Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderJenta er besatt....

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
sahara
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jun 2004 00:30
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold, Halden

Jenta er besatt....

Innlegg av sahara »

Her om dagen åpnet jeg meg for det aller høyeste, klar for å motta beskjeder..
Jeg fikk da vite at det var ei lita jenta som skal være besatt av en ånd på et meget lavt nivå, eller at denne ånden desperat prøvde å besette henne.

Jeg VET hvem denne jenta er, HVA skal jeg gjøre??!

Kan dette ha vært noe annet enn et åndelig budskap? Feks. bare ånder som hadde det gøy med meg??
Antall ord: 79
Min oppgave i nåværende liv, er å være en kilde. Til å hjelpe, opplyse og inspirere andre.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Re: Jenta er besatt....

Innlegg av snuppedilla »

sahara skrev:Her om dagen åpnet jeg meg for det aller høyeste, klar for å motta beskjeder..
Jeg fikk da vite at det var ei lita jenta som skal være besatt av en ånd på et meget lavt nivå, eller at denne ånden desperat prøvde å besette henne.

Kan dette ha vært noe annet enn et åndelig budskap? Feks. bare ånder som hadde det gøy med meg??
jeg ville nå tro... kanskje... bare kanskje.. at å kontakte det høyeste ga litt annen info enn at ei du kjenner er besatt??? så jepp enten kanksje.. sier jeg... bare kanksje.. he he.. var dette ånder eller hodet ditt som ville ha det litt gøy med deg...
mn igjen.. spørsmålet er.. hva anser du er det aller høyeste?
Antall ord: 143
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
thea84
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mar 2006 19:29
18
Lokalisering: arendal/tvedestrand

Innlegg av thea84 »

sahara skrev:Her om dagen åpnet jeg meg for det aller høyeste, klar for å motta beskjeder..

må bare spørre... bestemte du deg plutselig for å motta beskjeder så fikk du det? du må jo nesten vite om du kan stole på beskjeden du fikk før du kan si noe som helst til denne jenta, ihertfall hvis det er ei lita jente... ikke alle som tror på slike ting.
Antall ord: 134
"Find your spot on earth, and ride it"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Des 2005 14:46
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av RaggSokken »

kanskje hun kan snuble ned en trapp
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Jeg heier på å være ærlig og ikke redd for å drite seg ut. Hvis du virkelig tror det er noe i det så syntes jeg du skal ta kontakt med henne, men da syntes jeg du skal huske på det som snuppedilla sier her også.. Det er ikke umulig at du selv har mottatt disse kanaliseringene fra noe helt annet enn det aller høyeste. Kan du ikke fortelle litt mer om hva annet du fikk kanalisert og hvem du ser på som den aller høyeste?
Antall ord: 168
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chey
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Sep 2006 07:35
18

Innlegg av chey »

Hva med å snakke med jenta uten å direkte fortelle henne det du har hørt? Spørre henne om hun føler seg rar på noen måte, ser eller føler rare ting eller har noen hemmeligheter? Barn er jo ekstremt følsomme, og er det noe kan det hende hun forteller deg noe hun ikke vil fortelle andre hvis du har litt kontakt med henne. Barn er også litt vare for å ikke bli trodd. Men ikke skrem henne da, vær diskret. Det skulle ikke være så vanskelig hvis du kjenner henne. Uansett, hvis det skulle være noe i det du har fått vite, kan det hende det er noen "fraværende" fra familien som vil passe på henne, eller noen i samme alder som har bodd i nærheten og ikke fått fred..Ikke sikkert det er noe i det hele tatt, kanskje bare hjernen din som spilte deg et puss (som den er kjent for å gjøre) ettersom du så gjerne ville høre "noe"..
Ta det med ro, og snakk med henne. Så får hvertfal du fred. :) Klem fra meg
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
RasCzaK
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2004 12:37
20
Lokalisering: Akershus

Innlegg av RasCzaK »

Virker som rollespill er tingen for deg!
Sjekk ut denne linken.
Vet dessverre ikke om de har rollespill som angår eksorisme.. Men du får ta en titt :mozilla_smile: håper for din del det er en klubb i ditt nærområde!
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Du kan kanalisere ditt eget ego p.g.a. dualiteten. Og det er ikke alltid hyggelige budskap som kommer fra sitt eget menneskelige dyp. Ofte er det frykt og fantasi som blandes inn.
Dersom du er i balanse, skal du kunne åpne deg for renere energier med kortere bølgelengde. Da vil nok de budskap du mottar også gi deg oppmuntring, bekreftelse og veiledning, ikke spre frykt og tvil. Jeg vil anta du vile fått beskjed om å vie lyset ditt til denne jenta og ikke gå rundt å bekymre deg for henne. Det ville bare skape mer negativitet rundt henne og dermed en ond sirkel....det er hva jeg tror....og snuppedilla og zind....igjen...:lol:
Antall ord: 115
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Lokalisering: Ski

Lurer også?

Innlegg av kaja43 »

Slenger meg på denom hva du ser på som det høyeste?
Det høyeste du kan nå i dag eller det høyeste som finnes i universet?

Tror neppe du har vært noe høyere enn astralplanet med en sånn beskjed.
Har aldri opplevd hverken selv eller hos andre at det har kommer den slags beskjeder
fra høyere bevissthetsnivå, kan muligens være lavere astral.
Å gå inn og opplyse om sånne beskjeder mener jeg personlig ikke er vår oppgave.
Alt som kommer inn er ikke meningen skal vidergis.
Antall ord: 94
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sahara
Nybegynner
Nybegynner
20

Svarer dere alle jeg..

Innlegg av sahara »

Det høyeste? Altså, de høyste og mest vennligsinnede ånder/vesener. Om det sier noe mer(?)Vet ikke om det var en "beskjed" fra hjelperne mine.
Dette var noe jeg plutselig fikk for meg, ikke noe jeg gjør hver dag.
Har ingen kontakt med denne jenta jeg, VET hvem hun er.
Hun er meget klarsynt...så tenkte at om dette var tilfelle burde hun våre klar over situsjonen om det var noen??
Antall ord: 75
Min oppgave i nåværende liv, er å være en kilde. Til å hjelpe, opplyse og inspirere andre.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Jul 2006 12:07
18

Innlegg av lia »

Sahara, jeg lurer på hvordan, nøyaktig, du mottok denne beskjeden. Var det en sterk følelse du fikk/en plutselig og overbevisende tanke/sikkerhet på at dette skulle skje--eller så du en "budbringer" (engel, demon?), eller hørte du en virkelig stemme? Får du ofte slike budskap?
Antall ord: 50
Lia.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Karoline22
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Mar 2006 01:50
18
Lokalisering: Hagan i Nittedal

Innlegg av Karoline22 »

RiffSki skrev:kanskje hun kan snuble ned en trapp
Hehehehehe.... :mozilla_wink:
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

være erlig.
Antall ord: 84
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus

Re: Svarer dere alle jeg..

Innlegg av snuppedilla »

sahara skrev:Det høyeste? Altså, de høyste og mest vennligsinnede ånder/vesener. Om det sier noe mer(?)Vet ikke om det var en "beskjed" fra hjelperne mine.
Dette var noe jeg plutselig fikk for meg, ikke noe jeg gjør hver dag.
Har ingen kontakt med denne jenta jeg, VET hvem hun er.
Hun er meget klarsynt...så tenkte at om dette var tilfelle burde hun våre klar over situsjonen om det var noen??
altså... for å prøve å forklare hva som for meg egentlig ligger i det høyeste.. åndelig...
jeg tror man da er i kontakt med det guddommelige.. og da er det litt andre ting du får vite tror jeg enn at veninnen din er besatt.. jeg kan strekke med til at det kan være en av hennes hjelpere som kontakter deg for å at du skal fungere som en fysisk hjelper... på den anna side.. vi skal være jordnære og fornuftige og konstruktive.. logiske og kjærlige vesener.. på veien vi går og mens vi utvikler oss..egenskaper det tar flere liv.. maaaange.. å utvikle og er ikke noen gratispakke du får fordi om du kan se/høre hjelpere etc...

men nå som du har forklart hva du ser på som det høyste og konkret.. jeg tviler på at du har kontakt der på den måten du beskriver... du har kontakt ja med det guddommelige, det har vi alle i mer eller mindre grad i form av vår livskraft.. alle vesener har det.. selv flua på veggen eller myggen.. men ikke akkurat i det eksemplet du forteller om, direkte tror jeg... vesener/ånder kan være vennligsinnet på et lavt nivå også.. betviler ikke det.. nyanser der som bla mennesker av kjøtt og blod.. det energinivået vi er på...

siden din veninne er av alternativ type.. bør du kunne fortelle henne om dette og spørre hva hun føler ang dine ord og om hun har følt seg merkelig på noen måte.. men dere begge må være fornuftige og jordnære og ikke hause hverandre opp.. da kan det hende budskapet ikke er av vennligsinnet art likevel... vår frykt er en finfin inngangsport til diverse energier.. både fra levende og andre disinkarnerte vesener.

siden du har tanker om det høyeste.. anbefaler jeg at du søker dypt inni deg hva du tror det innebærer å få innblikk i dette og hva det kan gjør med deg som menneske og hva dine høyeste ønsker er i det å være et menneske.. og det bla andre levende vesener av alle mulige slag.. der tror jeg du nærmer deg kontakt/tanker/diskusjon etc etc.. med din kraft som er en del av det aller høyeste... det kan hende er det så lite stilig og heftig som mange alternative har så lyst til å at det skal være... at det er i stillheten og gjennom egentlig ganske så hverdagslige hendelser at du opplever en gløtt dit opp... dypt inni deg.. i din sjels stillhet.. ikke i å absolutt se spøkelser.. være synsk etc.. at det kanskje ikke er strake veien dit.. "hjem"

for all del.. si ifra om jeg tar feil... jeg sjøl er nok ikke så nær det aller høyeste som jeg kunne ønske noen ganger.. men jeg har innsett at man må svelge meget og overkomme meget på den veien til en slik innsikt.. og absolutt være optimist for det....men fortviler ikke.. det ligger til for alle på deres vei å "komme hjem" ;)
Antall ord: 605
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sahara
Nybegynner
Nybegynner
20

Hei!!

Innlegg av sahara »

Jeg har ikke noe formening om å få noe særlig viten fra det høyste eller noe annet av den grunn.Uansett hva det innebærer,
JEG FØLER MEG IKKE KLAR!

For tiden driver jeg med automatskrift, og jeg vil si jeg konsentrerer meg om èn ting av gangen.
Denne "beskjeden" bare kom..

Har hatt èn tidligere, og den stemte.

Denne JENTA, hun er 8-9 år gammel..jeg kan ikke bare spørre henne om slike ting!? Hun har nettopp vært igjennom en vanskelig periode som angår familien, og jeg føler hverken at det er rett eller passer seg og begynne å "sette tanker i hodet" hennes.
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links