Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ spøkelse i fjøs.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Jan 2006 17:57
- 18
spøkelse i fjøs.
Idag har jeg vært på spøkelsejakt på en gård her i nærheten. Det har blitt sagt i mange år at det har spøket der. Har selv jobbet på denne gården siden jeg var jentunge og har alltid følt meg utrygg der. Sluttet å jobbe der for 2år siden pga jeg var så redd. Dem som eier gården vet vel stort sett hvem denne personen er for dem har sett han flere ganger. De er ikke redde på noen måte. Idag tok jeg mot til meg å dro ut dit for første gang på 2år. Har fått med noe som kan være orber på en del av bildene jeg tok. men ene bildet ser det ut som det er et ansikt i taket. Noen om vil se på det og si hva dere/du tror?
Antall ord: 146
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Apr 2006 20:26
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Jaaaaaaaa Har kjempelyst å se
Antall ord: 4
Bedre å angre på noe du har gjort....
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
da legger jeg det ut her, har ringet inn ansiktet. Det ser ut som to ansikter men det ene tror jeg bare er noe som henger i taket. Det er det svakeste ansiktet jeg sikter til, det er til høyre inni sirkelen jeg laget. forstørr gjerne bildet mitt å påpekt andre ting om jeg har oversett noe. Har nettopp lagt dem inn på pcn så er passe oppspilt nå.
Sist redigert av LofotPia på 24 Sep 2006 20:16, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 71
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
Typisk støv/dugg elns som reflekter lys/blitz (orber)
Antall ord: 10
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
vil ikke ha kommentarer på orb/støvet, det er det så mye uenighet om. Og er ikke intresert i en slik diskusjon i denne tråden. Men ansiktet. nei det er ikke møkk i taket, det vet jeg. det ene er glava, men se til høyre for glavaen. .
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
skal du være spydig kan du la vær å kommentere i det hele att. Snakk om barnslig oppførsel.RiffSki skrev:OI! Støv og møkk i taket! :-O
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jeg ser det. Creepy :mozilla_surprised:
Antall ord: 6
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg ser ikke noe der
Antall ord: 5
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Standard bruker
- 18
Det ser i beste fall ut som ett hunde hode om man roterer bildet til venstre.
Men det er nok bare konturene i bjelken som spiller ett puss her.
Hva skulle i såfall en hund eller noe annet ligge klistret opp til taket på den måten
Hva skulle i såfall en hund eller noe annet ligge klistret opp til taket på den måten
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
det var enklere å se det på det første bilde, det som ikke var zoomet..
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
mulig det er konturen ja.. Hunde hodet i taket, hehe. Ja var skulle det være godt for men den bjelken er jo egntlig helt rett avkuttet da, er ikke noe sælig konturer i den. Men men.. alle muligheter er åpne. Håper at asbjøn kunne gjort litt av fiksfakseriet sitt me bildet og sett hva han mener. :mozilla_laughing:skeptikeren skrev:Det ser i beste fall ut som ett hunde hode om man roterer bildet til venstre.
Skal tilbake dit sammen med noen andre kansje neste helg. Da skulle litt poffere kamera medbringes med stativ. Må selvfølgelig spørre om lov hos eierene først da.
Antall ord: 142
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja, og ta bilder fra flere vinkler.
En ting til; når man tar bilde, ta flere av samme motiv, da først kan man se om det er forskjeller ute og går.
En ting til; når man tar bilde, ta flere av samme motiv, da først kan man se om det er forskjeller ute og går.
Antall ord: 34
Hide post links |