Ble auraspådd på alternativmessen og fikk svar på hva som skjedde med de høye lydene og klikking, lys som slo seg på i kjelleren osv(se innlegg:energifelt?)
Det er min far som ga meg en awakening! Han sa at jeg måtte slutte å føle sånn svik, og at han var der hele tidne med meg, jeg hadde bare vært for "lukket" til å se det. Så han ga meg en støkk ja. Typisk han egentlig, ser det for meg: Irene nå må du gi deg! Så ler han. Sjeler kan være morsomme faktisk, men sprøtt at han måtte skremme meg... Ellers så hadde jeg en veldig intuitiv aura, og jeg måtte bruke denne til å hjelpe andre. Så nå lærer jeg meg tarot. Hadde enn kul opplevelse med pendler. Det var en stand som solgte disse. Og jeg stod der og lurte på om jeg skulle kjøpe en, og såfall hvilken. Da var det en blå pendel med en jernengel øverst i lenken som begynte å svinge sinnsykt mens den han på en kjetting! Ingen av de andre rørte seg. Han som solgte dem var helt overgitt. Jeg brukte faktisk energi på dette ubevisst, for jeg var veldig varm og svett. den sa ifra selv, den:) Så nå har jeg pendel og den virker hver gang! Har spurt den om sykdom i forhold til en ansatt av meg. Og den svinget som bare det, og det viste seg å være riktig. :mozilla_laughing:
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Fikk svar
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Sep 2006 19:59
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Apr 2006 20:26
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Så flott for deg da, at du finner ut av evnene dine. Stå på og lykke til
Antall ord: 17
Bedre å angre på noe du har gjort....
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mar 2006 01:50
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hagan i Nittedal
Så gøy! Der ser du at det virker. Lykke til videre.
Antall ord: 12
Hide post links |
Re: Fikk svar
Hva mener du med skremme deg?imo skrev:Ble auraspådd på alternativmessen og fikk svar på hva som skjedde med de høye lydene og klikking, lys som slo seg på i kjelleren osv(se innlegg:energifelt?)
Det er min far som ga meg en awakening! Han sa at jeg måtte slutte å føle sånn svik, og at han var der hele tidne med meg, jeg hadde bare vært for "lukket" til å se det. Så han ga meg en støkk ja. Typisk han egentlig, ser det for meg: Irene nå må du gi deg! Så ler han. Sjeler kan være morsomme faktisk, men sprøtt at han måtte skremme meg... Ellers så hadde jeg en veldig intuitiv aura, og jeg måtte bruke denne til å hjelpe andre. Så nå lærer jeg meg tarot. Hadde enn kul opplevelse med pendler. Det var en stand som solgte disse. Og jeg stod der og lurte på om jeg skulle kjøpe en, og såfall hvilken. Da var det en blå pendel med en jernengel øverst i lenken som begynte å svinge sinnsykt mens den han på en kjetting! Ingen av de andre rørte seg. Han som solgte dem var helt overgitt. Jeg brukte faktisk energi på dette ubevisst, for jeg var veldig varm og svett. den sa ifra selv, den:) Så nå har jeg pendel og den virker hver gang! Har spurt den om sykdom i forhold til en ansatt av meg. Og den svinget som bare det, og det viste seg å være riktig. :mozilla_laughing:
Kenneth
Antall ord: 264
Hide post links |