Nei, for dem som ikke vet at piratkopiering er ulovlig så kan man ikke si at de stjeler. Men man kan si at det er betenkelig å tro det er lov å piratkopiere. Det er som å ikke kunne veiskilt det - noen ting forventer man at folk vet. Ting som - det er ikke lov å piratkopiere verken musikk, filmer eller bøker. Det er ikke lov å kjøre fortere enn skiltene på veien sier, det er ikke lov å ta ting man ikke eier - det er ikke lov å drite på gata. Det er liksom ting man regner som elementært og forventer at voksne folk vet. Like mye som vi forventer at de vet hvem som er president i usa, at norge ligger i europa, at vi er i år 2006 osv. De som ikke vet disse tingene kan selvfølgelig ikke lastes for det de ikke vet - men i utgangspunktet kan man regne med at folk sitter inne med den type informasjon.
Syntes du ikke at det er viktigere enn noe annet at denne infoen kommer ut til folket??
Det overasker meg at du velger å fokusere på hvor vidt dette er en ulovlig piratkopi, istedet for å se hva jeg faktisk prøvde på ved å legge ut linken, nemlig bidra til å gi noe positivt til folk.
Det er jo denne mentaliteten som bidrar til den store forskjellen blandt folk i verden. Skal bare de som har penger få lov til å få denne innsikten? Det er en menneskrett å få vite om de universelle lovene. Jeg gir blanke i om det er en piratkopi. Jeg tror det er en grunn til at den ligger ute. Om verden bare kunne være slik at alle delte alt. Denne kunnskapen skal ikke lenger bare være forbehold eliten, frimurerne eller de som har råd til å kjøpe filmen. Jeg ser ikke på det som noe kriminelt i å legge ut linken.Tvert imot, føler jeg at jeg gjør en kjempe god gjerning ved å gjøre det!
Men uansett , at du gidder å fokusere på at jeg var dum nok til å ikke vite at dette var en piratkopi. istedet for å se det viktigste. At folk faktisk kan forandre mye i sitt liv til det positive ved å se filmen.
Du er et spirituelt vesen som har valgt å ha en menneskelig erfaring.