Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
sahara skrev:Her om dagen åpnet jeg meg for det aller høyeste, klar for å motta beskjeder..
Jeg fikk da vite at det var ei lita jenta som skal være besatt av en ånd på et meget lavt nivå, eller at denne ånden desperat prøvde å besette henne.
Jeg VET hvem denne jenta er, HVA skal jeg gjøre??!
Kan dette ha vært noe annet enn et åndelig budskap? Feks. bare ånder som hadde det gøy med meg??
Hei
Korleis kan du skrive noko slikt om ein person du kjenner og kva menneke er du som kan uttale deg om eit person er besatt eller ikkje?
Korleis er ein person som er besatt då, veit du det?
Rart at dei høyere som du opna deg for ikkje fortalte deg kva du skulle gjere me den jenta.sidan ho er "besatt eller åden som prøvde å besette henne"
sahara skrev:Jeg har ikke noe formening om å få noe særlig viten fra det høyste eller noe annet av den grunn.Uansett hva det innebærer,
JEG FØLER MEG IKKE KLAR!
For tiden driver jeg med automatskrift, og jeg vil si jeg konsentrerer meg om èn ting av gangen.
Denne "beskjeden" bare kom..
Har hatt èn tidligere, og den stemte.
Denne JENTA, hun er 8-9 år gammel..jeg kan ikke bare spørre henne om slike ting!? Hun har nettopp vært igjennom en vanskelig periode som angår familien, og jeg føler hverken at det er rett eller passer seg og begynne å "sette tanker i hodet" hennes.
Tror nok du skalø la dette ligge litt..virker som om du med fordel kan skaffe deg litt mer erfaring før du foretar deg noe, eller rådføre deg med noen som kanskje vet litt mer om dette..
Besettelser er jo litt heavy å ta tak i selv...
sahara skrev:Det høyeste? Altså, de høyste og mest vennligsinnede ånder/vesener. Om det sier noe mer(?)Vet ikke om det var en "beskjed" fra hjelperne mine.
Dette var noe jeg plutselig fikk for meg, ikke noe jeg gjør hver dag.
Har ingen kontakt med denne jenta jeg, VET hvem hun er.
Hun er meget klarsynt...så tenkte at om dette var tilfelle burde hun våre klar over situsjonen om det var noen??
altså... for å prøve å forklare hva som for meg egentlig ligger i det høyeste.. åndelig...
jeg tror man da er i kontakt med det guddommelige.. og da er det litt andre ting du får vite tror jeg enn at veninnen din er besatt.. jeg kan strekke med til at det kan være en av hennes hjelpere som kontakter deg for å at du skal fungere som en fysisk hjelper... på den anna side.. vi skal være jordnære og fornuftige og konstruktive.. logiske og kjærlige vesener.. på veien vi går og mens vi utvikler oss..egenskaper det tar flere liv.. maaaange.. å utvikle og er ikke noen gratispakke du får fordi om du kan se/høre hjelpere etc...
men nå som du har forklart hva du ser på som det høyste og konkret.. jeg tviler på at du har kontakt der på den måten du beskriver... du har kontakt ja med det guddommelige, det har vi alle i mer eller mindre grad i form av vår livskraft.. alle vesener har det.. selv flua på veggen eller myggen.. men ikke akkurat i det eksemplet du forteller om, direkte tror jeg... vesener/ånder kan være vennligsinnet på et lavt nivå også.. betviler ikke det.. nyanser der som bla mennesker av kjøtt og blod.. det energinivået vi er på...
siden din veninne er av alternativ type.. bør du kunne fortelle henne om dette og spørre hva hun føler ang dine ord og om hun har følt seg merkelig på noen måte.. men dere begge må være fornuftige og jordnære og ikke hause hverandre opp.. da kan det hende budskapet ikke er av vennligsinnet art likevel... vår frykt er en finfin inngangsport til diverse energier.. både fra levende og andre disinkarnerte vesener.
siden du har tanker om det høyeste.. anbefaler jeg at du søker dypt inni deg hva du tror det innebærer å få innblikk i dette og hva det kan gjør med deg som menneske og hva dine høyeste ønsker er i det å være et menneske.. og det bla andre levende vesener av alle mulige slag.. der tror jeg du nærmer deg kontakt/tanker/diskusjon etc etc.. med din kraft som er en del av det aller høyeste... det kan hende er det så lite stilig og heftig som mange alternative har så lyst til å at det skal være... at det er i stillheten og gjennom egentlig ganske så hverdagslige hendelser at du opplever en gløtt dit opp... dypt inni deg.. i din sjels stillhet.. ikke i å absolutt se spøkelser.. være synsk etc.. at det kanskje ikke er strake veien dit.. "hjem"
for all del.. si ifra om jeg tar feil... jeg sjøl er nok ikke så nær det aller høyeste som jeg kunne ønske noen ganger.. men jeg har innsett at man må svelge meget og overkomme meget på den veien til en slik innsikt.. og absolutt være optimist for det....men fortviler ikke.. det ligger til for alle på deres vei å "komme hjem"
Takk for ett flott svar som jeg skriver under på.
Om jenta du snakker om er 9 år vil jeg bare gi ett klart råd: LA DET BLI DER DET ER.
I din tankeverden!
Mulig det virker bastant,men en 9 åring uansett åndelighet har ingen forutsetninger til å takle en sånn uttalelse, kanskje til og med fra noen hun ser opp til.
når dette er snakk om et lite barn... da bør du ihvertfall ikke snakke med henne!!! jeg trodde dette var en eldre jente som attpåtil var en venn av deg.. men beklager om det har gått meg hus forbi...
hvis det plager deg.. og uavhengig av at du har hatt rett en gang eller eks antall ganger... regn med at du kan ta feil!! og hadde jeg vært deg.. så ville jeg heller ha bedt en bønn til det "høyeste" eller hva du pleier å be til, om at jenta skal få det bra og bli beskyttet og legg den nestekjærlighet du kan føle i denne bønnen og la det være opp til jentas skjebne og liv å gå videre..og er du så usikker så be om rettledning selv i forhold til dette.. men gå ikke hen og ta det opp på tomannshånd med henne.. hun er et lite barn og for alt du vet kan det gjøre vondt verre.. skremme shiten ut av henne og du får foreldre på nakken.. etc etc...men dette regner jeg med du har tenkt på selv
sahara skrev:Her om dagen åpnet jeg meg for det aller høyeste, klar for å motta beskjeder..
Jeg fikk da vite at det var ei lita jenta som skal være besatt av en ånd på et meget lavt nivå, eller at denne ånden desperat prøvde å besette henne.
Jeg VET hvem denne jenta er, HVA skal jeg gjøre??!
Kan dette ha vært noe annet enn et åndelig budskap? Feks. bare ånder som hadde det gøy med meg??
Bare for informasjon: Jenta var IKKE besatt (my bad), men hadde fått en MEGET ubehagelig klebeånd etter seg, som hun hadde problemer med. Ånden er nå fjernet-kommet seg dit han hørte hjemme, og jenta har det bra! :mozilla_laughing:
Antall ord: 124
Min oppgave i nåværende liv, er å være en kilde. Til å hjelpe, opplyse og inspirere andre.