flere år har sett mange lier tråden. Og jeg vet at de aller aller fleste er dritt lei..:Believer:. skrev:Sorry da, koselige folk er her. Fins det noen snille folk?
Prøv å søk. Så leser du gjennom det du finner. Og om du ikke gidder det, så er du nok ikke så interesert allikavell. :mozilla_smile:
Antall ord: 94
Hide post links |