Christina D?*Lille* skrev:ChristinaNienna.Melwasul skrev:øøøh, hvem er du? Og ja, jeg heter Lise*Lille* skrev:Lise???Nienna.Melwasul skrev:Det var skikkelig grusomt. Jeg sto lenge og fokuserte på traktoren, og det var først når den kjørte ned mot oss at vi stakk. Men jeg greide ikke se noenting inni der, ikke en sjåfør, og jeg kan se folk i biler, traktorer you name it fra lang avstand
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Mann?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
Antall ord: 77
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Bestevenninna til Camilla ja :mozilla_smile:Nienna.Melwasul skrev:Christina D?*Lille* skrev:ChristinaNienna.Melwasul skrev:øøøh, hvem er du? Og ja, jeg heter Lise*Lille* skrev:Lise???Nienna.Melwasul skrev:Det var skikkelig grusomt. Jeg sto lenge og fokuserte på traktoren, og det var først når den kjørte ned mot oss at vi stakk. Men jeg greide ikke se noenting inni der, ikke en sjåfør, og jeg kan se folk i biler, traktorer you name it fra lang avstand
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Detta var jo gøy da*Lille* skrev:Bestevenninna til Camilla ja :mozilla_smile:Nienna.Melwasul skrev:Christina D?*Lille* skrev:ChristinaNienna.Melwasul skrev:øøøh, hvem er du? Og ja, jeg heter Lise*Lille* skrev: Lise???
Antall ord: 37
Hide post links |
Hihi jaaa! Skjønte det på nettsida di;) Fin side by the way!Nienna.Melwasul skrev:Detta var jo gøy da*Lille* skrev:Bestevenninna til Camilla ja :mozilla_smile:Nienna.Melwasul skrev:Christina D?*Lille* skrev:ChristinaNienna.Melwasul skrev: øøøh, hvem er du? Og ja, jeg heter Lise
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
takker og bukker, men nå tror jeg viiirkelig vi har spora av*Lille* skrev:Hihi jaaa! Skjønte det på nettsida di;) Fin side by the way!Nienna.Melwasul skrev:Detta var jo gøy da*Lille* skrev:Bestevenninna til Camilla ja :mozilla_smile:Nienna.Melwasul skrev:Christina D?*Lille* skrev: Christina
Antall ord: 52
Hide post links |
Roooor tema i land her nå!!!Nienna.Melwasul skrev:takker og bukker, men nå tror jeg viiirkelig vi har spora av*Lille* skrev:Hihi jaaa! Skjønte det på nettsida di;) Fin side by the way!Nienna.Melwasul skrev:Detta var jo gøy da*Lille* skrev:Bestevenninna til Camilla ja :mozilla_smile:Nienna.Melwasul skrev: Christina D?
Traktor uten fører ja... Skummelt!
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Husker de fortalte om det... Noe lignende også, ang bussen!Nienna.Melwasul skrev:Kjempeskummelt!
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
De fortalte jo meg det da vi var der, plutselig kommer koselige traktoren og kjører fram og tilbake, og så mot oss. Huff. De sykla og skreik, jeg sykla og lo (ler gjerne når jeg får panikk). Den historien om bussen har jeg også hørt.*Lille* skrev:Husker de fortalte om det... Noe lignende også, ang bussen!Nienna.Melwasul skrev:Kjempeskummelt!
Har du opplevd at det gikk noen i trappene der faren dems bodde før?
Antall ord: 80
Hide post links |
De husa der virker hjemsøkt hele gjengen! Camilla og Tonje var jo nede, også kommer moren i bilen og kommer inn døra og spør hva camilla sto å gjorde i vinduet. Men camilla var nede med meg hele tiden!!! Men moren bannet på at hun hadde sett en av oss i vinduet GRØSS!Nienna.Melwasul skrev:De fortalte jo meg det da vi var der, plutselig kommer koselige traktoren og kjører fram og tilbake, og så mot oss. Huff. De sykla og skreik, jeg sykla og lo (ler gjerne når jeg får panikk). Den historien om bussen har jeg også hørt.*Lille* skrev:Husker de fortalte om det... Noe lignende også, ang bussen!Nienna.Melwasul skrev:Kjempeskummelt!
Nå har faren flyttet, heldigvis:) For der var d og skummelt... slet med å sove der jeg!
Antall ord: 155
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Husker den ene gangen jeg og Tonje var der aleine, tror Camilla var med deg. Dørklokka ringte, vi åpna døren og ingen var utenfor, og der er det liksom grus, så du ville hørt om noen hadde tulla. Så hører man liksom at noen går i trappa. Igjen ringer det på døra, vi åpner, jeg løper ut og sjekker og Tonje er nesten pissredd, for igjen hører hu trappa. Usj, den trappa var aldri no koselig.*Lille* skrev:De husa der virker hjemsøkt hele gjengen! Camilla og Tonje var jo nede, også kommer moren i bilen og kommer inn døra og spør hva camilla sto å gjorde i vinduet. Men camilla var nede med meg hele tiden!!! Men moren bannet på at hun hadde sett en av oss i vinduet GRØSS!Nienna.Melwasul skrev:De fortalte jo meg det da vi var der, plutselig kommer koselige traktoren og kjører fram og tilbake, og så mot oss. Huff. De sykla og skreik, jeg sykla og lo (ler gjerne når jeg får panikk). Den historien om bussen har jeg også hørt.*Lille* skrev:Husker de fortalte om det... Noe lignende også, ang bussen!Nienna.Melwasul skrev:Kjempeskummelt!
Nå har faren flyttet, heldigvis:) For der var d og skummelt... slet med å sove der jeg!
Sov aldri noe godt jeg heller. kanskje fordi de to hadde spøkelsesjakt klokka 2-3 om natta.
Antall ord: 259
Hide post links |
Nienna.Melwasul skrev:Husker den ene gangen jeg og Tonje var der aleine, tror Camilla var med deg. Dørklokka ringte, vi åpna døren og ingen var utenfor, og der er det liksom grus, så du ville hørt om noen hadde tulla. Så hører man liksom at noen går i trappa. Igjen ringer det på døra, vi åpner, jeg løper ut og sjekker og Tonje er nesten pissredd, for igjen hører hu trappa. Usj, den trappa var aldri no koselig.*Lille* skrev:De husa der virker hjemsøkt hele gjengen! Camilla og Tonje var jo nede, også kommer moren i bilen og kommer inn døra og spør hva camilla sto å gjorde i vinduet. Men camilla var nede med meg hele tiden!!! Men moren bannet på at hun hadde sett en av oss i vinduet GRØSS!Nienna.Melwasul skrev:De fortalte jo meg det da vi var der, plutselig kommer koselige traktoren og kjører fram og tilbake, og så mot oss. Huff. De sykla og skreik, jeg sykla og lo (ler gjerne når jeg får panikk). Den historien om bussen har jeg også hørt.*Lille* skrev:Husker de fortalte om det... Noe lignende også, ang bussen!Nienna.Melwasul skrev:Kjempeskummelt!
Sov aldri noe godt jeg heller. kanskje fordi de to hadde spøkelsesjakt klokka 2-3 om natta.
Den trappa knirker så sinnsykt :mozilla_surprised:
Hørt om den gangen et lys plutselig slo opp, da jeg og Tonje, tror jeg det var, lå inne på rommet dems. Så var døren lukket men under døren lyste det skikkelig. Hvitt lys...
Antall ord: 306
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Den døra var aldri hyggelig heller.. den åpna seg gjerne hele tida. Og når du satt inne på det rommet, føltes det ut som noen satt og så på deg, uansett på døgnet det var.
Antall ord: 39
Hide post links |
Jupp jeg hatet å sitte med ryggen til. Da tven stod ved vinduet f.eks, måtte jeg sitte på siden i sengen og ha full oversikt til høyre og venstre. GRØSS! Også var det uhyggelig å gå opp trappen. Fikk skikkelig sterk følelse av å liksom bli tatt etter på bena... At noen starkk seg etter de for hvert skritt jeg tok.Nienna.Melwasul skrev:Den døra var aldri hyggelig heller.. den åpna seg gjerne hele tida. Og når du satt inne på det rommet, føltes det ut som noen satt og så på deg, uansett på døgnet det var.
Antall ord: 105
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Men du får den følelsen i stua også. Æsj, turte tilslutt ikke være der.Ville heller være hos moren deres da, mer behagelig der enn hos faren. Men man følte seg ikke sååå skremt når huset var fullt, for da var ikke fokuset på så få..*Lille* skrev:Jupp jeg hatet å sitte med ryggen til. Da tven stod ved vinduet f.eks, måtte jeg sitte på siden i sengen og ha full oversikt til høyre og venstre. GRØSS! Også var det uhyggelig å gå opp trappen. Fikk skikkelig sterk følelse av å liksom bli tatt etter på bena... At noen starkk seg etter de for hvert skritt jeg tok.Nienna.Melwasul skrev:Den døra var aldri hyggelig heller.. den åpna seg gjerne hele tida. Og når du satt inne på det rommet, føltes det ut som noen satt og så på deg, uansett på døgnet det var.
Antall ord: 159
Hide post links |