Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderopplevde noe merkelig i leiligheten min i natt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
€v@
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Aug 2006 22:28
18

opplevde noe merkelig i leiligheten min i natt

Innlegg av €v@ »

Jeg har skrevet om ting som har skjedd i leiligheten min før (glass som knuses og flytter på seg tror jeg tråden het), og i natt var det noe rart igjen..

Jeg lå på sofaen og så på tv. Klokka var vel halv 1-1 tenker jeg, husker ikke helt når det begynte. Plutselig begynte døra inn til soverommet mitt å "blafre". Altså.. døra rørte på seg og smalt litt selv om den var lukket. Den er tydligvis blitt bare slått igjen mange ganger uten å dra ned håndtaket så det er blitt ett åpentrom inne i dørkarmen der låsen er. Vanskelig å forklare, men døra blafret i allefall.. Ingen vinduer var åpne så jeg tenkte kanskje det var noen inne på rommet mitt :D fantasien settes i sving når man er redd.. men så mørkredd og husredd som jeg er så turte jeg ikke sjekke, jeg snakket i stedet. Jeg begynte å spørre om det var noen på rommet mitt, og da sluttet det å blafre. Det ble helt stille. Jeg spurte igjen, men fortsatt var det stille og jeg ble rolig og begynte å se på tv igjen.

Etter noen minutter begynte det så vidt igjen. Jeg spurte på nytt om det var noen der, men da ble det bare verre! døra begynte å blafre skikkelig intenst. akkurat som man ser på film, at noen blir låst inne på ett rom og prøver å åpne døra med å riste skikkelig i den. Jeg ble jo selvsagt redd, men prøvde å ignorere døra, men det fortsatte. Til slutt ble jeg så lei at jeg strengt sa, nesten ropte: Nå er det nok! Nå skal jeg se en film og jeg vil ha det stille her! Og det ble det... resten av natta.underlig.. :mozilla_undecided: Må ha det klart for dere at jeg gikk IKKE på soverommet og lå der i natt. Jeg lå på sofa'n! :D

Jeg skjønner jo egentlig at det var noe paranormalt ettersom det sluttet da jeg ba det om det og har ikke tenkt å spørre dere hva det var, men ville bare fortelle om det :) Jeg syntes jeg var modig som turte å si noe slikt for jeg er livredd slike ting som ånder og spøkelser. :mozilla_laughing:
Antall ord: 383

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

hva med å ta opp dette på film ellerno ?
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
€v@
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av €v@ »

Oceanism skrev:hva med å ta opp dette på film ellerno ?
Har ikke filmkamera og kjenner heller ingen som har det som jeg kan kommer på... og for å være ærlig så tør jeg ikke filme heller i tilfelle det dukker opp noe på skjermen :lol: Det rare er at dette skjer kun når jeg er alene, men det kan jo være at jeg blir litt mer var på det, litt mer obs på lyder osv da.
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20

Innlegg av H »

film med mobilen ellerno..

eller bare ta opp lyden på mobilen..
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
trollia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2006 01:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: opplevde noe merkelig i leiligheten min i natt

Innlegg av trollia »

€v@ skrev:Jeg har skrevet om ting som har skjedd i leiligheten min før (glass som knuses og flytter på seg tror jeg tråden het), og i natt var det noe rart igjen..

Jeg lå på sofaen og så på tv. Klokka var vel halv 1-1 tenker jeg, husker ikke helt når det begynte. Plutselig begynte døra inn til soverommet mitt å "blafre". Altså.. døra rørte på seg og smalt litt selv om den var lukket. Den er tydligvis blitt bare slått igjen mange ganger uten å dra ned håndtaket så det er blitt ett åpentrom inne i dørkarmen der låsen er. Vanskelig å forklare, men døra blafret i allefall.. Ingen vinduer var åpne så jeg tenkte kanskje det var noen inne på rommet mitt :D fantasien settes i sving når man er redd.. men så mørkredd og husredd som jeg er så turte jeg ikke sjekke, jeg snakket i stedet. Jeg begynte å spørre om det var noen på rommet mitt, og da sluttet det å blafre. Det ble helt stille. Jeg spurte igjen, men fortsatt var det stille og jeg ble rolig og begynte å se på tv igjen.

Etter noen minutter begynte det så vidt igjen. Jeg spurte på nytt om det var noen der, men da ble det bare verre! døra begynte å blafre skikkelig intenst. akkurat som man ser på film, at noen blir låst inne på ett rom og prøver å åpne døra med å riste skikkelig i den. Jeg ble jo selvsagt redd, men prøvde å ignorere døra, men det fortsatte. Til slutt ble jeg så lei at jeg strengt sa, nesten ropte: Nå er det nok! Nå skal jeg se en film og jeg vil ha det stille her! Og det ble det... resten av natta.underlig.. :mozilla_undecided: Må ha det klart for dere at jeg gikk IKKE på soverommet og lå der i natt. Jeg lå på sofa'n! :D

Jeg skjønner jo egentlig at det var noe paranormalt ettersom det sluttet da jeg ba det om det og har ikke tenkt å spørre dere hva det var, men ville bare fortelle om det :) Jeg syntes jeg var modig som turte å si noe slikt for jeg er livredd slike ting som ånder og spøkelser. :mozilla_laughing:

jeg fikk tårer i øya da jeg leste det..reagerte så sterkt på din opplevelse..!!
Antall ord: 401

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

€v@
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av €v@ »

oi.. hvorfor om jeg tør spørre...? ikke noe galt i det,selvfølgelig, men bare lurer på om det kan være noe lignende du også har opplevd kanskje?
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
*Huldra
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Apr 2006 20:26
18
Lokalisering: Bergen

Innlegg av *Huldra »

Jeg får og tårer i øynene når jeg hører eller leser noe skremmende. Vet ikke hvorfor, men reagerer bare slik på skumle ting.

Men det jeg ikke helt forstår, er hvorfor "de" gir seg når "de" blir snakket hardt til...
Blir "de" fornærmet?? Lei seg? eller Bare lyer de??
Antall ord: 56
Bedre å angre på noe du har gjort....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

€v@
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av €v@ »

Hul_dra skrev:Jeg får og tårer i øynene når jeg hører eller leser noe skremmende. Vet ikke hvorfor, men reagerer bare slik på skumle ting.

Men det jeg ikke helt forstår, er hvorfor "de" gir seg når "de" blir snakket hardt til...
Blir "de" fornærmet?? Lei seg? eller Bare lyer de??
Har ikke peiling! Har aldri vært borti noe slikt før. Har aldri vært modig nok til å si ifra til de før så jeg aner rett og slett ikke.. Kan jo være at de respekterer at det er flere i huset som ikke liker bråket deres da. :mozilla_wink: Får se i natt nå da om det bråker igjen.. spennende, men kan ikke si jeg gleder meg til å være der. Hvis det skjer noe i kveld, skal jeg være modig nok til å i det minste te opp lyd på telefonen. Kanskje det dukker opp noe.. :mozilla_surprised:
Antall ord: 165

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Katjah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Jul 2006 20:32
18

Re: opplevde noe merkelig i leiligheten min i natt

Innlegg av Katjah »

jeg hadde frika ut !
Antall ord: 4
~ Niina.. <3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

€v@
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av €v@ »

Det skjedde ingenting i natt heldigvis.. BRA! \:D/
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
trollia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2006 01:14
18

Innlegg av trollia »

€v@ skrev:oi.. hvorfor om jeg tør spørre...? ikke noe galt i det,selvfølgelig, men bare lurer på om det kan være noe lignende du også har opplevd kanskje?

aner ikke hvorfor jeg reagerte slik..har aldri reagert slikt før..
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

troende85
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Sep 2006 12:26
18

Innlegg av troende85 »

hmm... forstår ganske godt at du finner dette ekkelt, av egen ærfaring forstår jeg hvor provoserende dette kan bli når du ikke kan bevise det. Tok langt tid før noen trodde meg, de måtte liksom oppleve det selv. Vi får besøk i helga av et medium som skal prøve å få ut en av åndene vi har hjemme, da den ene er veldig uvelkommen her. Få høre hvordan det går med deg i leiligheta di. er spennende dette. tøft gjort å prate til vedkommende, det tørr ikke jeg.
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Hadde jeg vært deg €v@, eller i den situajonen du opplevde, hadde jeg liggi i fosterstilling på gølvet og spilt på slurva!
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

€v@
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av €v@ »

troende85 skrev:hmm... forstår ganske godt at du finner dette ekkelt, av egen ærfaring forstår jeg hvor provoserende dette kan bli når du ikke kan bevise det. Tok langt tid før noen trodde meg, de måtte liksom oppleve det selv. Vi får besøk i helga av et medium som skal prøve å få ut en av åndene vi har hjemme, da den ene er veldig uvelkommen her. Få høre hvordan det går med deg i leiligheta di. er spennende dette. tøft gjort å prate til vedkommende, det tørr ikke jeg.
Måtte manne meg skikkelig opp før jeg sa noe. Det lønte seg, har ikke hørt eller opplevd no i ettertid. Det smalt skikkelig to ganger inne på kjøkkenet i gårkveld da, men det var nok bare fordi det var kaldt ute tror jeg.
Antall ord: 149

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

€v@
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av €v@ »

Nienna.Melwasul skrev:Hadde jeg vært deg €v@, eller i den situajonen du opplevde, hadde jeg liggi i fosterstilling på gølvet og spilt på slurva!
Hehe, var ikke langt unna da det sto på som verst :mozilla_tongue: :D
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links