Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Orbs
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Sep 2006 10:15
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
Orbs
Er virkelig alle her inne av den oppfattning av at orbs bare er støvpartikkler?
Jeg trodde det samme helt frem til jeg var I Edinburgh i sommer.. Jeg tok mange bilder nede i noe som heter South bridge, og på en gammel kirkegård som heter "greyfriars".. Jeg fikk noen veldig urovekkende bilder, ute altså.. Det er ikke mye støv ute, og det regnet ikke.. det var virkelig ingenting som kunne påvirke bildene.. jeg tok et bilde hvor det var en stor orb midt på bildet, med mange mindre rundt, synes det var veldig rart så jeg gikk 5 meter lengre bakog tok et nytt, og da var orben enda større og dekket nesten hele bildet..
Antar dere er lei av orb relaterte temaer, men jeg tror virkelig på det her.. Jeg kan også legge ut bildene så dere får se de vist dere ønsker..
Mvh.
Tadriendra
Jeg trodde det samme helt frem til jeg var I Edinburgh i sommer.. Jeg tok mange bilder nede i noe som heter South bridge, og på en gammel kirkegård som heter "greyfriars".. Jeg fikk noen veldig urovekkende bilder, ute altså.. Det er ikke mye støv ute, og det regnet ikke.. det var virkelig ingenting som kunne påvirke bildene.. jeg tok et bilde hvor det var en stor orb midt på bildet, med mange mindre rundt, synes det var veldig rart så jeg gikk 5 meter lengre bakog tok et nytt, og da var orben enda større og dekket nesten hele bildet..
Antar dere er lei av orb relaterte temaer, men jeg tror virkelig på det her.. Jeg kan også legge ut bildene så dere får se de vist dere ønsker..
Mvh.
Tadriendra
Antall ord: 152
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Aug 2006 22:28
- 18
Ja! la oss få se bildene! Jeg personlig tror ikke alle "orbs" er støvpartikler eller andre ting som har en naturlig forklaring så jeg vil gjerne se bildene i allefall..
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Legg ut bildene! Tror ikke alt er støv, jeg heller! Alltid spennende med bilder, uansett!
Antall ord: 16
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja, skal vi se.. Prøver å legge de ut gjennom photobucket da
Disse er tatt inne i noe som heter Covenanters prison inne på Greyfriars kirkegården.. Det er en poltergaist ved navn McKenzie som vist nok skaper stor uro der..
http://i115.photobucket.com/albums/n311 ... G_0766.jpg
Dette ble tatt først, og det ga meg litt frysninger..
http://i115.photobucket.com/albums/n311 ... G_0767.jpg
Så da dette ble tatt følte jeg meg veldig dårlig, og ekstremt uønsket..
Disse er tatt inne i noe som heter Covenanters prison inne på Greyfriars kirkegården.. Det er en poltergaist ved navn McKenzie som vist nok skaper stor uro der..
http://i115.photobucket.com/albums/n311 ... G_0766.jpg
Dette ble tatt først, og det ga meg litt frysninger..
http://i115.photobucket.com/albums/n311 ... G_0767.jpg
Så da dette ble tatt følte jeg meg veldig dårlig, og ekstremt uønsket..
Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Fukt i lufta, mest sansynlig
Antall ord: 5
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Mulig det altså, men det er rart å få den samme orb'en med så langt mellom rom.. bare enda sterkere.. men selvsagt navnet ditt sier jo hva du mener uansett..
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
sjekka du om du hadde støv på linsa? Bare spør.. Vil bare fjerne den teorien skjønner du..
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2006 17:13
- 18
Uggh, det ser nesten ut som om den største der fulgte etter deg, jo! Kanskje du ble jaget vekk...
Antall ord: 20
Tempus Fugit
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Eller dugg på linsa gir samme effekt
Antall ord: 7
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja, jeg sjekket faktisk om det var noe på linsa mi, jeg har sånn linse-rense-serviet.. Jeg har drevet mye med dette å ta bilder av slike fenomener, og jeg går ikke i de fellene..
Hadde det vært dugg, ville bildene ikke reagert på den måten, har opplevd det før, men det er bare når det er fuktig vær. Og det ser ikke sånn ut!
På det andre bildet ser man fargen på nesten hele bildet er forandret.. Til og med bladene på treet har forandre farge..
Etter at jeg hadde gått ut av den "prison" delen, følte jeg meg utrolig dårlig.. helt tappet for energi, det er en av de sterkeste opplevelsene jeg har hatt..
Hadde det vært dugg, ville bildene ikke reagert på den måten, har opplevd det før, men det er bare når det er fuktig vær. Og det ser ikke sånn ut!
På det andre bildet ser man fargen på nesten hele bildet er forandret.. Til og med bladene på treet har forandre farge..
Etter at jeg hadde gått ut av den "prison" delen, følte jeg meg utrolig dårlig.. helt tappet for energi, det er en av de sterkeste opplevelsene jeg har hatt..
Antall ord: 127
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Er ikke den store orb'en på nøyaktig samme sted på begge bildene?
Hvis det stemmer, peker det vel mot at du har hatt noe på linsa...
Men for all del, sier ikke at det MÅ være sånn, for jeg er også av den oppfatning av at det finnes "ekte"orb'er.
Bare en tanke...
Hvis det stemmer, peker det vel mot at du har hatt noe på linsa...
Men for all del, sier ikke at det MÅ være sånn, for jeg er også av den oppfatning av at det finnes "ekte"orb'er.
Bare en tanke...
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
den er litt større, og med tydeligere farge på bilde 2.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mar 2006 01:50
- 18
- Lokalisering: Hagan i Nittedal
Den beste måten å se om det virkelig er en orb, er å se etter ansikt inne i orben. Jeg ser ansikt på det andre bilde du tok, så det er helt klart en orb. Er ikke alltid at man ser et ansikt i orben, men veldig ofte hvis man ser litt nøye.
Nederst på denne siden http://pic2.piczo.com/ghostfriends/?g=20535017&cr=2 kan du klart se en orb med annsikt.
Nederst på denne siden http://pic2.piczo.com/ghostfriends/?g=20535017&cr=2 kan du klart se en orb med annsikt.
Antall ord: 74
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
De aller aller fleste orber er støv, vannpartikler eller vanndråper, også utpust kan forårsake orber...
Orb er ikke noe annet enn noe rundt noe .
SØK her på paranormal,d et er artikler om orber opp og i mente.
Har selv sjekket endel slike bilder, og nesten alle bildene jeg har sett har hatt "naturlige" forklaringer.
Vis meg heller bilder med merkelige fenomener som IKKE er runde! !
DA skal jeg se nærmere etter....
Somsagt ; SØK her på paran, søk etter ORB, ORBS, ORBER . . .
mvh Asbjørn
Orb er ikke noe annet enn noe rundt noe .
SØK her på paranormal,d et er artikler om orber opp og i mente.
Har selv sjekket endel slike bilder, og nesten alle bildene jeg har sett har hatt "naturlige" forklaringer.
Vis meg heller bilder med merkelige fenomener som IKKE er runde! !
DA skal jeg se nærmere etter....
Somsagt ; SØK her på paran, søk etter ORB, ORBS, ORBER . . .
mvh Asbjørn
Antall ord: 92
Hide post links |