Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhar noen her sett en engel engang?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

En engel

Innlegg av kaja43 »

madjava skrev:Sia tråden ikkje har spora heilt av legger eg ut eit sidespor....

Nokon som kan forklare kva ein engel er for noko?
I følge teosofien og esoterisk forskning...(vet mange her inne ikke kaller det forskning)
er en engel en energi eller bevissthet fra ett høyere bevissthetsnivå enn mennesker.
De har sitt eget utviklingssystem og sine måter å jobbe på. De kjennetegnes uansett arbeidsområde ved en stor kjærlighetsevne og en utpreget sans for skjønnhet, ro og fred. De kommer fra andre universer, men mange tar på seg oppgaver som er realtert til jorden ved å gå ned hit og hjelpe mennesker, dyr og naturen (Deva-engel). De hjelper med bl.annet healing. De er rundt oss hele tiden og elsker å hjelpe, men vi må be de for at de skal kunne gjøre det.
Når en ser de med det blotte øyet eller som sansebilder er de veldig forskjellige, dog har alle vakre farger og jo større fargtespekter jo lenger er de kommet i sin utvikling, deres utvikling kan også leses etter vibrasjonsnivået. Det som mange opplever som vinger er deres energi som vibrerer. (Ja jeg har sett det mange ganger)
Mange har også tatt på seg oppgaven med å gå ned på jorden og lære seg å bli menneske for sånn å kunne hjelpe her nede. Hvorfor og hvordan blir for langt å forklare her. De fleste ville kjedet seg ihjel :mozilla_cool:
Antall ord: 242
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Jeg har sett en engel.. med sorte vinger.. i speilet... når jeg står foran det.... :mozilla_wink:
Antall ord: 19
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links