Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderFlytta inn i kjellier leilighet

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Alizz
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mar 2006 21:58
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Flytta inn i kjellier leilighet

Innlegg av Alizz »

Mamma å pappa skulle skille seg. Så eg mamma å bror min sko flytta i ein leilighet. Vi gikk på omvisning meg å mamma for å se på om vi ville ha den.

Vi gikk inn på kjøkkene å der satte eg meg ned på ein stol for eg va ikje så interessert. Mamma gikk deretter ut i stuen og eg satt igjen. Plutselig så jeg en svart skygge i siesynet. Eg gadd ikje bry meg så eg bare satt der å slapte av. Så reiste eg meg opp for å gå ut te mamma. Så skjedde d igjen. Eg gadd forsatt ikje bry meg. Men syns d va litt rart.

Mamma tok i mot leiligheten å vi flytta inn der. ca 1 mnd senere satt jeg på pcen på msnen. Mamma var ute å snakka me mormor for hu bor bare en halv kilometer fra oss. Plutselig kom den skyggen igjen. Eg tenkte ikje på det. Så eg bare satt å stirde ut i været der skyggen kom fra. Jeg snudde meg mot pcen etter ca 2 minutter og etter 5 minutter skjedde det igjen. Eg begynte å le for eg trodde jo ikkje i det heilatatt på gjendferg å sånt.

Senere gikk eg å la meg for eg va litt dårlig. Jeg voknet midt på natten å der sto en høy skikkelse med en liten skikkelse i honden. Jeg fikk sjokk å det første jeg gjorde var å gjemme meg under dyna å sende mld til mamma. Hun kom inn å skydde på lyse å spurte hva det var. Jeg sa bare jeg hadde drømt. Jeg lå inne oss mamma verfall over 1 uke. Jeg tørde ikje å være hjemme aleine. Jeg var redd for skyggen. Jeg blei så skremt. Etter dette har jeg begynt å tro på gjendferd.
Antall ord: 289

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
*Huldra
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Apr 2006 20:26
18
Lokalisering: Bergen

Innlegg av *Huldra »

Huff, skremende opplevelse :(
Antall ord: 3
Bedre å angre på noe du har gjort....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2005 15:13
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

Det hørtes ikke noe koselig ut, nei! Har moren din merket noe? Kanskje en ide å prøve å finne ut hva det er og rense?
Antall ord: 25
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Alizz
Nybegynner
Nybegynner
18

hei:)

Innlegg av Alizz »

Hei nei eg har ikje sakt noge men eg nevnte litt om skyggen jeg så av og til at d plaget meg. Men mamma går jo på hiling då..så eg vil prøva d.
hallinka skrev:Det hørtes ikke noe koselig ut, nei! Har moren din merket noe? Kanskje en ide å prøve å finne ut hva det er og rense?
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LunaWolfe
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2006 17:13
18

Innlegg av LunaWolfe »

Hørtes litt skumlings ut det der, ja... Vet du om det er noen portaler i huset? Det kan være nysgjerrige besøkende fra en av de andre sidene.
Antall ord: 30
Tempus Fugit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Alizz
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Alizz »

portaler? ka e d då? Vet ikje heilt ka som skjedde. Men mamma går på Heeling å ska sjøl prøva d
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LunaWolfe
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av LunaWolfe »

Kan godt hende at det vil hjelpe. Portaler er "dører" over til parallelle dimensjoner, som for eksempel åndeverdenen og alle de der. De færreste er klar over at det portaler overalt rundt oss, og at man faktisk kan krysse over om man har evnen til det. Sjekk om det er et sted i huset det er ekstra kaldt, det kan være en "åpning" der. Men det er bare et tips, altså! Healing hjelper fint, det.
Antall ord: 78
Tempus Fugit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Alizz
Nybegynner
Nybegynner
18

mm

Innlegg av Alizz »

bor ikkje der lengre.. vi fant ut vi sko flytta..flytta rett for sommar. Men huske romme mitt var kaldt.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LunaWolfe
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av LunaWolfe »

Uhu, portal på rommet! Jeg tror jeg hadde dødd... God beslutning å flytte!
Antall ord: 13
Tempus Fugit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Alizz
Nybegynner
Nybegynner
18

hæ?

Innlegg av Alizz »

æsj.. ka konne skjedd? off du skremme meg:( huske eg sleeit så jævlig. tørde ikje ver aleina måtte verme på alt. typen min syns eg va rar.. eg gikk te helsesøserå og. men d skulka eg te slutt.. :S
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
LunaWolfe
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av LunaWolfe »

Uff da! Var ikke meningen å skremme deg, kan du skjønne! Jeg har bare hatt noen syke opplevelser i livet mitt... Det er ikke direkte farlig å ha en portal i huset, men det kan være skikkelig ekkelt siden man aldri vet hva som kan krysse over. Det kan jo være noe ikke spesielt vennligsinnet...
Antall ord: 56
Tempus Fugit

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Alizz
Nybegynner
Nybegynner
18

hm

Innlegg av Alizz »

d går greit.. men ka mente du me "Det kan jo være noe ikke spesielt vennligsinnet..." ?
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links