Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhar noen av dere sett.........

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Hul_dra skrev:
Bare husk å sette ut grøt på julaften. Det er VIKTIG :D
Selvfølgelig!! Det er kanskje det jeg gleder meg mest til på julaften :D
Antall ord: 27
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
L.M
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 28 Apr 2006 12:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Re: har noen av dere sett.........

Innlegg av L.M »

vann skrev:småfolk eller alver eller hva søern det er??? jeg har sett det flere ganger, hvis ikke jeg er spik spenna gæærn da, ca 1 meter høy.. hmm
Joda, det stemmer det, jeg har tre av de rundt meg. Veldig morsomme da, de er der for å gjøre meg glad og veilede. Man kan si at de er blandt hjelperne mine. :mozilla_smile:
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liis
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 18 Okt 2006 03:08
17

Re: har noen av dere sett.........

Innlegg av Liis »

L.M skrev:
vann skrev:småfolk eller alver eller hva søern det er??? jeg har sett det flere ganger, hvis ikke jeg er spik spenna gæærn da, ca 1 meter høy.. hmm
Joda, det stemmer det, jeg har tre av de rundt meg. Veldig morsomme da, de er der for å gjøre meg glad og veilede. Man kan si at de er blandt hjelperne mine. :mozilla_smile:
Dette er et fenomen jeg fortsatt ikke forstår!!! Hvordan ser du disse? Kan du forklare hvordan dette fungerer i hverdagen liksom... Bare ser du de som vanlige folk, snakker u med de som vanlige folk.... Hva sier de? Er det med høy stemme???

Og dette med småfolket, de underjordiske... Har hørt om dette masse, men... Jeg klarer bare ikke helt å se det for meg. Og jeg har sett mye rart!
Jeg har bodd i både storby, liten by og på landet. Hvor holder de liksom til? Bor de i stubber eller??? I jorda i huler????
Kan noen forklare dette please
Antall ord: 176

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
charra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 05 Jan 2005 15:29
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av charra »

Jeg har selv ikke sett noe sånt, så for meg er det litt rart

Men mamma og lillebroren min skulle å gå tur for en del år siden og hun spurte han hvor han vill gå. Da svarte han med at han ville gå opp der han hadde vært på klassetur for det var så mange nisser der. Om det er fantasi eller ei vet jeg ikke, men nå når han har blitt bra mye eldre har han sett ånder flere ganger og kan fortell om hvorfor de er der.
Antall ord: 92
Charlotte

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lockert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 34
Startet: 29 Aug 2006 13:56
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes City

Innlegg av Lockert »

Jeg tror jeg har sett en .. Det så ut såm en liten Munk .. Jeg så ikke ansikte .. Det var i skyggen av hetten ..
Så den i et speilbilde .. men vær gang jeg snudde meg og så den plassen den sto .. va den ikke dær .. men når jeg så i speilet var den dær! :?
Antall ord: 58

Man United Er Min Religion,
Rooney Min Gud.
Ronaldo Min Jesus.
Heinze , Giggs , Scholes Og Saha Mine Disipler
Van Der Sar Er Min Hellige Ånd.
Og Old Trafford Mitt Tempel

Joga Bonito :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sultan666
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 56
Startet: 17 Aug 2006 20:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hell

Re: har noen av dere sett.........

Innlegg av Sultan666 »

Liis skrev:
L.M skrev:
vann skrev:småfolk eller alver eller hva søern det er??? jeg har sett det flere ganger, hvis ikke jeg er spik spenna gæærn da, ca 1 meter høy.. hmm
Joda, det stemmer det, jeg har tre av de rundt meg. Veldig morsomme da, de er der for å gjøre meg glad og veilede. Man kan si at de er blandt hjelperne mine. :mozilla_smile:
Dette er et fenomen jeg fortsatt ikke forstår!!! Hvordan ser du disse? Kan du forklare hvordan dette fungerer i hverdagen liksom... Bare ser du de som vanlige folk, snakker u med de som vanlige folk.... Hva sier de? Er det med høy stemme???

Og dette med småfolket, de underjordiske... Har hørt om dette masse, men... Jeg klarer bare ikke helt å se det for meg. Og jeg har sett mye rart!
Jeg har bodd i både storby, liten by og på landet. Hvor holder de liksom til? Bor de i stubber eller??? I jorda i huler????
Kan noen forklare dette please
samme for meg forstår ingen ting.....er dette virkelig sant.....eller tuller alle sammen
for meg dette høres som helt fantasi :mozilla_undecided:
Antall ord: 201

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Azurah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 10 Okt 2006 21:03
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Buskerud

Innlegg av Azurah »

RasCzaK skrev:Alver er ca 60cm høye og lever ikke spesielt lenge. Bare se her

LOL skam deg! :mozilla_tongue:
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av sosja »

Jeg vil også se, :mozilla_smile:
Antall ord: 6
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
L.M
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 28 Apr 2006 12:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Re: har noen av dere sett.........

Innlegg av L.M »

Sultan666 skrev:
Liis skrev:
L.M skrev:
vann skrev:småfolk eller alver eller hva søern det er??? jeg har sett det flere ganger, hvis ikke jeg er spik spenna gæærn da, ca 1 meter høy.. hmm
Joda, det stemmer det, jeg har tre av de rundt meg. Veldig morsomme da, de er der for å gjøre meg glad og veilede. Man kan si at de er blandt hjelperne mine. :mozilla_smile:
Dette er et fenomen jeg fortsatt ikke forstår!!! Hvordan ser du disse? Kan du forklare hvordan dette fungerer i hverdagen liksom... Bare ser du de som vanlige folk, snakker u med de som vanlige folk.... Hva sier de? Er det med høy stemme???

Og dette med småfolket, de underjordiske... Har hørt om dette masse, men... Jeg klarer bare ikke helt å se det for meg. Og jeg har sett mye rart!
Jeg har bodd i både storby, liten by og på landet. Hvor holder de liksom til? Bor de i stubber eller??? I jorda i huler????
Kan noen forklare dette please
samme for meg forstår ingen ting.....er dette virkelig sant.....eller tuller alle sammen
for meg dette høres som helt fantasi :mozilla_undecided:
Nei, hvor skal jeg begynne. Først vil jeg si at dette er ikke noe jeg dikter opp, jeg ble veldig overrasket selv første gangen jeg oppdaget de. Hadde aldri sett eller hørt om nisser før jeg heller. Måten å se disse på er akkurat samme måte som man ser Ånder, det er veldig vanskelig å forklare hvis man ikke har opplevet det selv. De lever jo på en helt annen plan eller vibrasjonsnivå enn oss så jeg ser og fornemmer de. Jeg kan godt prate vanlig til de slik jeg gjør til alle andre, eller så kan det gjøres gjennom telepati også, men svarene får jeg kun gjennom telepati. ;)
Antall ord: 319

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links