Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEn liten bit av det meste.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Golden_Angel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Sep 2006 00:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

En liten bit av det meste.

Innlegg av Golden_Angel »

For det første ville jeg bare si hei til allesammen.
Første gang jeg skriver her, men er innom ofte.
Jeg har egentlig endel erfaringer jeg har lyst til å dele med dere.
Personlig har jeg alltid vært opptatt av det litt utenom det vanlige. Helt fra jeg var liten. Og vi vet jo alle hvordan et barns fantasi kan fungere når man har fritt spillerom. Men det er i voksen alder, ting har begynnt å skje. Det dunker i veggene rundt meg innimellom, ting skrur seg på av seg selv i nærhet av meg. Jeg ser innimellom mennesker som i det ene sekundet er der og i det andre er de vekk. Jeg har snakket med en nær vennine av meg om dette. Hun hadde lyst til å teste meg ut om jeg klarte å seg ting. Hun ga meg et slips som tilhørte bestefaren hennes. Og ut i fra det kunne jeg beskrive han i detalj helt ned til stokken han brukte. Hva slags hobby han hadde å kalle navnet han hadde på venninen min. Jeg har aldri møtt han. Han døde lenge før jeg møtte henne. Og slik fortsetter det. Det dukker opp små bilder innimellom bare jeg ser på andre mennesker. Jeg klarer ikke kontrollere det. Holder jeg på å tørne helt? Burde jeg legges inn? Dette skremmer vette av meg innimellom.. Noen som kan hjelpe meg å kontrollere dette?
Antall ord: 238
Im not insane
Just not "normal"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Lokalisering: Bodø

Innlegg av Magikeren »

Det du beskriver angående slipset, kalles psykometri. Tror nok ikke det er noe som helst galt med deg:)
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Golden_Angel
Nybegynner
Nybegynner
18

En liten bit av det meste

Magikeren skrev:Det du beskriver angående slipset, kalles psykometri. Tror nok ikke det er noe som helst galt med deg:)
Kort forklaring på psykometri???
:mozilla_laughing:
Antall ord: 27
Im not insane
Just not "normal"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Huldra
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Apr 2006 20:26
18
Lokalisering: Bergen

Innlegg av *Huldra »

Nei det er nok ikke noe i veien med deg, tror nok du vet det selv også, ellers hadde du kanskje ikke skrevet her inne?? Du har en gave som du skal ta godt vare på. Beste rådet jeg kan gi deg.

Velkommen hit :)
Antall ord: 45
Bedre å angre på noe du har gjort....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Karoline22
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Mar 2006 01:50
18
Lokalisering: Hagan i Nittedal

Innlegg av Karoline22 »

Hul_dra skrev:Nei det er nok ikke noe i veien med deg, tror nok du vet det selv også, ellers hadde du kanskje ikke skrevet her inne?? Du har en gave som du skal ta godt vare på. Beste rådet jeg kan gi deg.

Slenger meg på med denne jeg.
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Magikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jul 2006 19:53
18
Lokalisering: Bodø

Re: En liten bit av det meste

Innlegg av Magikeren »

Delpy skrev:
Magikeren skrev:Det du beskriver angående slipset, kalles psykometri. Tror nok ikke det er noe som helst galt med deg:)
Kort forklaring på psykometri???
:mozilla_laughing:
Psykometri er kort fortalt å "lese" en gjenstand eller et bilde. Et objekt som tilhører personen man skal finne noe ut av. Et medium eller en klarsynt bruker ofte denne metoden for å komme i gang:)
Har selv gjort det en del ganger, så vet at det virker! Så det er ikke noe å være redd for, heller være glad og ydmyk for at man har huligheten:)
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Golden_Angel
Nybegynner
Nybegynner
18

Hul_dra skrev:Nei det er nok ikke noe i veien med deg, tror nok du vet det selv også, ellers hadde du kanskje ikke skrevet her inne?? Du har en gave som du skal ta godt vare på. Beste rådet jeg kan gi deg.

Takk :) Jeg er vel egentlig klar over at det ikke er noe i veien med meg. Men hvordan skal jeg klare å få kontroll over dette?
Antall ord: 73
Im not insane
Just not "normal"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LunaWolfe
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2006 17:13
18

Innlegg av LunaWolfe »

Bare ta det som det kommer, du. Erfaring er det beste hjelpemiddelet, men erfaring får du ikke før etter en stund. Prøv å forstå det, ikke prøv å kontroller det. Det kommer, skal du se. Du kommer til å lære etter hvert.
Antall ord: 44
Tempus Fugit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links